Nowacka p.o. dyrektora sprzedaży Gazety Wyborczej

Nowacka p.o. dyrektora sprzedaży Gazety Wyborczej

Brief.pl / Ludzie

Od 1 listopada 2013 r. Elżbieta Nowacka obejmuje funkcję p.o. dyrektora sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Czasopism Agory. Przejmuje obowiązki Iwony Grochowskiej, która podjęła decyzję o odejściu z firmy.

-

Elżbieta Nowacka pracuje w Agorze od 2003 roku. Zaczynała na stanowisku zastępcy dyrektora sprzedaży „Gazety Wyborczej”. Od 2004 r. jako dyrektor działu klientów strategicznych „Gazety Wyborczej” współpracuje z domami mediowymi i najważniejszymi klientami reklamowymi „Gazety”.

Zanim rozpoczęła pracę w Agorze, była szefową biura reklamy „Rzeczpospolitej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.