OKNOPLAST w FIFA 14

OKNOPLAST w FIFA 14

Brief.pl / Aktualności

Kibice piłkarscy dobrze znają już firmę Oknoplast, w jej drużynie grają tacy giganci, jak Inter Mediolan, Borussia Dortmund i Olympique Lyon. Teraz Oknoplast wkracza na wirtualne boiska. W najnowszej wersji popularnej na całym świecie gry - FIFA 14, zawodnicy Olympique Lyon wystąpią w strojach z logotypem firmy.

-

Twórcy FIFA opracowują co roku nową wersję gry, tak aby w jak największym stopniu oddawała rzeczywistość. Aby zwiększyć realizm gry, składy zespołów aktualizowane są na bieżąco: np. gdy któryś zawodnik ma kontuzję lub zasiada na ławce rezerwowych. W najnowszej edycji FIFA 14 - Les Olympiens rozgrywają mecze w strojach z logotypem Oknoplast.

Firma zawarła umowę z zespołem ze Stade Gerald w lipcu na dwa sezony ligowe. Przez ten czas logo Oknoplast będzie widniało na strojach zawodników. We wrześniu spółka została oficjalnie przedstawiona jako partner Olympique Lyon podczas konferencji w Lyonie. W ramach kontraktu ma prawo posługiwać się tytułem Major Sponsor Olympique Lyon. Firma może także wykorzystywać wizerunek piłkarzy we wszystkich swoich materiałach promocyjnych. Kibice les Gones zobaczą również logotyp firmy na stronie internetowej klubu oraz podczas meczów – na telebimach i bandach video.

Poza klubem ze Stade Gerland, Oknoplast, sponsoruje także włoski Inter Mediolan oraz Borussię Dormund. Sponsoring znanych na świecie drużyn piłkarskich jest elementem strategii marketingowej firmy, która polega na budowaniu silnej marki na każdym rynku, na którym Oknoplast jest obecny. Nasze doświadczenia pokazują, że współpraca z takimi klubami to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. Trafiając do jednej z najpopularniejszych gier z pewnością dotrzemy do szerokiego grona odbiorców – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w Oknoplast.

Poza europejskimi gigantami firma wspiera również drużynę Puszcza Niepołomice, która ostatnio awansowała do I ligi. Oknoplast jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010. Pod opieką spółki jest także Akademia AS Progress, której patronuje Jerzy Dudek, organizująca m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.

::

Czytaj również:

Polska firma sponsorem Borussii Dortmund

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?