Polscy zwycięzcy pierwszego dnia GoldenDrum 2013

Polscy zwycięzcy pierwszego dnia GoldenDrum 2013

Brief.pl / Aktualności

9 października przyznano pierwsze nagrody w tegorocznym festiwalu Golden Drum 2013, który odbywa się w Słowenii. Polskie prace zdobyły tego dnia w sumie 5 nagród.

-

Nagrody przyznano w kategorii Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns oraz Events. W sumie jury pierwszego dnia festiwalu przyznało 21 Silver Drums, 13 Golden Drums oraz 7 nagród Grand Prix.

Absolutnym zwycięzcą pierwszego dnia okazała się kampania "10 meters apart" zgłoszona przez macedońskie "New Moment New Ideas Skopje" - otrzymała 3 nagrody Grand Prix w kategoriach "Radio", "Events" oraz "New or innovative".

 

Oto polskie nagrody:

 

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii "New or innovative" za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii "Radio"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Events"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii "Digital" za kampanię "Good deal for good"

John Pitcher w kategorii "Mobile" za kampanię "Needless Calories"

 


Trzymajcie kciuki dziś i jutro wieczorem podczasz przyznawania nagród w pozostałych kategoriach!

::

Przeczytaj również:

121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

Tagi:

goldendrum

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.