Nowy dyrektor zarządzający Grupy Żywiec S.A.

Nowy dyrektor zarządzający Grupy Żywiec S.A.

Brief.pl / Ludzie

Guillaume Duverdier obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego, a następnie, w wyniku uchwały Rady Nadzorczej, zostanie powołany na stanowisko prezesa zarządu Grupy Żywiec S.A., zastępując w tej roli Xaviera Belison. Duvardier przeniesie się do Polski z Egiptu, gdzie obecnie sprawuje funkcję prezesa Al Ahram Beverages Company w Egipcie, związanej z Grupą Heineken. Guillaume rozpocznie swoje urzędowanie jako dyrektor zarządzający 11 listopada.

-

Nowy dyrektor zarządzający Grupy Żywiec rozpoczął swoją karierę w Grupie Heineken w marcu 2000r. jako dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w Brasseries Heineken we Francji. Później zajmował kolejne stanowiska w strukturach międzynarodowych, koncentrując się na rozwoju sprzedaży i produkcji. Od 2006 do 2010 roku był dyrektorem generalnym firmy Sonobra w Tunezji, gdzie odpowiadał za stworzenie nowej firmy, w tym budowę nowego browaru i centrów dystrybucyjnych, wprowadzenie na rynek nowych marek, a także zakup i restrukturyzację firmy produkującej napoje bezalkoholowe. W ciągu czterech lat jego urzędowania firma z przynoszącej straty stała się zyskowna. Z Tunezji Guillaume Duverdier przeniósł się do Egiptu, gdzie objął prowadzenie należącej do Gruoy Heineken Al Ahram Beverages, firmy produkującej i dystrybuującej piwo, wino, mocne alkohole i napoje bezalkoholowe i posiadającej pięć zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odkąd dołączył do Al Ahram Beverages w 2010 roku nadzorował proces restrukturyzacji, dzięki czemu firma zaczęła osiągać wysoki zysk. Duverdier zarządzał również przeprowadzeniem firmy i jej pracowników przez polityczne turbulencje w styczniu 2011 i w lipcu 2013 roku.

Guillaume Duverdier rozpoczął swoją karierę zawodową w Procter and Gamble, gdzie pracował w latach 1994 – 2000, zajmując kolejne stanowiska w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami.

Guillaume Duverdier urodził się w Paryżu, we Francji. Ma tytuł magistra zarządzania Ecole Superieure des Sciences Commerciales Angers (Wyższa Szkoła Nauk Ekonomicznych w Angers). Ukończył również program dla kadr zarządzających Heineken (Heineken Executive Program) w INSEAD, we Francji. Duverdier ma 42 lata. Jest żonaty i ma trójkę dzieci.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.