Polaków przygniatają formalności

Brief.pl / Inspiracje

Jak wynika z badania przeprowadzonego we wrześniu przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, aż 13 proc. ankietowanych nie ma w ciągu przeciętnego dnia ani chwili dla siebie.

-

Tempo codziennego życia sprawia, że zdecydowana większość dnia upływa nam na pracy, obowiązkach, wizytach w urzędach czy na formalnościach. Na te ostatnie aż 53 proc. Polaków poświęca więcej czasu niż zaplanowało. Specjalnie dla nich BNP Paribas Bank Polska przygotował iGotówkę – kredyt dostępny całkowicie przez Internet.

Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie BNP Paribas Banku, tylko 14 proc. zbadanych osób przyznaje, że udaje im się zachować równowagę pomiędzy pracą i obowiązkami, a czasem dla siebie i odpoczynkiem. Aż 13 proc. badanych nie znajduje na co dzień ani chwili dla siebie, kolejne 5 proc. ma do dyspozycji mniej niż godzinę. W sumie tylko niewiele ponad jedną dziesiątą doby poświęcamy na przyjemności. Za to zdecydowanie więcej czasu, niż byśmy chcieli, zabierają nam formalności – aż 53 proc. Polaków twierdzi, że poświęcają na to więcej czasu, niż zaplanowali.

To chyba znak dzisiejszych czasów, że w natłoku codziennych obowiązków niewiele pozostaje nam czasu dla siebie – mówi Anna Kaźnica, kierownik zespołu rozwoju produktów personal finance w BNP Paribas Banku.  Jak pokazuje nasze badanie, dużym problemem stały się mnożące się formalności. Ponad połowie z nas wizyty w urzędach czy wypełnianie dokumentów zabiera o wiele więcej cennego czasu, niż na to przeznaczyliśmy. Czasu, który moglibyśmy poświęcić rodzinie, naszemu hobby czy chociażby wypoczynkowi – mówi Anna Kaźnica.

Jednocześnie jak pokazuje badanie przeprowadzone dla BNP Paribas Banku, aż 68 proc. Polaków przyznaje, że dużym ułatwieniem w codziennych sprawach jest możliwość załatwiania formalności przez Internet. – Mając świadomość, jak wiele możliwości dają nowoczesne rozwiązania, postanowiliśmy połączyć w naszej ofercie wszystkie cechy dobrego produktu kredytowego i korzyści, jakie niosą platformy internetowe – wyjaśnia Anna Kaźnica. – Dostępna w naszej ofercie iGotówka to proste i intuicyjne rozwiązanie, dzięki któremu szybko i bez wychodzenia z domu można pożyczyć nawet20 tys. zł. Klienci mogą wnioskować o kredyt z każdego miejsca dzięki dostępności iGotówki na tabletach i smartfonach – dodaje Anna Kaźnica.

iGotówka to jedna z zaledwie trzech ofert bankowych na rynku, dzięki której można uzyskać pożyczkę całkowicie on line, bez konieczności odwiedzania placówki banku. Ofertę wyróżniają nie tylko atrakcyjne warunki cenowe ale również najmniejsza na rynku liczba formalności – użytkownik poprzez intuicyjną stronę www.igotowka.pl ma możliwość szybkiego zawnioskowania o kredyt oraz otrzymania wstępnej decyzji w kilka sekund od przesłania wniosku. Dokumenty (np. skany lub zdjęcia dowodu czy dokumenty potwierdzające dochód) załączane są na indywidualnej stronie internetowej kredytobiorcy. Również umowę kredytową klienci mogą podpisać elektronicznie. Dzięki przyjaznemu systemowi oraz szybkiemu procesowi, bez zbędnych formalności można nawet 20 tys. zł pożyczki, na 60 miesięcy. Klienci mogą wybrać wariant produktu z ubezpieczeniem lub bez, zależnie od preferencji. W wariancie z ubezpieczeniem bank nie pobiera prowizji za udzielenie kredytu, a oprocentowanie zaczyna się już od 12,99 proc.

Badanie na zlecenie BNP Paribas Banku Polska przeprowadzone zostało przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych metodą badania omnibusowego w dniach 11-13 września na reprezentatywnej próbie Polaków.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.