Co ty możesz wiedzieć… o IDEALNYM EVENCIE ?

Co ty możesz wiedzieć… o IDEALNYM EVENCIE ?

Brief.pl / Wiedza

Jak zrealizować idealny event? To pytanie zadajesz sobie często. I marzysz, by znaleźć odpowiedź równie idealną.

-

Chcesz wiedzieć czy taka istnieje? No pewno! Tylko droga do jej poznania bywa długa, wyboista, okupiona mnóstwem zwątpień i stosem pułapek. Wiesz o tym, ale ten świat za bardzo Cię kręci! Event, to przecież wyzwanie, zabawa, satysfakcja… Fajerwerki! Przeczytasz zatem stos książek, poserwujesz w internecie, pójdziesz na praktyki do agencji, zaliczysz swoje pierwsze realizacje…ba !!! Zaczniesz nawet myśleć, że potrafisz odpowiedzieć na zadawane teraz Tobie pytania o tym, jak się robi event.

Idealny event, to:

  1. Idealny brief od klienta – konkretne, dobrze postawione zapytanie z dopasowanym do skomplikowania eventu terminem na odpowiedź

  2. Idealny budżet – dostosowany do briefu, do wymagań klienta, pozwalający na rzetelną realizację

  3. Idealny pomysł – kreatywne podejście, nowatorskie rozwiązania, "efekt WOW"

  4. Idealne miejsce – w dobrej odległości, z odpowiednią ilością miejsc noclegowych, z dopasowaną salą konferencyjną i zapleczem

  5. Idealna scenografia – zapierająca dech w piersiach, kreująca niezapomnianą atmosferę

  6. Idealne światło – bez przerw w dostawie mocy, podkreślająca istotne elementy eventu

  7. Idealny dźwięk – bez zgrzytów, bez szmerów, z tłem muzycznym dobranym do okoliczności

  8. Idealny catering – bo przez żołądek do serca, lepiej gdy go starcza dla wszystkich

  9. Idealni uczestnicy – zdyscyplinowani, interaktywni, zaangażowani

  10. Idealna realizacja – gdy dopięte są wszystkie szczegóły, gdy każdy trybik zadziała jak trzeba

Idealny event to taki, który pozostawia po sobie pozytywne emocje:

  1. u uczestników, którzy na długo będą o wydarzeniu mówić

  2. u klienta, który będzie miał świadomość dobrze zainwestowanych pieniędzy

  3. u event managera, który dostanie tyle czasu, ile trzeba by móc te emocje dostarczyć

  4. u podwykonawców, którzy będą mogli pracować w dobrych warunkach i na dobrych warunkach

  5. u managera obiektu, który stanie na wysokości zadania

Ale tak naprawdę, zdradzę Ci, że nie ma idealnego eventu… to zbyt żywy organizm, by pokusić się o użycie tego przymiotnika. I dobrze! Bo przecież grunt, to dążyć do ideału!

Udany event – to dobra komunikacja i wspólne osiągnięcie celu stawianego przez klienta

Udany event – to ograniczenie ryzyka do minimum, to sprawienie, by każde niedopatrzenie było miękkim lądowaniem na plan awaryjny B, C czy D. To planowanie i przewidywanie.

Udany event – to ludzie i ich potrzeby… od klienta, uczestników, podwykonawców.

Udany event – to pretendent do kolejnej nagrody nobla – traktowany zawsze jednorazowo, wyjątkowo i tak jakby był tym JEDYNYM.

Wiedziałeś o tym? Chcesz o tym porozmawiać? Chcesz się dowiedzieć, jak to się robi?

To zapraszamy do dyskusji w ramach II edycji Studium Podyplomowe z zakresu Event Managementu. Studium organizowane jest przez Stowarzyszenie Branży Eventowej wraz z Fundacją na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Podstawowym celem studium jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej „Event Managementu” czyli dobrego zarządzania projektami eventowymi. Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera, jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej: właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą. Informacje o zajęciach i wykładowcach.

Miejsce składania dokumentów: 
WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004
pon.-pt.: 10.00 - 16.00
tel.: 022 55 34 190
mail :zgloszenie@wz.uw.edu.pl

Informacji na temat Studium udziela:
Anna Nowakowska, Kierownik ds. Projektów Edukacyjnych - Stowarzyszenie Branży Eventowej
tel. 600-175-291, email: anna.nowakowska@sbe.org.pl

Data rozpoczęcia zajęć: listopad 2013

Ilość godzin: 168 (2 semestry)

Terminy zajęć:  zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.