Top 10 amerykańskich magazynów

Top 10 amerykańskich magazynów

Brief.pl / Inspiracje

Publishers Information Bureau opublikowało dane o sprzedaży reklam w amerykańskich magazynach drukowanych w trzecim kwartale tego roku. Przedstawiamy top 10 magazynów, które mają najwięcej przychodów ze sprzedaży reklam.

-

Wnioski

Reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych najchętniej przeznaczają środki ze swoich budżetów na reklamę w magazynach o szeroko pojętej tematyce lifestyle'owej. Największą dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży reklam mają natomiast magazyny poradnikowe.

Magazyny, które notują największe przychody z reklam mają też najwięcej czytelników w swoich segmentach.

Zarówno magazyny z największymi przychodami oraz z najlepszą dynamiką nie są pismami, które można by nazwać "luksusowymi".

Całościowo, przychody z reklam amerykańskich magazynów wzrosły rok do roku o 4 proc. - z 4,56 mld dol. do 4,75 mld dol.

Źródło danych: Publishers Information Bureau

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.