Małopolska zaprasza warszawiaków

Małopolska zaprasza warszawiaków

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska w niekonwencjonalny sposób zaprasza do siebie na zimę. Na ekranie przy stacji metra Centrum w Warszawie, przez trzy dni (17-19 października) warszawiacy i odwiedzający stolicę, będą mogli oglądać transmisję na żywo ze specjalnego studia na Rynku Głównym w Krakowie.

-

Wszystkie elementy akcji zaaranżowane będą w koralowej stylistyce: w Krakowie Koralowe Studio z koralowymi meblami oraz Koralowy Ekran w Warszawie. Tego rodzaju scenografia nie jest przypadkowa. Koral Małopolski jest bowiem wykorzystywanym od kilku lat symbolem turystycznej marki regionu. Atrybut ten ma swoje korzenie w tradycyjnym, kobiecym stroju ludowym, a dziś ma symbolizujować bogactwo i różnorodność oferty województwa.

Poprzez wywiady prowadzone w Koralowym Studio ze znanymi postaciami świata telewizji, rozrywki, przedstawicielami małopolskich atrakcji turystycznych, a także rozmowy z turystami, goszczącymi w tych dniach w Małopolsce oraz z mieszkańcami, widzowie w stolicy będą mogli poznać rekomendacje dotyczące najciekawszych form spędzenia wolnego czasu i zimowe atrakcje regionu. Ponadto nie będą przy tym tylko biernymi widzami przekazu, lecz zyskają możliwość porozmawiania z gośćmi obecnymi w stolicy Małopolski.

– Małopolska zimą to nie tylko narty. Możliwości jest naprawdę wiele: każdy może przejechać się góralskimi saniami w tradycyjnym kuligu, posmakować specjałów regionalnej kuchni czy zrelaksować się w basenie termalnym – mówi marszałek województwa małopolskiego Marek Sowa. – Narciarzy zapraszamy na mniej uczęszczane stoki i ośrodki, zwłaszcza, że w ostatnich latach dzięki unijnemu wsparciu większość z nich mocno inwestowała w rozwój i obecnie oferują one naprawdę europejski poziom – dodaje Sowa.

Podczas akcji będzie też można skosztować górskiego oscypka albo otrzymać prezent w postaci czerwonych małopolskich korali.

Transmisje na Koralowym Ekranie przy stacji metra Centrum w Warszawie (Rondo Dmowskiego, od strony Pałacu Kultury) będzie można obejrzeć od czwartku do soboty (17-19 października) w godz. 10.00 – 18.00. Dodatkowo wydarzenie będzie transmitowane w internecie (pod adresem ww.estacja.tv), dzięki czemu zaproszenie na zimę do Małopolski będzie mogło trafić nie tylko do mieszkańców i przybywających do stolicy.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.