PR marek luksusowych - konferencja

PR marek luksusowych - konferencja

Brief.pl / Patronaty

Premier ogłosił koniec kryzysu. Czy oznacza to także większy dobrobyt i większą dostępność dóbr luksusowych dla przeciętnego zjadacza chleba?

-

A może dóbr luksusowych kryzys i tak nie dotykał, bo bogaci przez niego stali się tylko trochę mniej bogaci i wciąż stać ich na wyższy standard życia?

Czy w Polsce jeszcze nie wiemy, czym jest luksus i ten nasz luksus to jednak luksus „po polsku”, bez świadomości prestiżowych marek i usług, z aspiracjami, lecz bez wiedzy i rozbudzonych potrzeb potwierdzania swojego statusu przez to, co zakładamy na lewy nadgarstek, gdzie mieszkamy i czym jeździmy?

Podczas panelu dyskusyjnego zastanowimy się wspólnie z panelistami nad tym:
- czym jest dobro luksusowe w Polsce? Jak Polacy definiują luksus?
- jak tworzy się opowieść o marce luksusowej?
- jak dociera się do klientów marek luksusowych i buduje się ich lojalność?
- czy kryzysy dotykają marki luksusowe i jak marki te radzą sobie z takimi sytuacjami?

To tylko początek pytań, na które odpowiedzą podczas kolejnego DIALOGU PR wybitni paneliści, od lat związani z markami luksusowymi: dr Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz Polska, Magda Bulera-Payne, Cyprian Kostewicz i Przemysław Tarnacki.
Moderatorką dyskusji będzie Karolina Burda, Forbes Life.

Do dyskusji włączą się goście specjalni spotkania.
Swoją obecność potwierdzili już:
Marzena Trejnis, Legic
Joanna Nowakowska, Moet Hennesy
Nina Kowalewska-Motlik, Superbrands Poland

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy do rejestracji

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.