PR marek luksusowych - konferencja

PR marek luksusowych - konferencja

Brief.pl / Patronaty

Premier ogłosił koniec kryzysu. Czy oznacza to także większy dobrobyt i większą dostępność dóbr luksusowych dla przeciętnego zjadacza chleba?

-

A może dóbr luksusowych kryzys i tak nie dotykał, bo bogaci przez niego stali się tylko trochę mniej bogaci i wciąż stać ich na wyższy standard życia?

Czy w Polsce jeszcze nie wiemy, czym jest luksus i ten nasz luksus to jednak luksus „po polsku”, bez świadomości prestiżowych marek i usług, z aspiracjami, lecz bez wiedzy i rozbudzonych potrzeb potwierdzania swojego statusu przez to, co zakładamy na lewy nadgarstek, gdzie mieszkamy i czym jeździmy?

Podczas panelu dyskusyjnego zastanowimy się wspólnie z panelistami nad tym:
- czym jest dobro luksusowe w Polsce? Jak Polacy definiują luksus?
- jak tworzy się opowieść o marce luksusowej?
- jak dociera się do klientów marek luksusowych i buduje się ich lojalność?
- czy kryzysy dotykają marki luksusowe i jak marki te radzą sobie z takimi sytuacjami?

To tylko początek pytań, na które odpowiedzą podczas kolejnego DIALOGU PR wybitni paneliści, od lat związani z markami luksusowymi: dr Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz Polska, Magda Bulera-Payne, Cyprian Kostewicz i Przemysław Tarnacki.
Moderatorką dyskusji będzie Karolina Burda, Forbes Life.

Do dyskusji włączą się goście specjalni spotkania.
Swoją obecność potwierdzili już:
Marzena Trejnis, Legic
Joanna Nowakowska, Moet Hennesy
Nina Kowalewska-Motlik, Superbrands Poland

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy do rejestracji

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.