PPP także dla uczelni

PPP także dla uczelni

Brief for Poland / Aktualności

14 października 2013 r. w Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zostanie podpisana pierwsza w Polsce umowa realizowana w ramach Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) przez uczelnię publiczną i pierwszy w Polsce projekt PPP w sektorze budynków użyteczności publicznej.

-

Umowa pomiędzy Uniwersytetem Jagiellońskim - Collegium Medicum w Krakowie (UJ CM) a firmą Neoświat PPP Projects będzie dotyczył przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania przez okres 25 lat trzech domów studenckich oraz infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.

Na podstawie realizowanych w trybie dialogu konkurencyjnego negocjacji z potencjalnymi wykonawcami zostały wypracowane założenia do 25-letniej umowy PPP, w ramach której partner prywatny zobowiązał się do wykonania na własny koszt całej przebudowy, wyposażenia oraz utrzymania obiektów.

UJ CM zobowiązał się do eksploatacji we własnym zakresie akademików i płatności na rzecz partnera prywatnego tzw. opłaty za dostępność. Będzie nadal samodzielnie prowadził politykę zakwaterowania z pełną kontrolą wysokości opłat od studentów.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.