Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

Brief.pl / Aktualności

McCann Erickson otrzymał nagrodę Golden Net jako najlepsza agencja sieciowa. Golden Rose, czyli wyróżnienie dla najlepszej agencji zdobyła macedońskie "New Moment New Ideas Company Skopje". Polacy zdobyli w sumie 12 nagród.

-

Nagrody Grand Prix zdobył GetIn Noble Bank i 180heartbeats + JUNG v. MATT Poland za prace nagrodzone również w tym roku na festiwalu w Cannes. Wszystkie cztery polskie Golden Drum trafiły do Ogilvy & Mather za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych.

Czy 12 nagród to Waszym zdaniem dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, że z Polski pochodziło 121 zgłoszeń?



Oto pełna lista polskich zwycięzców tegorocznego festiwalu Golden Drum 2013:

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii "New or innovative" za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

180heartbeats + JUNG v. MATT Poland w kategorii "Innowative campaigns" za kampanię "Rak'n' Roll Records"

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii "Radio"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Events"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Integrated communication campaigns"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Public relations"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii "Digital" za kampanię "Good deal for good"

John Pitcher w kategorii "Mobile" za kampanię "Needless Calories"

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii "Film" za kampanię "Tiger - power is back"

Havas Worldwide Warsaw SP. Z O.O. w kategorii "Prasa" za kampanię "Reborn"

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii "Outdoor" za kampanię "McCroissant"

Leo Burnett Warsaw w kategorii "Direct communication" za kampanię "My first adult T-shirt"



Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.