Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Brief.pl / Ludzie

W związku ze stale rosnącym portfolio projektów o zasięgu międzynarodowym, agencja rozwija zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów na rynkach lokalnych i zagranicznych. Na stanowiska group account managerów awansowały Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska.

-

 

Jolanta Kaczmarek, dotychczas account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę kreatywno-strategiczną klienta Procter & Gamble na rynek EMEA, awansowała na stanowisko group account managera zespołu International. Kaczmarek ma wieloletnie doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów z obszaru digital marketingu. W tym czasie realizowała projekty dla marek Procter & Gamble, IBM, Metlife Amplico, Whirlpool, Diageo, Motorola Mobility.

 Jolanta Kaczmarek

 

Teresa Szabłowska, pełniąca dotychczas obowiązki account managera w agencji, awansowała na stanowisko group account managera zespołu Procter & Gamble. Szabłowska poprowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowywanie holistycznych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek P&G w Polsce i na innych kluczowych rynkach (głównie CEEMEA i LA). Warto dodać, że w wyniku wygranego w kwietniu br. przetargu, Hypermedia Isobar powiększyła portfolio do 14 marek obsługiwanych w ramach współpracy z Procter & Gamble.

Teresa Szabłowska

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.