Kino na leżakach (case study)

Kino na leżakach (case study)

Brief.pl / Inspiracje

KinAds, broker reklamowy sieci kin, podsumował swoją letnią akcję „Kino na leżakach”.

-

Akcja „Kino na leżakach” trwała dwa miesiące. Polegała na bezpłatnych pokazach filmowych w popularnych nadmorskich kurortach. Wyświetlano m.in.: „Jesteś bogiem”, „Nietykalni”, „Skyfall” i „Last Minute”.

Sponsorami pierwszej edycji projektu byli: Las Vegas, Intel, Rexona i Knorr Gorący Kubek. Reklamy sponsorów zobaczyło na żywo ponad 31 tys. widzów, zaś zasięg medialny przekroczył  2 mln odbiorców.

– Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Zarówno liczba widzów, jak i medialny efekt akcji przerósł nasze oczekiwania. Partnerzy akcji także zrealizowali swoje cele – mówi Kinga Dołęga–Lesińska, prezes KinAds.

Wśród oferowanych sponsorom narzędzi promocyjnych znalazły się: emisje reklam na ekranie, informacje w lokalnych mediach, reklamy mobilne, sampling produktów i gadżetów, ekspozycja stoiska, ekspozycja materiałów off screen, takich jak naklejki, plakaty, koce, leżaki, parawany itp.

Podsumowanie akcji w liczbach:
19 miejscowości
35 seansów
31 000 widzów
trasa o długości 16 000 kilometrów
kilkaset leżaków, które zostały rozłożone i złożone ponad 18 000 razy
ekran pneumatyczny sięgający 3 piętra   
1500 plakatów na trasie
15 000 ulotek
2 000 000 widzów (zasięg medialny)

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.