My polish dream w MTV

My polish dream w MTV

Brief for Poland / Inspiracje

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zaprasza do oglądania cyklu audycji „My polish dream” emitowanych w MTV, opowiadających historie młodych przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu z EFS z powodzeniem prowadzą własne firmy.

-

W cyklu audycji „My polish dream”, emitowanych premierowo, począwszy od 1 października, w każdy wtorek o godz. 22:00 w stacji MTV, przedstawionych zostanie ośmiu uczestników projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którzy dzięki dotacji założyli i prowadzą własne firmy.

Młodzi przedsiębiorcy opowiadają o początkach swojej kariery, trudnościach jakie musieli pokonać, otrzymanemu wsparciu z Programu Kapitał Ludzki, osiągniętych sukcesach oraz poczuciu satysfakcji i niezależności jakie daje własna działalność.

Bohaterką pierwszego odcinka była Asia Pytlewska (na zdjęciu)  - zalożycielka studia Pink Pug Design, w drugim wystąpiła Magdalena Carter - projektantka ubrań z Płocka.

Nowy cykl audycji jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zobacz inne polecane artykuły

Kryzys futbolowy rozpoczyna się o 19.30

Brief.pl / Wiedza

Kryzys futbolowy rozpoczyna się o 19.30
Kryzys futbolowy rozpoczyna się o 19.30

Ponoć kryzysy w social media wybuchają w weekendy… jak się okazuje nie wszystkie i nie zawsze. Ten akurat wydarzył się w poniedziałek, ale z weekendem miał wiele wspólnego, nawet bardzo wiele. Sytuacja kryzysowa pojawiła się bowiem tuż po jednym z najważniejszych wydarzeń jakie ma miejsce w USA - czyli po meczu SuperBowl.

12 wskazówek marketingu dla kobiet

Brief.pl / Wiedza

12 wskazówek marketingu dla kobiet
12 wskazówek marketingu dla kobiet

Podczas prowadzenia działań marketingowych w Internecie czy projektowaniu stron internetowych i sklepów online dla kobiet, warto mieć pewność, że agencja zna zasady jakim podlega komunikacja marketingowa, która wpływa na decyzje zakupowe płci pięknej.

4 powody, dla których powinieneś mieć własną aplikację mobilną lub webową

Brief.pl / Wiedza

4 powody, dla których powinieneś mieć własną aplikację mobilną lub webową
4 powody, dla których powinieneś mieć własną aplikację mobilną lub webową

Aż 84 proc. przedsiębiorstw zamierza wyprodukować własne aplikacje mobilne, a ponad połowa firm (54 proc.) już je wdrożyła. Takie dane przedstawia raport State of Mobility Survey autorstwa Symantec, w którym przebadano ponad 6 tys. firm, w tym 100 z Polski. Wysokie wskaźniki nie powinny dziwić, skoro konsumenci są dziś niemalże przyklejeni do ekranów smartfonów. Dlatego prowadząc firmę warto rozważyć zaprojektowanie własnej aplikacji mobilnej lub webowej. Są ku temu co najmniej cztery powody.