wp - grudzien 2016

OKNOPLAST w FIFA 14

OKNOPLAST w FIFA 14

Brief.pl / Aktualności

Kibice piłkarscy dobrze znają już firmę Oknoplast, w jej drużynie grają tacy giganci, jak Inter Mediolan, Borussia Dortmund i Olympique Lyon. Teraz Oknoplast wkracza na wirtualne boiska. W najnowszej wersji popularnej na całym świecie gry - FIFA 14, zawodnicy Olympique Lyon wystąpią w strojach z logotypem firmy.

-

Twórcy FIFA opracowują co roku nową wersję gry, tak aby w jak największym stopniu oddawała rzeczywistość. Aby zwiększyć realizm gry, składy zespołów aktualizowane są na bieżąco: np. gdy któryś zawodnik ma kontuzję lub zasiada na ławce rezerwowych. W najnowszej edycji FIFA 14 - Les Olympiens rozgrywają mecze w strojach z logotypem Oknoplast.

Firma zawarła umowę z zespołem ze Stade Gerald w lipcu na dwa sezony ligowe. Przez ten czas logo Oknoplast będzie widniało na strojach zawodników. We wrześniu spółka została oficjalnie przedstawiona jako partner Olympique Lyon podczas konferencji w Lyonie. W ramach kontraktu ma prawo posługiwać się tytułem Major Sponsor Olympique Lyon. Firma może także wykorzystywać wizerunek piłkarzy we wszystkich swoich materiałach promocyjnych. Kibice les Gones zobaczą również logotyp firmy na stronie internetowej klubu oraz podczas meczów – na telebimach i bandach video.

Poza klubem ze Stade Gerland, Oknoplast, sponsoruje także włoski Inter Mediolan oraz Borussię Dormund. Sponsoring znanych na świecie drużyn piłkarskich jest elementem strategii marketingowej firmy, która polega na budowaniu silnej marki na każdym rynku, na którym Oknoplast jest obecny. Nasze doświadczenia pokazują, że współpraca z takimi klubami to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. Trafiając do jednej z najpopularniejszych gier z pewnością dotrzemy do szerokiego grona odbiorców – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w Oknoplast.

Poza europejskimi gigantami firma wspiera również drużynę Puszcza Niepołomice, która ostatnio awansowała do I ligi. Oknoplast jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010. Pod opieką spółki jest także Akademia AS Progress, której patronuje Jerzy Dudek, organizująca m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.

::

Czytaj również:

Polska firma sponsorem Borussii Dortmund

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.