My polish dream w MTV

My polish dream w MTV

Brief for Poland / Inspiracje

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zaprasza do oglądania cyklu audycji „My polish dream” emitowanych w MTV, opowiadających historie młodych przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu z EFS z powodzeniem prowadzą własne firmy.

-

W cyklu audycji „My polish dream”, emitowanych premierowo, począwszy od 1 października, w każdy wtorek o godz. 22:00 w stacji MTV, przedstawionych zostanie ośmiu uczestników projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którzy dzięki dotacji założyli i prowadzą własne firmy.

Młodzi przedsiębiorcy opowiadają o początkach swojej kariery, trudnościach jakie musieli pokonać, otrzymanemu wsparciu z Programu Kapitał Ludzki, osiągniętych sukcesach oraz poczuciu satysfakcji i niezależności jakie daje własna działalność.

Bohaterką pierwszego odcinka była Asia Pytlewska (na zdjęciu)  - zalożycielka studia Pink Pug Design, w drugim wystąpiła Magdalena Carter - projektantka ubrań z Płocka.

Nowy cykl audycji jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.