Internauci wybrali najlepszy produkt turystyczny

Internauci wybrali najlepszy produkt turystyczny

Brief for Poland / Aktualności

Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów "Chmielaki Krasnostawskie 2013" wygrało w plebiscycie na Najlepszy produkt turystyczny, zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną i portal www.wp.pl.

-

Szczegółowe wyniki głosowania prezentują się następująco:

1. Chmielaki Krasnostawskie 2013 - 2445 głosów

2. Park Solankowy w Inowrocławiu - 2317 głosów

3. Port Łomża - 1264 głosów

4. Turystyka Kolejowa TurKol - 1108 głosów
5. Szlak Przygody - 761 głosów
6. Jarmark Cysterski w Pelplinie - 738 głosów
7. Beskidzka Trasa Kurierska - 675 głosów
8. Czas na Wielkie Jeziora Mazurskie - 611 głosów
9. Suwałki Blues Festival - 536 głosów
10. Bieszczadzkie FOTOSAFARI - 462 głosów
11. Turniej Rycerski na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu - 186 głosów

W finałowej ankiecie głosowało 11102 osób, a w całym plebiscycie oddano łącznie 21813 głosów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.