Rusza kolejny projekt badań outdooru

Rusza kolejny projekt badań outdooru

Brief.pl / Aktualności

Firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły Instytut Badań Outdooru IBO, który ma być odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku.

-

Instytut Badań Outdooru IBO powstał na podstawie zgody wydanej 14 stycznia 2013 r. przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekt badawczy realizowany będzie we współpracy z instytutami badawczymi mającymi doświadczenie zarówno krajowe, jak i zagraniczne w tego typu przedsięwzięciach.

Stanowisko prezesa spółki obejmie Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Tyszkiewicz będzie łączył zarządzanie IBO z obowiązkami wynikającymi z pełnienia funkcji w SAR.
 
Dla zapewnienia szerokiego udziału reklamodawców w projekcie podpisany został list intencyjny o współpracy IBO ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, jako reprezentantem branży mediowej w Polsce. Współpraca dotyczyć będzie konsultowania i wdrażania wyników badań reklamy zewnętrznej.
 
Wybrana metodologia badania oparta jest o licencyjny, brytyjski system Route 2013 (następca badania Postar) z wykorzystaniem technologii GPS. Pierwszy etap badania – Travel Survey – ma rozpocząć się jeszcze w tym roku. W najbliższych tygodniach IBO przedstawi założenia i harmonogram realizacja badania.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.