My polish dream w MTV

My polish dream w MTV

Brief for Poland / Inspiracje

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zaprasza do oglądania cyklu audycji „My polish dream” emitowanych w MTV, opowiadających historie młodych przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu z EFS z powodzeniem prowadzą własne firmy.

-

W cyklu audycji „My polish dream”, emitowanych premierowo, począwszy od 1 października, w każdy wtorek o godz. 22:00 w stacji MTV, przedstawionych zostanie ośmiu uczestników projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którzy dzięki dotacji założyli i prowadzą własne firmy.

Młodzi przedsiębiorcy opowiadają o początkach swojej kariery, trudnościach jakie musieli pokonać, otrzymanemu wsparciu z Programu Kapitał Ludzki, osiągniętych sukcesach oraz poczuciu satysfakcji i niezależności jakie daje własna działalność.

Bohaterką pierwszego odcinka była Asia Pytlewska (na zdjęciu)  - zalożycielka studia Pink Pug Design, w drugim wystąpiła Magdalena Carter - projektantka ubrań z Płocka.

Nowy cykl audycji jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zobacz inne polecane artykuły

Polski startup zachwycił Microsoft. Teraz zawalczy o wygraną w Microsoft Imagine Cup

Brief.pl / Technologie

Polski startup zachwycił Microsoft. Teraz zawalczy o wygraną w Microsoft Imagine Cup
Polski startup zachwycił Microsoft. Teraz zawalczy o wygraną w Microsoft Imagine Cup

Wygrana w konkursie pomogłaby im spopularyzować produkt w świecie nauki, zyskać sponsorów i szerokie możliwości dalszego rozwoju. Najpierw muszą jednak oczarować swoją wizją Microsoft. Mowa o polskim zespole Psyllosoft, który wraz ze swoim systemem MATIA dostał się do ścisłego finału konkursu Microsoft Imagine Cup, czyli największej w skali świata, technologicznej olimpiady startupów.

TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnych w podróży

Brief.pl / Inspiracje

TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnych w podróży
TOP 10 aplikacji mobilnych przydatnych w podróży

Rozwój technologii mobilnych znajduje bezpośrednie przełożenie na to, w jaki sposób podróżujemy. Dzięki rozmaitym urządzeniom takim jak tablet czy smartfon, a dalej aplikacjom mobilnym podróże stały się bardziej "smart", a czynności wymagające od nas wcześniej zestawu narzędzi możemy teraz załatwić w kilka minut przy pomocy komórki. Począwszy od planowania samej podróży (zakup biletów, rezerwacja miejsca w samochodzie czy wybór trasy), poprzez zapewnienie sobie na miejscu noclegu, po informacje na temat najciekawszych rozrywek i miejscowych atrakcji.

RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Brief.pl / Inspiracje

RWE Polska zmienia nazwę na innogy
RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding spółki z branży energetycznej. Mowa o RWE Polska, która jeszcze tego lata zacznie być znana pod nazwą innogy.