Polaków przygniatają formalności

Brief.pl / Inspiracje

Jak wynika z badania przeprowadzonego we wrześniu przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, aż 13 proc. ankietowanych nie ma w ciągu przeciętnego dnia ani chwili dla siebie.

-

Tempo codziennego życia sprawia, że zdecydowana większość dnia upływa nam na pracy, obowiązkach, wizytach w urzędach czy na formalnościach. Na te ostatnie aż 53 proc. Polaków poświęca więcej czasu niż zaplanowało. Specjalnie dla nich BNP Paribas Bank Polska przygotował iGotówkę – kredyt dostępny całkowicie przez Internet.

Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie BNP Paribas Banku, tylko 14 proc. zbadanych osób przyznaje, że udaje im się zachować równowagę pomiędzy pracą i obowiązkami, a czasem dla siebie i odpoczynkiem. Aż 13 proc. badanych nie znajduje na co dzień ani chwili dla siebie, kolejne 5 proc. ma do dyspozycji mniej niż godzinę. W sumie tylko niewiele ponad jedną dziesiątą doby poświęcamy na przyjemności. Za to zdecydowanie więcej czasu, niż byśmy chcieli, zabierają nam formalności – aż 53 proc. Polaków twierdzi, że poświęcają na to więcej czasu, niż zaplanowali.

To chyba znak dzisiejszych czasów, że w natłoku codziennych obowiązków niewiele pozostaje nam czasu dla siebie – mówi Anna Kaźnica, kierownik zespołu rozwoju produktów personal finance w BNP Paribas Banku.  Jak pokazuje nasze badanie, dużym problemem stały się mnożące się formalności. Ponad połowie z nas wizyty w urzędach czy wypełnianie dokumentów zabiera o wiele więcej cennego czasu, niż na to przeznaczyliśmy. Czasu, który moglibyśmy poświęcić rodzinie, naszemu hobby czy chociażby wypoczynkowi – mówi Anna Kaźnica.

Jednocześnie jak pokazuje badanie przeprowadzone dla BNP Paribas Banku, aż 68 proc. Polaków przyznaje, że dużym ułatwieniem w codziennych sprawach jest możliwość załatwiania formalności przez Internet. – Mając świadomość, jak wiele możliwości dają nowoczesne rozwiązania, postanowiliśmy połączyć w naszej ofercie wszystkie cechy dobrego produktu kredytowego i korzyści, jakie niosą platformy internetowe – wyjaśnia Anna Kaźnica. – Dostępna w naszej ofercie iGotówka to proste i intuicyjne rozwiązanie, dzięki któremu szybko i bez wychodzenia z domu można pożyczyć nawet20 tys. zł. Klienci mogą wnioskować o kredyt z każdego miejsca dzięki dostępności iGotówki na tabletach i smartfonach – dodaje Anna Kaźnica.

iGotówka to jedna z zaledwie trzech ofert bankowych na rynku, dzięki której można uzyskać pożyczkę całkowicie on line, bez konieczności odwiedzania placówki banku. Ofertę wyróżniają nie tylko atrakcyjne warunki cenowe ale również najmniejsza na rynku liczba formalności – użytkownik poprzez intuicyjną stronę www.igotowka.pl ma możliwość szybkiego zawnioskowania o kredyt oraz otrzymania wstępnej decyzji w kilka sekund od przesłania wniosku. Dokumenty (np. skany lub zdjęcia dowodu czy dokumenty potwierdzające dochód) załączane są na indywidualnej stronie internetowej kredytobiorcy. Również umowę kredytową klienci mogą podpisać elektronicznie. Dzięki przyjaznemu systemowi oraz szybkiemu procesowi, bez zbędnych formalności można nawet 20 tys. zł pożyczki, na 60 miesięcy. Klienci mogą wybrać wariant produktu z ubezpieczeniem lub bez, zależnie od preferencji. W wariancie z ubezpieczeniem bank nie pobiera prowizji za udzielenie kredytu, a oprocentowanie zaczyna się już od 12,99 proc.

Badanie na zlecenie BNP Paribas Banku Polska przeprowadzone zostało przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych metodą badania omnibusowego w dniach 11-13 września na reprezentatywnej próbie Polaków.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.