Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Awanse w międzynarodowych zespołach Hypermedia Isobar

Brief.pl / Ludzie

W związku ze stale rosnącym portfolio projektów o zasięgu międzynarodowym, agencja rozwija zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów na rynkach lokalnych i zagranicznych. Na stanowiska group account managerów awansowały Jolanta Kaczmarek i Teresa Szabłowska.

-

 

Jolanta Kaczmarek, dotychczas account manager w zespole odpowiedzialnym za obsługę kreatywno-strategiczną klienta Procter & Gamble na rynek EMEA, awansowała na stanowisko group account managera zespołu International. Kaczmarek ma wieloletnie doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów z obszaru digital marketingu. W tym czasie realizowała projekty dla marek Procter & Gamble, IBM, Metlife Amplico, Whirlpool, Diageo, Motorola Mobility.

 Jolanta Kaczmarek

 

Teresa Szabłowska, pełniąca dotychczas obowiązki account managera w agencji, awansowała na stanowisko group account managera zespołu Procter & Gamble. Szabłowska poprowadzi zespół odpowiedzialny za przygotowywanie holistycznych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek P&G w Polsce i na innych kluczowych rynkach (głównie CEEMEA i LA). Warto dodać, że w wyniku wygranego w kwietniu br. przetargu, Hypermedia Isobar powiększyła portfolio do 14 marek obsługiwanych w ramach współpracy z Procter & Gamble.

Teresa Szabłowska

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.