Małopolska zaprasza warszawiaków

Małopolska zaprasza warszawiaków

Brief for Poland / Aktualności

Małopolska w niekonwencjonalny sposób zaprasza do siebie na zimę. Na ekranie przy stacji metra Centrum w Warszawie, przez trzy dni (17-19 października) warszawiacy i odwiedzający stolicę, będą mogli oglądać transmisję na żywo ze specjalnego studia na Rynku Głównym w Krakowie.

-

Wszystkie elementy akcji zaaranżowane będą w koralowej stylistyce: w Krakowie Koralowe Studio z koralowymi meblami oraz Koralowy Ekran w Warszawie. Tego rodzaju scenografia nie jest przypadkowa. Koral Małopolski jest bowiem wykorzystywanym od kilku lat symbolem turystycznej marki regionu. Atrybut ten ma swoje korzenie w tradycyjnym, kobiecym stroju ludowym, a dziś ma symbolizujować bogactwo i różnorodność oferty województwa.

Poprzez wywiady prowadzone w Koralowym Studio ze znanymi postaciami świata telewizji, rozrywki, przedstawicielami małopolskich atrakcji turystycznych, a także rozmowy z turystami, goszczącymi w tych dniach w Małopolsce oraz z mieszkańcami, widzowie w stolicy będą mogli poznać rekomendacje dotyczące najciekawszych form spędzenia wolnego czasu i zimowe atrakcje regionu. Ponadto nie będą przy tym tylko biernymi widzami przekazu, lecz zyskają możliwość porozmawiania z gośćmi obecnymi w stolicy Małopolski.

– Małopolska zimą to nie tylko narty. Możliwości jest naprawdę wiele: każdy może przejechać się góralskimi saniami w tradycyjnym kuligu, posmakować specjałów regionalnej kuchni czy zrelaksować się w basenie termalnym – mówi marszałek województwa małopolskiego Marek Sowa. – Narciarzy zapraszamy na mniej uczęszczane stoki i ośrodki, zwłaszcza, że w ostatnich latach dzięki unijnemu wsparciu większość z nich mocno inwestowała w rozwój i obecnie oferują one naprawdę europejski poziom – dodaje Sowa.

Podczas akcji będzie też można skosztować górskiego oscypka albo otrzymać prezent w postaci czerwonych małopolskich korali.

Transmisje na Koralowym Ekranie przy stacji metra Centrum w Warszawie (Rondo Dmowskiego, od strony Pałacu Kultury) będzie można obejrzeć od czwartku do soboty (17-19 października) w godz. 10.00 – 18.00. Dodatkowo wydarzenie będzie transmitowane w internecie (pod adresem ww.estacja.tv), dzięki czemu zaproszenie na zimę do Małopolski będzie mogło trafić nie tylko do mieszkańców i przybywających do stolicy.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.