Nowa reklama polskich regionów za granicą

Nowa reklama polskich regionów za granicą

Brief for Poland / Aktualności

"Nowa, zaskakująca reklama polskich regionów za granicą" - pod takim tytułem odbyła się konferencja Polskiej Organizacji Turystycznej, na której została przedstawiona pierwsza wspólnie wypracowana z regionami koncepcja reklam Polski za granicą.

-

Barbara Tutak, wicedyrektor departamentu planowania marketingowego zaprezentowała 16 "bajkowych" kreacji, które mają pobudzić wyobraźnię odbiorców i zachęcić do przyjazdu do Polski.

W konferencji wzięli udział również przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych; Dorota Lachowska, dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Tomasz Koralewski, wicedyrektor Łódzkiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Jarosław Panek, koordynator ds. mediów i wizerunku Regionalnej Organizacji Turystycznej Woj. Świętokrzyskiego.

Realizowana przez POT multimedialna kampania wizerunkowo-produktowa odnosi się do idei rekomendacji.

Po raz pierwszy powstał wspólny przekaz reklamowy uwzględniający specyfikę wszystkich regionów. Wybór produktów a także motywów bajkowych został dokonany przy ścisłej współpracy z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi.

- Wykorzystaliśmy do naszej kampanii bajkowe motywy, które są nawiązaniem do archetypów i symboli oraz odgrywają rolę w kształtowaniu wyobrażeń o nas samych i naszym życiu. Przywołanie skojarzeń ze świata baśni i marzeń to zachęta do podróży do Polski - kraju, w którym jest wszystko możliwe, bo wszystko co ją tworzyło i tworzy jest unikatowe i inspirujące. Każdy region to inna opowieść, legenda i możliwości – mówi Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Promowane będą produkty, na które istnieje realny popyt na rynkach objętych działaniami promocyjnymi:

- turystyka kulturowa: Warszawa. Wrocław, Kraków, Gdańsk, Łódź;
- turystyka w obszarach naturalnego środowiska: Biebrza;
- turystyka aktywna: żeglarstwo, golf, Mazury, wspinaczka;
- przemysł spotkań.

W czerwcu 2013 roku kampania realizowana w ramach projektu "Promujmy Polskę Razem" została rozszerzona na nowe kraje: Irlandię, Włochy, Hiszpanię, Rosję, Czechy i Ukrainę. Projekt realizowany jest ze środków unijnych i potrwa do końca 2014 r.

Wszystkim działaniom realizowanym w ramach kampanii towarzyszy hasło: Polska – Come and find your story. Kampania kierowana jest do wszystkich grup wiekowych, w szczególności do ludzi, którzy szukają nowych przeżyć, niebanalnych pomysłów na spędzenie wolnego czasu, a często także miejsc na wyciszenie i wypoczynek wśród dziewiczej natury. W kontekście przemysłu spotkań taką grupę stanowią organizatorzy konferencji i kongresów.

Zobacz layouty.

::

Źródło: POT

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.