Internauci wybrali najlepszy produkt turystyczny

Internauci wybrali najlepszy produkt turystyczny

Brief for Poland / Aktualności

Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów "Chmielaki Krasnostawskie 2013" wygrało w plebiscycie na Najlepszy produkt turystyczny, zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną i portal www.wp.pl.

-

Szczegółowe wyniki głosowania prezentują się następująco:

1. Chmielaki Krasnostawskie 2013 - 2445 głosów

2. Park Solankowy w Inowrocławiu - 2317 głosów

3. Port Łomża - 1264 głosów

4. Turystyka Kolejowa TurKol - 1108 głosów
5. Szlak Przygody - 761 głosów
6. Jarmark Cysterski w Pelplinie - 738 głosów
7. Beskidzka Trasa Kurierska - 675 głosów
8. Czas na Wielkie Jeziora Mazurskie - 611 głosów
9. Suwałki Blues Festival - 536 głosów
10. Bieszczadzkie FOTOSAFARI - 462 głosów
11. Turniej Rycerski na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu - 186 głosów

W finałowej ankiecie głosowało 11102 osób, a w całym plebiscycie oddano łącznie 21813 głosów.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.