UPC Biznes napędza innowacje

UPC Biznes napędza innowacje

Brief.pl / Patronaty

Dziś rusza konkurs „Think Big” dla małych firm z globalnymi ambicjami organizowany przez UPC Biznes, dostawcę elastycznych usług telekomunikacyjnych dla firm. Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Do zdobycia jest 40.000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które pomogą przekuć potencjał firmy w rzeczywisty sukces. Udział w konkursie może wziąć każdy, kto działalność prowadzi od minimum roku i przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozwój.

-

Każdy może osiągnąć globalny sukces

Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji wydających miliony na działy rozwoju i badań. Jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm zza oceanu. Nowatorskie podejście może kryć się w każdej dziedzinie biznesowej aktywności. Bez względu na to czy tworzymy aplikacje na smartfony czy prowadzimy firmę remontową lub piekarnię, świeże i nowatorskie pomysły mogą przerodzić potencjał każdej firmy w biznesowy sukces.

Przez lata współpracy z firmami przekonaliśmy się jak ogromny potencjał kryje się w ich pomysłach na biznes – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes. Do tej pory wspieraliśmy przedsiębiorców oferując im wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne, ale postanowiliśmy pójść o krok dalej - dać impuls i możliwości, by rozwinęli skrzydła. Tak narodził się pomysł organizacji konkursu „Think Big”. Naszym celem jest wsparcie tych przedsiębiorców, którzy mają globalne ambicje i chcą je zrealizować wspólnie z nami –  komentuje Agnieszka Zawistowska.

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa to 99 proc. firm w Polsce. Odpowiadają dziś za prawie połowę polskiego PKB, a pracuje w nich dwóch na trzech zatrudnionych. Wsparte doświadczeniem, wiedzą i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki.

Daj szansę swoim pomysłom

Pierwszym krokiem dla przejścia z etapu planowania przyszłego sukcesu do jego realizacji jest wejście na stronę thinkbig.upc.pl lub na fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Należy w nim opisać zarówno dotychczasową działalność, jak i innowacyjny pomysł na jej rozwój. Do udziału UPC Biznes zaprasza wszystkie firmy i osoby, które prowadzą działalność od minimum roku. Spośród nich wybrane zostaną te propozycje, które połączą ambitne i innowacyjne cele z realnym pomysłem na ich wdrożenie.

By zdobyć nagrodę główną 40.000 złotych do swojego pomysłu w finale konkursu przekonać trzeba będzie jury, w skład którego wchodzą Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański - współtwórca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola - Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą również Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska. Za drugie miejsce przewidziano nagrodę w postaci 10 000 zł (dla 2 firm). Dla finalistów konkursu nagrody przygotowali także partnerzy konkursu - SpeedUp Group oraz Cowork.
Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu przyjmowane będą od 10. października do 18. listopada. Finał zaplanowany został na połowę stycznia.

Partnerami konkursu „Think Big” są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, bankier.pl, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?