wp - grudzien 2016

Nowa reklama polskich regionów za granicą

Nowa reklama polskich regionów za granicą

Brief for Poland / Aktualności

"Nowa, zaskakująca reklama polskich regionów za granicą" - pod takim tytułem odbyła się konferencja Polskiej Organizacji Turystycznej, na której została przedstawiona pierwsza wspólnie wypracowana z regionami koncepcja reklam Polski za granicą.

-

Barbara Tutak, wicedyrektor departamentu planowania marketingowego zaprezentowała 16 "bajkowych" kreacji, które mają pobudzić wyobraźnię odbiorców i zachęcić do przyjazdu do Polski.

W konferencji wzięli udział również przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych; Dorota Lachowska, dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Tomasz Koralewski, wicedyrektor Łódzkiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Jarosław Panek, koordynator ds. mediów i wizerunku Regionalnej Organizacji Turystycznej Woj. Świętokrzyskiego.

Realizowana przez POT multimedialna kampania wizerunkowo-produktowa odnosi się do idei rekomendacji.

Po raz pierwszy powstał wspólny przekaz reklamowy uwzględniający specyfikę wszystkich regionów. Wybór produktów a także motywów bajkowych został dokonany przy ścisłej współpracy z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi.

- Wykorzystaliśmy do naszej kampanii bajkowe motywy, które są nawiązaniem do archetypów i symboli oraz odgrywają rolę w kształtowaniu wyobrażeń o nas samych i naszym życiu. Przywołanie skojarzeń ze świata baśni i marzeń to zachęta do podróży do Polski - kraju, w którym jest wszystko możliwe, bo wszystko co ją tworzyło i tworzy jest unikatowe i inspirujące. Każdy region to inna opowieść, legenda i możliwości – mówi Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Promowane będą produkty, na które istnieje realny popyt na rynkach objętych działaniami promocyjnymi:

- turystyka kulturowa: Warszawa. Wrocław, Kraków, Gdańsk, Łódź;
- turystyka w obszarach naturalnego środowiska: Biebrza;
- turystyka aktywna: żeglarstwo, golf, Mazury, wspinaczka;
- przemysł spotkań.

W czerwcu 2013 roku kampania realizowana w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem" została rozszerzona na nowe kraje: Irlandię, Włochy, Hiszpanię, Rosję, Czechy i Ukrainę. Projekt realizowany jest ze środków unijnych i potrwa do końca 2014 r.

Wszystkim działaniom realizowanym w ramach kampanii towarzyszy hasło: Polska – Come and find your story. Kampania kierowana jest do wszystkich grup wiekowych, w szczególności do ludzi, którzy szukają nowych przeżyć, niebanalnych pomysłów na spędzenie wolnego czasu, a często także miejsc na wyciszenie i wypoczynek wśród dziewiczej natury. W kontekście przemysłu spotkań taką grupę stanowią organizatorzy konferencji i kongresów.

Zobacz layouty.

::

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.