Polscy zwycięzcy pierwszego dnia GoldenDrum 2013

Polscy zwycięzcy pierwszego dnia GoldenDrum 2013

Brief.pl / Aktualności

9 października przyznano pierwsze nagrody w tegorocznym festiwalu Golden Drum 2013, który odbywa się w Słowenii. Polskie prace zdobyły tego dnia w sumie 5 nagród.

-

Nagrody przyznano w kategorii Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns oraz Events. W sumie jury pierwszego dnia festiwalu przyznało 21 Silver Drums, 13 Golden Drums oraz 7 nagród Grand Prix.

Absolutnym zwycięzcą pierwszego dnia okazała się kampania "10 meters apart" zgłoszona przez macedońskie "New Moment New Ideas Skopje" - otrzymała 3 nagrody Grand Prix w kategoriach "Radio", "Events" oraz "New or innovative".

 

Oto polskie nagrody:

 

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii "New or innovative" za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii "Radio"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii "Events"  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii "Digital" za kampanię "Good deal for good"

John Pitcher w kategorii "Mobile" za kampanię "Needless Calories"

 


Trzymajcie kciuki dziś i jutro wieczorem podczasz przyznawania nagród w pozostałych kategoriach!

::

Przeczytaj również:

121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

Tagi:

goldendrum

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.