Rusza kolejny projekt badań outdooru

Rusza kolejny projekt badań outdooru

Brief.pl / Aktualności

Firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły Instytut Badań Outdooru IBO, który ma być odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku.

-

Instytut Badań Outdooru IBO powstał na podstawie zgody wydanej 14 stycznia 2013 r. przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekt badawczy realizowany będzie we współpracy z instytutami badawczymi mającymi doświadczenie zarówno krajowe, jak i zagraniczne w tego typu przedsięwzięciach.

Stanowisko prezesa spółki obejmie Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Tyszkiewicz będzie łączył zarządzanie IBO z obowiązkami wynikającymi z pełnienia funkcji w SAR.
 
Dla zapewnienia szerokiego udziału reklamodawców w projekcie podpisany został list intencyjny o współpracy IBO ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, jako reprezentantem branży mediowej w Polsce. Współpraca dotyczyć będzie konsultowania i wdrażania wyników badań reklamy zewnętrznej.
 
Wybrana metodologia badania oparta jest o licencyjny, brytyjski system Route 2013 (następca badania Postar) z wykorzystaniem technologii GPS. Pierwszy etap badania – Travel Survey – ma rozpocząć się jeszcze w tym roku. W najbliższych tygodniach IBO przedstawi założenia i harmonogram realizacja badania.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.