UPC Biznes napędza innowacje

UPC Biznes napędza innowacje

Brief.pl / Patronaty

Dziś rusza konkurs „Think Big” dla małych firm z globalnymi ambicjami organizowany przez UPC Biznes, dostawcę elastycznych usług telekomunikacyjnych dla firm. Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Do zdobycia jest 40.000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które pomogą przekuć potencjał firmy w rzeczywisty sukces. Udział w konkursie może wziąć każdy, kto działalność prowadzi od minimum roku i przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozwój.

-

Każdy może osiągnąć globalny sukces

Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji wydających miliony na działy rozwoju i badań. Jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm zza oceanu. Nowatorskie podejście może kryć się w każdej dziedzinie biznesowej aktywności. Bez względu na to czy tworzymy aplikacje na smartfony czy prowadzimy firmę remontową lub piekarnię, świeże i nowatorskie pomysły mogą przerodzić potencjał każdej firmy w biznesowy sukces.

Przez lata współpracy z firmami przekonaliśmy się jak ogromny potencjał kryje się w ich pomysłach na biznes – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes. Do tej pory wspieraliśmy przedsiębiorców oferując im wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne, ale postanowiliśmy pójść o krok dalej - dać impuls i możliwości, by rozwinęli skrzydła. Tak narodził się pomysł organizacji konkursu „Think Big”. Naszym celem jest wsparcie tych przedsiębiorców, którzy mają globalne ambicje i chcą je zrealizować wspólnie z nami –  komentuje Agnieszka Zawistowska.

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa to 99 proc. firm w Polsce. Odpowiadają dziś za prawie połowę polskiego PKB, a pracuje w nich dwóch na trzech zatrudnionych. Wsparte doświadczeniem, wiedzą i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki.

Daj szansę swoim pomysłom

Pierwszym krokiem dla przejścia z etapu planowania przyszłego sukcesu do jego realizacji jest wejście na stronę thinkbig.upc.pl lub na fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Należy w nim opisać zarówno dotychczasową działalność, jak i innowacyjny pomysł na jej rozwój. Do udziału UPC Biznes zaprasza wszystkie firmy i osoby, które prowadzą działalność od minimum roku. Spośród nich wybrane zostaną te propozycje, które połączą ambitne i innowacyjne cele z realnym pomysłem na ich wdrożenie.

By zdobyć nagrodę główną 40.000 złotych do swojego pomysłu w finale konkursu przekonać trzeba będzie jury, w skład którego wchodzą Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański - współtwórca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola - Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą również Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska. Za drugie miejsce przewidziano nagrodę w postaci 10 000 zł (dla 2 firm). Dla finalistów konkursu nagrody przygotowali także partnerzy konkursu - SpeedUp Group oraz Cowork.
Zgłoszenia do pierwszego etapu konkursu przyjmowane będą od 10. października do 18. listopada. Finał zaplanowany został na połowę stycznia.

Partnerami konkursu „Think Big” są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, bankier.pl, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.