Kino na leżakach (case study)

Kino na leżakach (case study)

Brief.pl / Inspiracje

KinAds, broker reklamowy sieci kin, podsumował swoją letnią akcję „Kino na leżakach”.

-

Akcja „Kino na leżakach” trwała dwa miesiące. Polegała na bezpłatnych pokazach filmowych w popularnych nadmorskich kurortach. Wyświetlano m.in.: „Jesteś bogiem”, „Nietykalni”, „Skyfall” i „Last Minute”.

Sponsorami pierwszej edycji projektu byli: Las Vegas, Intel, Rexona i Knorr Gorący Kubek. Reklamy sponsorów zobaczyło na żywo ponad 31 tys. widzów, zaś zasięg medialny przekroczył  2 mln odbiorców.

– Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Zarówno liczba widzów, jak i medialny efekt akcji przerósł nasze oczekiwania. Partnerzy akcji także zrealizowali swoje cele – mówi Kinga Dołęga–Lesińska, prezes KinAds.

Wśród oferowanych sponsorom narzędzi promocyjnych znalazły się: emisje reklam na ekranie, informacje w lokalnych mediach, reklamy mobilne, sampling produktów i gadżetów, ekspozycja stoiska, ekspozycja materiałów off screen, takich jak naklejki, plakaty, koce, leżaki, parawany itp.

Podsumowanie akcji w liczbach:
19 miejscowości
35 seansów
31 000 widzów
trasa o długości 16 000 kilometrów
kilkaset leżaków, które zostały rozłożone i złożone ponad 18 000 razy
ekran pneumatyczny sięgający 3 piętra   
1500 plakatów na trasie
15 000 ulotek
2 000 000 widzów (zasięg medialny)

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.