Golenie, skoki spadochronowe i dubstep - Gillette case study

Brief.pl / Inspiracje

Wyzwanie Gillette Sensitive było testem nowej maszynki Gillette, zaprojektowanej dla potrzeb skóry wrażliwej. Podczas testu sprawdzono czy na wysokości 4000 metrów, przy prędkości 200 km/h będzie można się ogolić. Wideo z akcji zostało okraszone dubstepową muzyką.

-

Takiego wyzwania wraz z maszynką Gillette FusionProGlide Sensitive podjął się Piotrek. Ogolił się podczas spadania z wysokości 4000 metrów. 

Golenie się na takiej wysokości jest zupełnie innym doznaniem niż robienie tego na co dzień - powiedział Piotrek. Pęd powietrza (ok. 200km/h) oraz niska temperatura (kilka stopni Celsjusza powyżej zera) sprawiły, że prawie nie czułem, że się golę. Falująca skóra twarzy przy tej prędkości również utrudniała mi wykonanie zadania, ale udało się! – powiedział Piotrek.

Test pokazał, że zaawansowana technologicznie maszynka GilletteProGlide Sensitve, pozwoli mężczyznom na golenie się w każdych, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach, nie podrażniając wrażliwej skóry.

Akcja Wyzwanie Gillette Sensitive adresowana jest do wszystkich mężczyzn i ma na celu sprawdzenie czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, podczas realizacji zadań, które mogą podrażnić męską skórę W pierwszym etapie należy zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonania. Następnie trzech wybranych twardzieli zrealizuje wybrane zadania, a po ich wykonaniu ogolą się maszynką Gillette i na własnej skórze sprawdzą komfort golenia.

Aplikacja Wyzwanie Gillette Sensitive: https://apps.facebook.com/gilletteplatypus/

Agencja HypermediaIsobar odpowiada za strategię i koncepcję akcji, a także kreację oraz realizację wideo. Za działania PR odpowiada agencja 24/7PR.

::

Jak Wam się podoba pomysł oraz realizacja?

Tagi:

gillette

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.