wp - grudzien 2016

Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Brief.pl / Ludzie

W związku ze stale rosnącym portfolio projektów o zasięgu międzynarodowym, agencja rozwija zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów na rynkach lokalnych i zagranicznych. Na stanowiska group account managerów awansowały Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska.

-

 

Jolanta Kaczmarek, dotychczas account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę kreatywno-strategiczną klienta Procter & Gamble na rynek EMEA, awansowała na stanowisko group account managera zespołu International. Kaczmarek ma wieloletnie doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów z obszaru digital marketingu. W tym czasie realizowała projekty dla marek Procter & Gamble, IBM, Metlife Amplico, Whirlpool, Diageo, Motorola Mobility.

 Jolanta Kaczmarek

 

Teresa Szabłowska, pełniąca dotychczas obowiązki account managera w agencji, awansowała na stanowisko group account managera zespołu Procter & Gamble. Szabłowska poprowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowywanie holistycznych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek P&G w Polsce i na innych kluczowych rynkach (głównie CEEMEA i LA). Warto dodać, że w wyniku wygranego w kwietniu br. przetargu, Hypermedia Isobar powiększyła portfolio do 14 marek obsługiwanych w ramach współpracy z Procter & Gamble.

Teresa Szabłowska

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.