PPP także dla uczelni

PPP także dla uczelni

Brief for Poland / Aktualności

14 października 2013 r. w Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zostanie podpisana pierwsza w Polsce umowa realizowana w ramach Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) przez uczelnię publiczną i pierwszy w Polsce projekt PPP w sektorze budynków użyteczności publicznej.

-

Umowa pomiędzy Uniwersytetem Jagiellońskim - Collegium Medicum w Krakowie (UJ CM) a firmą Neoświat PPP Projects będzie dotyczył przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania przez okres 25 lat trzech domów studenckich oraz infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.

Na podstawie realizowanych w trybie dialogu konkurencyjnego negocjacji z potencjalnymi wykonawcami zostały wypracowane założenia do 25-letniej umowy PPP, w ramach której partner prywatny zobowiązał się do wykonania na własny koszt całej przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania obiektów.

UJ CM zobowiązał się do eksploatacji we własnym zakresie akademików i płatności na rzecz partnera prywatnego tzw. opłaty za dostępność. Będzie nadal samodzielnie prowadził politykę zakwaterowania z pełną kontrolą wysokości opłat od studentów.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.