Małopolska zaprasza warszawiaków

Małopolska zaprasza warszawiaków

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska w niekonwencjonalny sposób zaprasza do siebie na zimę. Na ekranie przy stacji metra Centrum w Warszawie, przez trzy dni (17-19 października) warszawiacy i odwiedzający stolicę, będą mogli oglądać transmisję na żywo ze specjalnego studia na Rynku Głównym w Krakowie.

-

Wszystkie elementy akcji zaaranżowane będą w koralowej stylistyce: w Krakowie Koralowe Studio z koralowymi meblami oraz Koralowy Ekran w Warszawie. Tego rodzaju scenografia nie jest przypadkowa. Koral Małopolski jest bowiem wykorzystywanym od kilku lat symbolem turystycznej marki regionu. Atrybut ten ma swoje korzenie w tradycyjnym, kobiecym stroju ludowym, a dziś ma symbolizujować bogactwo i różnorodność oferty województwa.

Poprzez wywiady prowadzone w Koralowym Studio ze znanymi postaciami świata telewizji, rozrywki, przedstawicielami małopolskich atrakcji turystycznych, a także rozmowy z turystami, goszczącymi w tych dniach w Małopolsce oraz z mieszkańcami, widzowie w stolicy będą mogli poznać rekomendacje dotyczące najciekawszych form spędzenia wolnego czasu i zimowe atrakcje regionu. Ponadto nie będą przy tym tylko biernymi widzami przekazu, lecz zyskają możliwość porozmawiania z gośćmi obecnymi w stolicy Małopolski.

– Małopolska zimą to nie tylko narty. Możliwości jest naprawdę wiele: każdy może przejechać się góralskimi saniami w tradycyjnym kuligu, posmakować specjałów regionalnej kuchni czy zrelaksować się w basenie termalnym – mówi marszałek województwa małopolskiego Marek Sowa. – Narciarzy zapraszamy na mniej uczęszczane stoki i ośrodki, zwłaszcza, że w ostatnich latach dzięki unijnemu wsparciu większość z nich mocno inwestowała w rozwój i obecnie oferują one naprawdę europejski poziom – dodaje Sowa.

Podczas akcji będzie też można skosztować górskiego oscypka albo otrzymać prezent w postaci czerwonych małopolskich korali.

Transmisje na Koralowym Ekranie przy stacji metra Centrum w Warszawie (Rondo Dmowskiego, od strony Pałacu Kultury) będzie można obejrzeć od czwartku do soboty (17-19 października) w godz. 10.00 – 18.00. Dodatkowo wydarzenie będzie transmitowane w internecie (pod adresem ww.estacja.tv), dzięki czemu zaproszenie na zimę do Małopolski będzie mogło trafić nie tylko do mieszkańców i przybywających do stolicy.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.