OKNOPLAST w FIFA 14

OKNOPLAST w FIFA 14

Brief.pl / Aktualności

Kibice piłkarscy dobrze znają już firmę Oknoplast, w jej drużynie grają tacy giganci, jak Inter Mediolan, Borussia Dortmund i Olympique Lyon. Teraz Oknoplast wkracza na wirtualne boiska. W najnowszej wersji popularnej na całym świecie gry - FIFA 14, zawodnicy Olympique Lyon wystąpią w strojach z logotypem firmy.

-

Twórcy FIFA opracowują co roku nową wersję gry, tak aby w jak największym stopniu oddawała rzeczywistość. Aby zwiększyć realizm gry, składy zespołów aktualizowane są na bieżąco: np. gdy któryś zawodnik ma kontuzję lub zasiada na ławce rezerwowych. W najnowszej edycji FIFA 14 - Les Olympiens rozgrywają mecze w strojach z logotypem Oknoplast.

Firma zawarła umowę z zespołem ze Stade Gerald w lipcu na dwa sezony ligowe. Przez ten czas logo Oknoplast będzie widniało na strojach zawodników. We wrześniu spółka została oficjalnie przedstawiona jako partner Olympique Lyon podczas konferencji w Lyonie. W ramach kontraktu ma prawo posługiwać się tytułem Major Sponsor Olympique Lyon. Firma może także wykorzystywać wizerunek piłkarzy we wszystkich swoich materiałach promocyjnych. Kibice les Gones zobaczą również logotyp firmy na stronie internetowej klubu oraz podczas meczów – na telebimach i bandach video.

Poza klubem ze Stade Gerland, Oknoplast, sponsoruje także włoski Inter Mediolan oraz Borussię Dormund. Sponsoring znanych na świecie drużyn piłkarskich jest elementem strategii marketingowej firmy, która polega na budowaniu silnej marki na każdym rynku, na którym Oknoplast jest obecny. Nasze doświadczenia pokazują, że współpraca z takimi klubami to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. Trafiając do jednej z najpopularniejszych gier z pewnością dotrzemy do szerokiego grona odbiorców – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu w Oknoplast.

Poza europejskimi gigantami firma wspiera również drużynę Puszcza Niepołomice, która ostatnio awansowała do I ligi. Oknoplast jest jej głównym sponsorem od sezonu 2009/2010. Pod opieką spółki jest także Akademia AS Progress, której patronuje Jerzy Dudek, organizująca m.in. zajęcia sportowe dla dzieci.

::

Czytaj również:

Polska firma sponsorem Borussii Dortmund

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.