Nowacka p.o. dyrektora sprzedaży Gazety Wyborczej

Nowacka p.o. dyrektora sprzedaży Gazety Wyborczej

Brief.pl / Ludzie

Od 1 listopada 2013 r. Elżbieta Nowacka obejmuje funkcję p.o. dyrektora sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Czasopism Agory. Przejmuje obowiązki Iwony Grochowskiej, która podjęła decyzję o odejściu z firmy.

-

Elżbieta Nowacka pracuje w Agorze od 2003 roku. Zaczynała na stanowisku zastępcy dyrektora sprzedaży „Gazety Wyborczej”. Od 2004 r. jako dyrektor działu klientów strategicznych „Gazety Wyborczej” współpracuje z domami mediowymi i najważniejszymi klientami reklamowymi „Gazety”.

Zanim rozpoczęła pracę w Agorze, była szefową biura reklamy „Rzeczpospolitej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.