Trwa kampania Made in Poland

Trwa kampania Made in Poland

Brief for Poland / Aktualności

„Made in Poland” to hasło nowej kampanii informacyjno-promocyjnej Ministerstwa Gospodarki, której celem jest wzmocnienie wizerunku Polski wśród przedsiębiorców w Czechach, Niemczech, na Ukrainie, w Chinach i Rosji, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego.

-

– Chcemy pokazać światu, że nasz kraj posiada własne, atrakcyjne specjalności eksportowe, a polskie firmy z sukcesem mogą współpracować z zagranicznymi przedsiębiorcami – podkreśla wiceminister gospodarki Ilona Antoniszyn-Klik.

Kampania skupia się na prezentowaniu i utrwaleniu marki polskiej gospodarki. „Made in Poland” ma  zachęcać zagraniczne firmy do podejmowania współpracy z polskimi partenarmi. - Liczymy, że poprzez kampanię informacja o polskich markach dotrze do inwestorów, którzy dostrzegą zalety naszych produktów – mówi wiceminister Ilona Antoniszyn-Klik.

"Made in Poland" to koncepcja, której zadaniem jest pokazywanie wysokiej jakości produktów i usług oferowanych przez polskich przedsiębiorców po konkurencyjnej cenie. Komunikacja skupia się wokół piętnastu branż o szczególnym potencjale eksportowym, m.in. na budownictwie, stolarce okiennej i drzwiowej, meblach, produkcji jachtów i łodzi rekreacyjnych, kosmetykach, biżuterii, a także przemyśle biotechnologicznym, farmaceutycznym czy polskiej żywności.

Grupą docelową kampanii jest wyższa kadra zarządzająca średnich i dużych przedsiębiorstw oraz organizacji o charakterze gospodarczym (np. izb gospodarczych, stowarzyszeń itp.).

Działania informacyjno-promocyjne prowadzone będą w oparciu o reklamę w zagranicznych mediach. Powstanie też raport pt: „Polskie firmy i produkty”, który będzie opisywał zarówno makroekonomiczną sytuację polskiej gospodarki, jak i szczegółowo obrazował poszczególne branże. Ponadto, we wszystkich pięciu krajach odbędą się fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata biznesu i polityki.

Kampania obejmująca reklamę w prasie, internecie, outdoorze, a także działania PR, wystartowała we wrześniu 2013 r. i potrwa do czerwca 2014 r.  

***

Kampania Ministerstwa Gospodarki „Made in Poland" jest finansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zaplanowanego na lata 2007-2013.

W realizację kampanii zaangażowały się placówki zagraniczne Ministerstwa Gospodarki - Wydziały Promocji Handlu i Inwestycji Ambasad i Konsulatów RP, mające swoje oddziały w krajach objętych kampanią. Ich wsparcie ma pozwolić na szerokie dotarcie z przekazem bezpośrednio do przedstawicieli biznesu i inwestorów, którzy mogliby być zainteresowani współpracą z polskimi przedsiębiorcami.

Za koncepcję i realizację kampanii Ministerstwa Gospodarki odpowiadają dom mediowy Arena, Headlines Porter Novelli oraz agencja kreatywna What.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.