Kto szczególnie wpłynął na rozwój mediów w Polsce?

Kto szczególnie wpłynął na rozwój mediów w Polsce?

Brief.pl / Aktualności

9 października podczas gali Best in Media, zorganizowanej w Hotelu Marriott w Warszawie, wręczone zostały News’y. Nagrody te przyznawane są osobom, firmom i przedsięwzięciom, które w szczególny sposób przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku mediów.

-

News’y w poszczególnych kategoriach otrzymali:

Innowator Roku: Newborn – „Warszawa 1935”-za rekonstrukcję zabytkowej, oryginalnej zabudowy Warszawy i odtworzenie niepowtarzalnej atmosfery miasta w technologii 3D

Wydarzenie Roku: Proces cyfryzacji – wspólny sukces Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Firma Roku: P4- za konsekwentne budowanie marki i skuteczne wykorzystywanie mediów do promocji marki

Człowiek Roku: Agnieszka Odorowicz, dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej – za zasługi dla polskiej sztuki filmowej – wieloletni wkład w rozwój polskiej kinematografii oraz promocję polskiej twórczości filmowej za granicą.

Nagrody wręczone zostały podczas gali Best in Media, która odbyła się pierwszego dnia kongresu Warsaw International Media Summit. Organizatorem kongresu i gali jest MM Conferences.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.