Kto szczególnie wpłynął na rozwój mediów w Polsce?

Kto szczególnie wpłynął na rozwój mediów w Polsce?

Brief.pl / Aktualności

9 października podczas gali Best in Media, zorganizowanej w Hotelu Marriott w Warszawie, wręczone zostały News’y. Nagrody te przyznawane są osobom, firmom i przedsięwzięciom, które w szczególny sposób przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku mediów.

-

News’y w poszczególnych kategoriach otrzymali:

Innowator Roku: Newborn – „Warszawa 1935”-za rekonstrukcję zabytkowej, oryginalnej zabudowy Warszawy i odtworzenie niepowtarzalnej atmosfery miasta w technologii 3D

Wydarzenie Roku: Proces cyfryzacji – wspólny sukces Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Firma Roku: P4- za konsekwentne budowanie marki i skuteczne wykorzystywanie mediów do promocji marki

Człowiek Roku: Agnieszka Odorowicz, dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej – za zasługi dla polskiej sztuki filmowej – wieloletni wkład w rozwój polskiej kinematografii oraz promocję polskiej twórczości filmowej za granicą.

Nagrody wręczone zostały podczas gali Best in Media, która odbyła się pierwszego dnia kongresu Warsaw International Media Summit. Organizatorem kongresu i gali jest MM Conferences.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.