Smartfon z zakrzywionym ekranem

Brief.pl / Technologie

Samsung po raz kolejny udowodnił, że chce być pionierem w świecie nowych technologii. Po 110-calowym telewizorze i smartwatchu z wbudowanym aparatem przyszedł czas na smartfon z zakrzywionym ekranem. Pytanie tylko: po co w smartfonie taki wyświetlacz?

-

Samsung Galaxy Round to tak naprawdę Galaxy Note 3 z zakrzywionym ekranem. Specyfikacje techniczne obu smartfonów są identyczne, pomijając wyświetlacz rzecz jasna.

W Galaxy Round Koreańczycy zdecydowali się na umieszczenie 5,7-calowego wyświetlacza Super Flexible AMOLED. Ekran sam w sobie jest elastyczny, natomiast obudowwa nowego smartfona Samsunga nie wygina się, lecz jest na stałę zakrzywiona.

Galaxy Round z pewnością wygląda interesująco. Mam z nim jednak jeden problem - po co w smartfonie zakrzywiony ekran? Może Wy, Drodzy Czytelnicy, znajdziecie dla tej technologii jakieś sensowne zastosowanie? Jeśli, tak to dajcie znać.

Źródło: Samsung Tomorrow

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.