Konferencja Sieci Szerokopasmowe

Konferencja Sieci Szerokopasmowe

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Sieci Szerokopasmowe związana z rozwiązaniami i koncepcjami realizacji projektów sieci szerokopasmowych w Polsce odbędzie się już 9 października 2013 roku w Warszawie. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele Regionalnych Programów Operacyjnych, przedstawiciele jednostek rządowych i samorządowych, administracji publicznej, operatorów, dostawców sprzętu oraz firm budujących sieci.

-

Uznane autorytety z branży, prezesi i managerowie kluczowych firm przedstawią plany i przyjęte strategie reprezentowanych grup. Podczas wydarzenie omówione zostaną zagadnienia związane ze stworzeniem platformy wymiany doświadczeń i koncepcji realizacji projektów rozwoju sieci szerokopasmowych w Polsce, nawiązania kontaktów pomiędzy zainteresowanymi stronami – uczestnikami konferencji, zaprezentowanie usług i rozwiązań przydatnych dla rozwoju sieci szerokopasmowej oraz zaprezentowanie zostaną przykłady zrealizowanych z sukcesem projektów finansowanych ze środków unijnych.

Konferencja odbywa się pod patronatami Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Sejmowej Komisji Innowacyjności I Nowoczesnych Technologii. Wydarzeniu partneruje również: Orange Polska, HAWE, EXATEL, Alcatel - Lucent Polska, Restauracja Akademia, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Wittchen, Cisco,  HUAWEI, INEA, Infradata, Salumanus, Interia.pl, Onet.pl, Polsat Biznes, TVP INFO, Wirtualna Polska oraz patroni medialni, w tym magazyn "Brief".

Więcej informacji na stronie internetowej http://telekomunikacjaimedia.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.