Nowa reklama polskich regionów za granicą

Nowa reklama polskich regionów za granicą

Brief for Poland / Aktualności

"Nowa, zaskakująca reklama polskich regionów za granicą" - pod takim tytułem odbyła się konferencja Polskiej Organizacji Turystycznej, na której została przedstawiona pierwsza wspólnie wypracowana z regionami koncepcja reklam Polski za granicą.

-

Barbara Tutak, wicedyrektor departamentu planowania marketingowego zaprezentowała 16 "bajkowych" kreacji, które mają pobudzić wyobraźnię odbiorców i zachęcić do przyjazdu do Polski.

W konferencji wzięli udział również przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych; Dorota Lachowska, dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Tomasz Koralewski, wicedyrektor Łódzkiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Jarosław Panek, koordynator ds. mediów i wizerunku Regionalnej Organizacji Turystycznej Woj. Świętokrzyskiego.

Realizowana przez POT multimedialna kampania wizerunkowo-produktowa odnosi się do idei rekomendacji.

Po raz pierwszy powstał wspólny przekaz reklamowy uwzględniający specyfikę wszystkich regionów. Wybór produktów a także motywów bajkowych został dokonany przy ścisłej współpracy z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi.

- Wykorzystaliśmy do naszej kampanii bajkowe motywy, które są nawiązaniem do archetypów i symboli oraz odgrywają rolę w kształtowaniu wyobrażeń o nas samych i naszym życiu. Przywołanie skojarzeń ze świata baśni i marzeń to zachęta do podróży do Polski - kraju, w którym jest wszystko możliwe, bo wszystko co ją tworzyło i tworzy jest unikatowe i inspirujące. Każdy region to inna opowieść, legenda i możliwości – mówi Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Promowane będą produkty, na które istnieje realny popyt na rynkach objętych działaniami promocyjnymi:

- turystyka kulturowa: Warszawa. Wrocław, Kraków, Gdańsk, Łódź;
- turystyka w obszarach naturalnego środowiska: Biebrza;
- turystyka aktywna: żeglarstwo, golf, Mazury, wspinaczka;
- przemysł spotkań.

W czerwcu 2013 roku kampania realizowana w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem" została rozszerzona na nowe kraje: Irlandię, Włochy, Hiszpanię, Rosję, Czechy i Ukrainę. Projekt realizowany jest ze środków unijnych i potrwa do końca 2014 r.

Wszystkim działaniom realizowanym w ramach kampanii towarzyszy hasło: Polska – Come and find your story. Kampania kierowana jest do wszystkich grup wiekowych, w szczególności do ludzi, którzy szukają nowych przeżyć, niebanalnych pomysłów na spędzenie wolnego czasu, a często także miejsc na wyciszenie i wypoczynek wśród dziewiczej natury. W kontekście przemysłu spotkań taką grupę stanowią organizatorzy konferencji i kongresów.

Zobacz layouty.

::

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.