wp - grudzien 2016

Golenie, skoki spadochronowe i dubstep - Gillette case study

Brief.pl / Inspiracje

Wyzwanie Gillette Sensitive było testem nowej maszynki Gillette, zaprojektowanej dla potrzeb skóry wrażliwej. Podczas testu sprawdzono czy na wysokości 4000 metrów, przy prędkości 200 km/h będzie można się ogolić. Wideo z akcji zostało okraszone dubstepową muzyką.

-

Takiego wyzwania wraz z maszynką Gillette FusionProGlide Sensitive podjął się Piotrek. Ogolił się podczas spadania z wysokości 4000 metrów. 

Golenie się na takiej wysokości jest zupełnie innym doznaniem niż robienie tego na co dzień - powiedział Piotrek. Pęd powietrza (ok. 200km/h) oraz niska temperatura (kilka stopni Celsjusza powyżej zera) sprawiły, że prawie nie czułem, że się golę. Falująca skóra twarzy przy tej prędkości również utrudniała mi wykonanie zadania, ale udało się! – powiedział Piotrek.

Test pokazał, że zaawansowana technologicznie maszynka GilletteProGlide Sensitve, pozwoli mężczyznom na golenie się w każdych, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach, nie podrażniając wrażliwej skóry.

Akcja Wyzwanie Gillette Sensitive adresowana jest do wszystkich mężczyzn i ma na celu sprawdzenie czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, podczas realizacji zadań, które mogą podrażnić męską skórę W pierwszym etapie należy zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonania. Następnie trzech wybranych twardzieli zrealizuje wybrane zadania, a po ich wykonaniu ogolą się maszynką Gillette i na własnej skórze sprawdzą komfort golenia.

Aplikacja Wyzwanie Gillette Sensitive: https://apps.facebook.com/gilletteplatypus/

Agencja HypermediaIsobar odpowiada za strategię i koncepcję akcji, a także kreację oraz realizację wideo. Za działania PR odpowiada agencja 24/7PR.

::

Jak Wam się podoba pomysł oraz realizacja?

Tagi:

gillette

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.