PPP także dla uczelni

PPP także dla uczelni

Brief for Poland / Aktualności

14 października 2013 r. w Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zostanie podpisana pierwsza w Polsce umowa realizowana w ramach Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) przez uczelnię publiczną i pierwszy w Polsce projekt PPP w sektorze budynków użyteczności publicznej.

-

Umowa pomiędzy Uniwersytetem Jagiellońskim - Collegium Medicum w Krakowie (UJ CM) a firmą Neoświat PPP Projects będzie dotyczył przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania przez okres 25 lat trzech domów studenckich oraz infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.

Na podstawie realizowanych w trybie dialogu konkurencyjnego negocjacji z potencjalnymi wykonawcami zostały wypracowane założenia do 25-letniej umowy PPP, w ramach której partner prywatny zobowiązał się do wykonania na własny koszt całej przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania obiektów.

UJ CM zobowiązał się do eksploatacji we własnym zakresie akademików i płatności na rzecz partnera prywatnego tzw. opłaty za dostępność. Będzie nadal samodzielnie prowadził politykę zakwaterowania z pełną kontrolą wysokości opłat od studentów.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.