My polish dream w MTV

My polish dream w MTV

Brief for Poland / Inspiracje

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zaprasza do oglądania cyklu audycji „My polish dream” emitowanych w MTV, opowiadających historie młodych przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu z EFS z powodzeniem prowadzą własne firmy.

-

W cyklu audycji „My polish dream”, emitowanych premierowo, począwszy od 1 października, w każdy wtorek o godz. 22:00 w stacji MTV, przedstawionych zostanie ośmiu uczestników projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którzy dzięki dotacji założyli i prowadzą własne firmy.

Młodzi przedsiębiorcy opowiadają o początkach swojej kariery, trudnościach jakie musieli pokonać, otrzymanemu wsparciu z Programu Kapitał Ludzki, osiągniętych sukcesach oraz poczuciu satysfakcji i niezależności jakie daje własna działalność.

Bohaterką pierwszego odcinka była Asia Pytlewska (na zdjęciu)  - zalożycielka studia Pink Pug Design, w drugim wystąpiła Magdalena Carter - projektantka ubrań z Płocka.

Nowy cykl audycji jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.