Internauci wybrali najlepszy produkt turystyczny

Internauci wybrali najlepszy produkt turystyczny

Brief for Poland / Aktualności

Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów "Chmielaki Krasnostawskie 2013" wygrało w plebiscycie na Najlepszy produkt turystyczny, zorganizowanym przez Polską Organizację Turystyczną i portal www.wp.pl.

-

Szczegółowe wyniki głosowania prezentują się następująco:

1. Chmielaki Krasnostawskie 2013 - 2445 głosów

2. Park Solankowy w Inowrocławiu - 2317 głosów

3. Port Łomża - 1264 głosów

4. Turystyka Kolejowa TurKol - 1108 głosów
5. Szlak Przygody - 761 głosów
6. Jarmark Cysterski w Pelplinie - 738 głosów
7. Beskidzka Trasa Kurierska - 675 głosów
8. Czas na Wielkie Jeziora Mazurskie - 611 głosów
9. Suwałki Blues Festival - 536 głosów
10. Bieszczadzkie FOTOSAFARI - 462 głosów
11. Turniej Rycerski na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu - 186 głosów

W finałowej ankiecie głosowało 11102 osób, a w całym plebiscycie oddano łącznie 21813 głosów.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.