Top 10 amerykańskich magazynów

Top 10 amerykańskich magazynów

Brief.pl / Inspiracje

Publishers Information Bureau opublikowało dane o sprzedaży reklam w amerykańskich magazynach drukowanych w trzecim kwartale tego roku. Przedstawiamy top 10 magazynów, które mają najwięcej przychodów ze sprzedaży reklam.

-

Wnioski

Reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych najchętniej przeznaczają środki ze swoich budżetów na reklamę w magazynach o szeroko pojętej tematyce lifestyle'owej. Największą dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży reklam mają natomiast magazyny poradnikowe.

Magazyny, które notują największe przychody z reklam mają też najwięcej czytelników w swoich segmentach.

Zarówno magazyny z największymi przychodami oraz z najlepszą dynamiką nie są pismami, które można by nazwać "luksusowymi".

Całościowo, przychody z reklam amerykańskich magazynów wzrosły rok do roku o 4 proc. - z 4,56 mld dol. do 4,75 mld dol.

Źródło danych: Publishers Information Bureau

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.