Konferencja Sieci Szerokopasmowe

Konferencja Sieci Szerokopasmowe

Brief.pl / Patronaty

Konferencja Sieci Szerokopasmowe związana z rozwiązaniami i koncepcjami realizacji projektów sieci szerokopasmowych w Polsce odbędzie się już 9 października 2013 roku w Warszawie. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele Regionalnych Programów Operacyjnych, przedstawiciele jednostek rządowych i samorządowych, administracji publicznej, operatorów, dostawców sprzętu oraz firm budujących sieci.

-

Uznane autorytety z branży, prezesi i managerowie kluczowych firm przedstawią plany i przyjęte strategie reprezentowanych grup. Podczas wydarzenie omówione zostaną zagadnienia związane ze stworzeniem platformy wymiany doświadczeń i koncepcji realizacji projektów rozwoju sieci szerokopasmowych w Polsce, nawiązania kontaktów pomiędzy zainteresowanymi stronami – uczestnikami konferencji, zaprezentowanie usług i rozwiązań przydatnych dla rozwoju sieci szerokopasmowej oraz zaprezentowanie zostaną przykłady zrealizowanych z sukcesem projektów finansowanych ze środków unijnych.

Konferencja odbywa się pod patronatami Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Sejmowej Komisji Innowacyjności I Nowoczesnych Technologii. Wydarzeniu partneruje również: Orange Polska, HAWE, EXATEL, Alcatel - Lucent Polska, Restauracja Akademia, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, Wittchen, Cisco,  HUAWEI, INEA, Infradata, Salumanus, Interia.pl, Onet.pl, Polsat Biznes, TVP INFO, Wirtualna Polska oraz patroni medialni, w tym magazyn "Brief".

Więcej informacji na stronie internetowej http://telekomunikacjaimedia.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.