Smart or not smart cities?

Brief for Poland / Technologie

O inteligentnych miastach, a także zagrożeniach wynikających z wszechobecnej technologii opowiada Natalia Hatalska, autorka blogu hatalska.com, ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej. Natomiast dr Jan Zając, CEO Sotrender, wyjaśnia...

-

O inteligentnych miastach, a także zagrożeniach wynikających z wszechobecnej technologii opowiada Natalia Hatalska, autorka blogu hatalska.com, ekspert w alternatywnych formach komunikacji marketingowej. Natomiast dr Jan Zając, CEO Sotrender, wyjaśnia, po co miastom social media.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.