Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

Brief.pl / Aktualności

McCann Erickson otrzymał nagrodę Golden Net jako najlepsza agencja sieciowa. Golden Rose, czyli wyróżnienie dla najlepszej agencji zdobyła macedońskie "New Moment New Ideas Company Skopje". Polacy zdobyli w sumie 12 nagród.

-

Nagrody Grand Prix zdobył GetIn Noble Bank i 180heartbeats + JUNG v. MATT Poland za prace nagrodzone również w tym roku na festiwalu w Cannes. Wszystkie cztery polskie Golden Drum trafiły do Ogilvy & Mather za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych.

Czy 12 nagród to Waszym zdaniem dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, że z Polski pochodziło 121 zgłoszeń?



Oto pełna lista polskich zwycięzców tegorocznego festiwalu Golden Drum 2013:

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii "New or innovative" za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

180heartbeats + JUNG v. MATT Poland w kategorii "Innowative campaigns" za kampanię "Rak'n' Roll Records"

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii "Radio"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Events"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Integrated communication campaigns"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Public relations"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii "Digital" za kampanię "Good deal for good"

John Pitcher w kategorii "Mobile" za kampanię "Needless Calories"

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii "Film" za kampanię "Tiger - power is back"

Havas Worldwide Warsaw SP. Z O.O. w kategorii "Prasa" za kampanię "Reborn"

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii "Outdoor" za kampanię "McCroissant"

Leo Burnett Warsaw w kategorii "Direct communication" za kampanię "My first adult T-shirt"



Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.