Nie widziałem reklamy to znaczy, że jej nie było

Brief.pl / Wiedza

“W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać”, “Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było”, “Najważniejszy jest koszt dotarcia”. Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów “Pogromcy mitów reklamy online” mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.

-

Grupa Robocza Brand Advertising Online zdecydowała pokazać jakie błędy może popełniać początkujący e-marketer oraz na co musi zwrócić uwagę by nie popełniać ich ponownie. Powstał cykl filmów, które mają na celu w sposób przyjazny obalić mity związane z reklamą internetową oraz wskazanie na czym szczególnie należy skupić się, wybierając internet jako medium reklamowe

Postanowiliśmy obalić mity dotyczące reklamy internetowej - mówi Krzysztof Beniowski, szef grupy roboczej Brand Advertising. Zebraliśmy te, które pojawiają się najczęściej w naszych rozmowach z marketerami rozpoczynającymi działalność w internecie. Mamy nadzieję, że te rzeczowe wyjaśnienia w przystępnej formie pomogą im lepiej zarządzać swoją obecnością online.

Bohaterem filmów jest Pan Zenek - przedsiębiorca rozpoczynający - w dość nieudolny sposób - promocję swojego produktu w internecie. Na szczęście każda jego wątpliwość zostaje natychmiast rozwiana dzięki interwencji eksperta. Dowiadujemy się m.in: jak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, celu kampanii oraz dopasowanie przekazu.

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym z cyklu filmów “Pogromcy mitów reklamy online”

 

Wszystkie filmy będzie można znaleźć na stronie www IAB Polska www.iab.org.pl oraz na oficjalnym kanale YouTube IAB Polska: www.YouTube.com/IABPolska

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?