Nowy dyrektor zarządzający Grupy Żywiec S.A.

Nowy dyrektor zarządzający Grupy Żywiec S.A.

Brief.pl / Ludzie

Guillaume Duverdier obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego, a następnie, w wyniku uchwały Rady Nadzorczej, zostanie powołany na stanowisko prezesa zarządu Grupy Żywiec S.A., zastępując w tej roli Xaviera Belison. Duvardier przeniesie się do Polski z Egiptu, gdzie obecnie sprawuje funkcję prezesa Al Ahram Beverages Company w Egipcie, związanej z Grupą Heineken. Guillaume rozpocznie swoje urzędowanie jako dyrektor zarządzający 11 listopada.

-

Nowy dyrektor zarządzający Grupy Żywiec rozpoczął swoją karierę w Grupie Heineken w marcu 2000r. jako dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Brasseries Heineken we Francji. Później zajmował kolejne stanowiska w strukturach międzynarodowych, koncentrując się na rozwoju sprzedaży i produkcji. Od 2006 do 2010 roku był dyrektorem generalnym firmy Sonobra w Tunezji, gdzie odpowiadał za stworzenie nowej firmy, w tym budowę nowego browaru i centrów dystrybucyjnych, wprowadzenie na rynek nowych marek, a także zakup i restrukturyzację firmy produkującej napoje bezalkoholowe. W ciągu czterech lat jego urzędowania firma z przynoszącej straty stała się zyskowna. Z Tunezji Guillaume Duverdier przeniósł się do Egiptu, gdzie objął prowadzenie należącej do Gruoy Heineken Al Ahram Beverages, firmy produkującej i dystrybuującej piwo, wino, mocne alkohole i napoje bezalkoholowe i posiadającej pięć zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odkąd dołączył do Al Ahram Beverages w 2010 roku nadzorował proces restrukturyzacji, dzięki czemu firma zaczęła osiągać wysoki zysk. Duverdier zarządzał również przeprowadzeniem firmy i jej pracowników przez polityczne turbulencje w styczniu 2011 i w lipcu 2013 roku.

Guillaume Duverdier rozpoczął swoją karierę zawodową w Procter and Gamble, gdzie pracował w latach 1994 – 2000, zajmując kolejne stanowiska w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami.

Guillaume Duverdier urodził się w Paryżu, we Francji. Ma tytuł magistra zarządzania Ecole Superieure des Sciences Commerciales Angers (Wyższa Szkoła Nauk Ekonomicznych w Angers). Ukończył również program dla kadr zarządzających Heineken (Heineken Executive Program) w INSEAD, we Francji. Duverdier ma 42 lata. Jest żonaty i ma trójkę dzieci.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.