UPC Biznes napędza innowacje

UPC Biznes napędza innowacje

Brief.pl / Patronaty

Dziś rusza konkurs „Think Big” dla małych firm z globalnymi ambicjami organizowany przez UPC Biznes, dostawcę elastycznych usług telekomunikacyjnych dla firm. Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Do zdobycia jest 40.000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które pomogą przekuć potencjał firmy w rzeczywisty sukces. Udział w konkursie może wziąć każdy, kto działalność prowadzi od minimum roku i przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozwój.

-

Każdy może osiągnąć globalny sukces

Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji wydających miliony na działy rozwoju i badań. Jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm zza oceanu. Nowatorskie podejście może kryć się w każdej dziedzinie biznesowej aktywności. Bez względu na to czy tworzymy aplikacje na smartfony czy prowadzimy firmę remontową lub piekarnię, świeże i nowatorskie pomysły mogą przerodzić potencjał każdej firmy w biznesowy sukces.

Przez lata współpracy z firmami przekonaliśmy się jak ogromny potencjał kryje się w ich pomysłach na biznes – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes. Do tej pory wspieraliśmy przedsiębiorców oferując im wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne, ale postanowiliśmy pójść o krok dalej - dać impuls i możliwości, by rozwinęli skrzydła. Tak narodził się pomysł organizacji konkursu „Think Big”. Naszym celem jest wsparcie tych przedsiębiorców, którzy mają globalne ambicje i chcą je zrealizować wspólnie z nami –  komentuje Agnieszka Zawistowska.

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa to 99 proc. firm w Polsce. Odpowiadają dziś za prawie połowę polskiego PKB, a pracuje w nich dwóch na trzech zatrudnionych. Wsparte doświadczeniem, wiedzą i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki.

Daj szansę swoim pomysłom

Pierwszym krokiem dla przejścia z etapu planowania przyszłego sukcesu do jego realizacji jest wejście na stronę thinkbig.upc.pl lub na fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Należy w nim opisać zarówno dotychczasową działalność, jak i innowacyjny pomysł na jej rozwój. Do udziału UPC Biznes zaprasza wszystkie firmy i osoby, które prowadzą działalność od minimum roku. Spośród nich wybrane zostaną te propozycje, które połączą ambitne i innowacyjne cele z realnym pomysłem na ich wdrożenie.

By zdobyć nagrodę główną 40.000 złotych do swojego pomysłu w finale konkursu przekonać trzeba będzie jury, w skład którego wchodzą Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański - współtwórca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola - Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą również Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska. Za drugie miejsce przewidziano nagrodę w postaci 10 000 zł (dla 2 firm). Dla finalistów konkursu nagrody przygotowali także partnerzy konkursu - SpeedUp Group oraz Cowork.
Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu przyjmowane będą od 10. października do 18. listopada. Finał zaplanowany został na połowę stycznia.

Partnerami konkursu „Think Big” są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, bankier.pl, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.