wp - grudzien 2016

Kino na leżakach (case study)

Kino na leżakach (case study)

Brief.pl / Inspiracje

KinAds, broker reklamowy sieci kin, podsumował swoją letnią akcję „Kino na leżakach”.

-

Akcja „Kino na leżakach” trwała dwa miesiące. Polegała na bezpłatnych pokazach filmowych w popularnych nadmorskich kurortach. Wyświetlano m.in.: „Jesteś bogiem”, „Nietykalni”, „Skyfall” i „Last Minute”.

Sponsorami pierwszej edycji projektu byli: Las Vegas, Intel, Rexona i Knorr Gorący Kubek. Reklamy sponsorów zobaczyło na żywo ponad 31 tys. widzów, zaś zasięg medialny przekroczył  2 mln odbiorców.

– Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Zarówno liczba widzów, jak i medialny efekt akcji przerósł nasze oczekiwania. Partnerzy akcji także zrealizowali swoje cele – mówi Kinga Dołęga–Lesińska, prezes KinAds.

Wśród oferowanych sponsorom narzędzi promocyjnych znalazły się: emisje reklam na ekranie, informacje w lokalnych mediach, reklamy mobilne, sampling produktów i gadżetów, ekspozycja stoiska, ekspozycja materiałów off screen, takich jak naklejki, plakaty, koce, leżaki, parawany itp.

Podsumowanie akcji w liczbach:
19 miejscowości
35 seansów
31 000 widzów
trasa o długości 16 000 kilometrów
kilkaset leżaków, które zostały rozłożone i złożone ponad 18 000 razy
ekran pneumatyczny sięgający 3 piętra   
1500 plakatów na trasie
15 000 ulotek
2 000 000 widzów (zasięg medialny)

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.