PPP także dla uczelni

PPP także dla uczelni

Brief for Poland / Aktualności

14 października 2013 r. w Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zostanie podpisana pierwsza w Polsce umowa realizowana w ramach Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) przez uczelnię publiczną i pierwszy w Polsce projekt PPP w sektorze budynków użyteczności publicznej.

-

Umowa pomiędzy Uniwersytetem Jagiellońskim - Collegium Medicum w Krakowie (UJ CM) a firmą Neoświat PPP Projects będzie dotyczył przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania przez okres 25 lat trzech domów studenckich oraz infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.

Na podstawie realizowanych w trybie dialogu konkurencyjnego negocjacji z potencjalnymi wykonawcami zostały wypracowane założenia do 25-letniej umowy PPP, w ramach której partner prywatny zobowiązał się do wykonania na własny koszt całej przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania obiektów.

UJ CM zobowiązał się do eksploatacji we własnym zakresie akademików i płatności na rzecz partnera prywatnego tzw. opłaty za dostępność. Będzie nadal samodzielnie prowadził politykę zakwaterowania z pełną kontrolą wysokości opłat od studentów.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.