Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

Brief.pl / Aktualności

McCann Erickson otrzymał nagrodę Golden Net jako najlepsza agencja sieciowa. Golden Rose, czyli wyróżnienie dla najlepszej agencji zdobyła macedońskie "New Moment New Ideas Company Skopje". Polacy zdobyli w sumie 12 nagród.

-

Nagrody Grand Prix zdobył GetIn Noble Bank i 180heartbeats + JUNG v. MATT Poland za prace nagrodzone również w tym roku na festiwalu w Cannes. Wszystkie cztery polskie Golden Drum trafiły do Ogilvy & Mather za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych.

Czy 12 nagród to Waszym zdaniem dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, że z Polski pochodziło 121 zgłoszeń?



Oto pełna lista polskich zwycięzców tegorocznego festiwalu Golden Drum 2013:

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii "New or innovative" za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

180heartbeats + JUNG v. MATT Poland w kategorii "Innowative campaigns" za kampanię "Rak'n' Roll Records"

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii "Radio"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Events"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Integrated communication campaigns"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Public relations"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii "Digital" za kampanię "Good deal for good"

John Pitcher w kategorii "Mobile" za kampanię "Needless Calories"

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii "Film" za kampanię "Tiger - power is back"

Havas Worldwide Warsaw SP. Z O.O. w kategorii "Prasa" za kampanię "Reborn"

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii "Outdoor" za kampanię "McCroissant"

Leo Burnett Warsaw w kategorii "Direct communication" za kampanię "My first adult T-shirt"



Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?