wp - grudzien 2016

Konferencja Sieci Szerokopasmowe

Konferencja Sieci Szerokopasmowe

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Sieci Szerokopasmowe związana z rozwiązaniami i koncepcjami realizacji projektów sieci szerokopasmowych w Polsce odbędzie się już 9 października 2013 roku w Warszawie. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele Regionalnych Programów Operacyjnych, przedstawiciele jednostek rządowych i samorządowych, administracji publicznej, operatorów, dostawców sprzętu oraz firm budujących sieci.

-

Uznane autorytety z branży, prezesi i managerowie kluczowych firm przedstawią plany i przyjęte strategie reprezentowanych grup. Podczas wydarzenie omówione zostaną zagadnienia związane ze stworzeniem platformy wymiany doświadczeń i koncepcji realizacji projektów rozwoju sieci szerokopasmowych w Polsce, nawiązania kontaktów pomiędzy zainteresowanymi stronami – uczestnikami konferencji, zaprezentowanie usług i rozwiązań przydatnych dla rozwoju sieci szerokopasmowej oraz zaprezentowanie zostaną przykłady zrealizowanych z sukcesem projektów finansowanych ze środków unijnych.

Konferencja odbywa się pod patronatami Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Sejmowej Komisji Innowacyjności I Nowoczesnych Technologii. Wydarzeniu partneruje również: Orange Polska, HAWE, EXATEL, Alcatel - Lucent Polska, Restauracja Akademia, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Wittchen, Cisco,  HUAWEI, INEA, Infradata, Salumanus, Interia.pl, Onet.pl, Polsat Biznes, TVP INFO, Wirtualna Polska oraz patroni medialni, w tym magazyn "Brief".

Więcej informacji na stronie internetowej http://telekomunikacjaimedia.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.