PR marek luksusowych - konferencja

PR marek luksusowych - konferencja

Brief.pl / Patronaty

Premier ogłosił koniec kryzysu. Czy oznacza to także większy dobrobyt i większą dostępność dóbr luksusowych dla przeciętnego zjadacza chleba?

-

A może dóbr luksusowych kryzys i tak nie dotykał, bo bogaci przez niego stali się tylko trochę mniej bogaci i wciąż stać ich na wyższy standard życia?

Czy w Polsce jeszcze nie wiemy, czym jest luksus i ten nasz luksus to jednak luksus „po polsku”, bez świadomości prestiżowych marek i usług, z aspiracjami, lecz bez wiedzy i rozbudzonych potrzeb potwierdzania swojego statusu przez to, co zakładamy na lewy nadgarstek, gdzie mieszkamy i czym jeździmy?

Podczas panelu dyskusyjnego zastanowimy się wspólnie z panelistami nad tym:
- czym jest dobro luksusowe w Polsce? Jak Polacy definiują luksus?
- jak tworzy się opowieść o marce luksusowej?
- jak dociera się do klientów marek luksusowych i buduje się ich lojalność?
- czy kryzysy dotykają marki luksusowe i jak marki te radzą sobie z takimi sytuacjami?

To tylko początek pytań, na które odpowiedzą podczas kolejnego DIALOGU PR wybitni paneliści, od lat związani z markami luksusowymi: dr Ewa Łabno-Falęcka, Mercedes-Benz Polska, Magda Bulera-Payne, Cyprian Kostewicz i Przemysław Tarnacki.
Moderatorką dyskusji będzie Karolina Burda, Forbes Life.

Do dyskusji włączą się goście specjalni spotkania.
Swoją obecność potwierdzili już:
Marzena Trejnis, Legic
Joanna Nowakowska, Moet Hennesy
Nina Kowalewska-Motlik, Superbrands Poland

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy do rejestracji

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.