Netizens wzmacnia dział marketingu

Netizens wzmacnia dział marketingu

Brief.pl / Ludzie

Łukasz Kalbarczyk objął stanowisko marketing engineer w interaktywny domu produkcyjnym Netizens. Jest odpowiedzialny m. in. za promocję i marketing Netizens digital innovation house.

-

Kalbarczyk jest związany z branżą reklamową od 2009 roku.

W 2012 roku jako specjalista SEO realizował kampanie w wyszukiwarkach dla klientów Ataxo. Wcześniej był PR managerem w OS3 multimedia, a w agencji Marketing Online zajmował się doradztwem przy reklamowych kampaniach i doborem metod pomiaru efektów kampanii.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.