Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Brief.pl / Ludzie

W związku ze stale rosnącym portfolio projektów o zasięgu międzynarodowym, agencja rozwija zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów na rynkach lokalnych i zagranicznych. Na stanowiska group account managerów awansowały Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska.

-

 

Jolanta Kaczmarek, dotychczas account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę kreatywno-strategiczną klienta Procter & Gamble na rynek EMEA, awansowała na stanowisko group account managera zespołu International. Kaczmarek ma wieloletnie doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów z obszaru digital marketingu. W tym czasie realizowała projekty dla marek Procter & Gamble, IBM, Metlife Amplico, Whirlpool, Diageo, Motorola Mobility.

 Jolanta Kaczmarek

 

Teresa Szabłowska, pełniąca dotychczas obowiązki account managera w agencji, awansowała na stanowisko group account managera zespołu Procter & Gamble. Szabłowska poprowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowywanie holistycznych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek P&G w Polsce i na innych kluczowych rynkach (głównie CEEMEA i LA). Warto dodać, że w wyniku wygranego w kwietniu br. przetargu, Hypermedia Isobar powiększyła portfolio do 14 marek obsługiwanych w ramach współpracy z Procter & Gamble.

Teresa Szabłowska

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.