Rusza nowy portal Faktów TVN

Rusza nowy portal Faktów TVN

Brief.pl / Aktualności

Fakty w telewizji i Fakty w sieci. 3 października o 19.00 ruszył portal Faktów: www.fakty.tvn.pl. Pod tym adresem użytkownicy znajdą m.in. opinie, komentarze i videoblogi dziennikarzy Faktów, kulisy powstawania programu, wirtualny spacer po studiu czy materiały, które są przygotowywane wyłącznie na potrzeby nowego portalu.

-

Chcemy oferować jak najwięcej różnorodnych treści, których wspólnym mianownikiem będzie marka Faktów TVN – mówi Kamil Durczok, redaktor naczelny Faktów. Dlatego oferujemy specjalne produkcje, które będzie można zobaczyć tylko na naszej stronie, znacznie więcej informacji dotyczących aktualnych wydarzeń zagranicznych, jak również lżejsze gatunkowo ciekawostki na temat naszego programu.

 

Dziennikarze Faktów będą publikować swoje felietony, opinie, komentarze, pojawią się także videoblogi. Poza tym użytkownicy zostaną zaproszeni do zabawy w sondy, „bitwy” oraz tworzenie niepowtarzalnych komiksów politycznych, czyli tzw. memów.

Przeniesienie Faktów z telewizji do sieci to dla Internautów już za mało – mówi szef Faktów Online Mariusz Tchórzewski.. Dostaną od nas dużo więcej. Nie tylko informacje o dziennikarzach, filmy i zdjęcia Faktów „od kuchni”. Poznają bliżej twórców programu, dowiedzą się, co myślą i jakie mają opinie o otaczającym nas świecie i wydarzeniach.

Zaprosimy również użytkowników do naszej redakcji. Będą mogli – za sprawą galerii – podejrzeć naszych reporterów i prowadzących w pracy. Ale jednocześnie będą mogli wejść do studia – dosłownie. A wszystko za sprawą wirtualnego spaceru, dzięki któremu każdy będzie mógł usiąść za stołem prowadzącego – dodaje Paweł Rusak, producent Faktów Online, odpowiedzialny za stronę internetową.

Specjalne miejsce w portalu znajdzie reporter Faktów Maciej Mazur, który w TVN24 podsumowuje z internautami wydarzenia minionego tygodnia.

Fakty Online to także media społecznościowe. Fakty są w nich obecne od dłuższego czasu, niemniej teraz rozpoczynają kolejny etap rozwoju .

Fakty TVN w Social Media to prawdziwe wyzwanie – 26-cio minutowy program rozszerzamy na cały dzień. Jest to ewolucja dialogu, który Fakty mogą poprowadzić z odbiorcą, bo dziś telewizja nie powinna działać jednokierunkowo – mówi Mikołaj Nowak, producent Faktów Online odpowiedzialny za obecność Faktów TVN w mediach społecznościowych.
Pojawią się kolejne oficjalne profile reporterów Faktów, na których można wyrazić opinię o materiale, zainteresować dziennikarza tematem czy komentować na bieżąco reportaże i wydarzenia. Fakty TVN obecne są także na popularnym fotograficznym serwisie społecznościowym Instagram, a niedługo zadebiutują na Twitterze.

Wraz z uruchomieniem nowej strony przygotowywane są aplikacje mobilne, dzięki którym każdy użytkownik telefonu będzie mógł w prosty i czytelny sposób korzystać z portalu.

Fakty TVN infografika

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.