wp - grudzien 2016

Kto szczególnie wpłynął na rozwój mediów w Polsce?

Kto szczególnie wpłynął na rozwój mediów w Polsce?

Brief.pl / Aktualności

9 października podczas gali Best in Media, zorganizowanej w Hotelu Marriott w Warszawie, wręczone zostały News’y. Nagrody te przyznawane są osobom, firmom i przedsięwzięciom, które w szczególny sposób przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku mediów.

-

News’y w poszczególnych kategoriach otrzymali:

Innowator Roku: Newborn – „Warszawa 1935”-za rekonstrukcję zabytkowej, oryginalnej zabudowy Warszawy i odtworzenie niepowtarzalnej atmosfery miasta w technologii 3D

Wydarzenie Roku: Proces cyfryzacji – wspólny sukces Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Firma Roku: P4- za konsekwentne budowanie marki i skuteczne wykorzystywanie mediów do promocji marki

Człowiek Roku: Agnieszka Odorowicz, dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej – za zasługi dla polskiej sztuki filmowej – wieloletni wkład w rozwój polskiej kinematografii oraz promocję polskiej twórczości filmowej za granicą.

Nagrody wręczone zostały podczas gali Best in Media, która odbyła się pierwszego dnia kongresu Warsaw International Media Summit. Organizatorem kongresu i gali jest MM Conferences.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.