Nie widziałem reklamy to znaczy, że jej nie było

Brief.pl / Wiedza

“W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać”, “Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było”, “Najważniejszy jest koszt dotarcia”. Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów “Pogromcy mitów reklamy online” mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.

-

Grupa Robocza Brand Advertising Online zdecydowała pokazać jakie błędy może popełniać początkujący e-marketer oraz na co musi zwrócić uwagę by nie popełniać ich ponownie. Powstał cykl filmów, które mają na celu w sposób przyjazny obalić mity związane z reklamą internetową oraz wskazanie na czym szczególnie należy skupić się, wybierając internet jako medium reklamowe

Postanowiliśmy obalić mity dotyczące reklamy internetowej - mówi Krzysztof Beniowski, szef grupy roboczej Brand Advertising. Zebraliśmy te, które pojawiają się najczęściej w naszych rozmowach z marketerami rozpoczynającymi działalność w internecie. Mamy nadzieję, że te rzeczowe wyjaśnienia w przystępnej formie pomogą im lepiej zarządzać swoją obecnością online.

Bohaterem filmów jest Pan Zenek - przedsiębiorca rozpoczynający - w dość nieudolny sposób - promocję swojego produktu w internecie. Na szczęście każda jego wątpliwość zostaje natychmiast rozwiana dzięki interwencji eksperta. Dowiadujemy się m.in: jak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, celu kampanii oraz dopasowanie przekazu.

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym z cyklu filmów “Pogromcy mitów reklamy online”

 

Wszystkie filmy będzie można znaleźć na stronie www IAB Polska www.iab.org.pl oraz na oficjalnym kanale YouTube IAB Polska: www.YouTube.com/IABPolska

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.