Nie widziałem reklamy to znaczy, że jej nie było

Brief.pl / Wiedza

“W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać”, “Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było”, “Najważniejszy jest koszt dotarcia”. Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów “Pogromcy mitów reklamy online” mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.

-

Grupa Robocza Brand Advertising Online zdecydowała pokazać jakie błędy może popełniać początkujący e-marketer oraz na co musi zwrócić uwagę by nie popełniać ich ponownie. Powstał cykl filmów, które mają na celu w sposób przyjazny obalić mity związane z reklamą internetową oraz wskazanie na czym szczególnie należy skupić się, wybierając internet jako medium reklamowe

Postanowiliśmy obalić mity dotyczące reklamy internetowej - mówi Krzysztof Beniowski, szef grupy roboczej Brand Advertising. Zebraliśmy te, które pojawiają się najczęściej w naszych rozmowach z marketerami rozpoczynającymi działalność w internecie. Mamy nadzieję, że te rzeczowe wyjaśnienia w przystępnej formie pomogą im lepiej zarządzać swoją obecnością online.

Bohaterem filmów jest Pan Zenek - przedsiębiorca rozpoczynający - w dość nieudolny sposób - promocję swojego produktu w internecie. Na szczęście każda jego wątpliwość zostaje natychmiast rozwiana dzięki interwencji eksperta. Dowiadujemy się m.in: jak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, celu kampanii oraz dopasowanie przekazu.

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym z cyklu filmów “Pogromcy mitów reklamy online”

 

Wszystkie filmy będzie można znaleźć na stronie www IAB Polska www.iab.org.pl oraz na oficjalnym kanale YouTube IAB Polska: www.YouTube.com/IABPolska

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.