Rusza kolejny projekt badań outdooru

Rusza kolejny projekt badań outdooru

Brief.pl / Aktualności

Firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły Instytut Badań Outdooru IBO, który ma być odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku.

-

Instytut Badań Outdooru IBO powstał na podstawie zgody wydanej 14 stycznia 2013 r. przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekt badawczy realizowany będzie we współpracy z instytutami badawczymi mającymi doświadczenie zarówno krajowe, jak i zagraniczne w tego typu przedsięwzięciach.

Stanowisko prezesa spółki obejmie Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Tyszkiewicz będzie łączył zarządzanie IBO z obowiązkami wynikającymi z pełnienia funkcji w SAR.
 
Dla zapewnienia szerokiego udziału reklamodawców w projekcie podpisany został list intencyjny o współpracy IBO ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, jako reprezentantem branży mediowej w Polsce. Współpraca dotyczyć będzie konsultowania i wdrażania wyników badań reklamy zewnętrznej.
 
Wybrana metodologia badania oparta jest o licencyjny, brytyjski system Route 2013 (następca badania Postar) z wykorzystaniem technologii GPS. Pierwszy etap badania – Travel Survey – ma rozpocząć się jeszcze w tym roku. W najbliższych tygodniach IBO przedstawi założenia i harmonogram realizacja badania.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.