Top 10 amerykańskich magazynów

Top 10 amerykańskich magazynów

Brief.pl / Inspiracje

Publishers Information Bureau opublikowało dane o sprzedaży reklam w amerykańskich magazynach drukowanych w trzecim kwartale tego roku. Przedstawiamy top 10 magazynów, które mają najwięcej przychodów ze sprzedaży reklam.

-

Wnioski

Reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych najchętniej przeznaczają środki ze swoich budżetów na reklamę w magazynach o szeroko pojętej tematyce lifestyle'owej. Największą dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży reklam mają natomiast magazyny poradnikowe.

Magazyny, które notują największe przychody z reklam mają też najwięcej czytelników w swoich segmentach.

Zarówno magazyny z największymi przychodami oraz z najlepszą dynamiką nie są pismami, które można by nazwać "luksusowymi".

Całościowo, przychody z reklam amerykańskich magazynów wzrosły rok do roku o 4 proc. - z 4,56 mld dol. do 4,75 mld dol.

Źródło danych: Publishers Information Bureau

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.