Rusza nowy portal Faktów TVN

Rusza nowy portal Faktów TVN

Brief.pl / Aktualności

Fakty w telewizji i Fakty w sieci. 3 października o 19.00 ruszył portal Faktów: www.fakty.tvn.pl. Pod tym adresem użytkownicy znajdą m.in. opinie, komentarze i videoblogi dziennikarzy Faktów, kulisy powstawania programu, wirtualny spacer po studiu czy materiały, które są przygotowywane wyłącznie na potrzeby nowego portalu.

-

Chcemy oferować jak najwięcej różnorodnych treści, których wspólnym mianownikiem będzie marka Faktów TVN – mówi Kamil Durczok, redaktor naczelny Faktów. Dlatego oferujemy specjalne produkcje, które będzie można zobaczyć tylko na naszej stronie, znacznie więcej informacji dotyczących aktualnych wydarzeń zagranicznych, jak również lżejsze gatunkowo ciekawostki na temat naszego programu.

 

Dziennikarze Faktów będą publikować swoje felietony, opinie, komentarze, pojawią się także videoblogi. Poza tym użytkownicy zostaną zaproszeni do zabawy w sondy, „bitwy” oraz tworzenie niepowtarzalnych komiksów politycznych, czyli tzw. memów.

Przeniesienie Faktów z telewizji do sieci to dla Internautów już za mało – mówi szef Faktów Online Mariusz Tchórzewski.. Dostaną od nas dużo więcej. Nie tylko informacje o dziennikarzach, filmy i zdjęcia Faktów „od kuchni”. Poznają bliżej twórców programu, dowiedzą się, co myślą i jakie mają opinie o otaczającym nas świecie i wydarzeniach.

Zaprosimy również użytkowników do naszej redakcji. Będą mogli – za sprawą galerii – podejrzeć naszych reporterów i prowadzących w pracy. Ale jednocześnie będą mogli wejść do studia – dosłownie. A wszystko za sprawą wirtualnego spaceru, dzięki któremu każdy będzie mógł usiąść za stołem prowadzącego – dodaje Paweł Rusak, producent Faktów Online, odpowiedzialny za stronę internetową.

Specjalne miejsce w portalu znajdzie reporter Faktów Maciej Mazur, który w TVN24 podsumowuje z internautami wydarzenia minionego tygodnia.

Fakty Online to także media społecznościowe. Fakty są w nich obecne od dłuższego czasu, niemniej teraz rozpoczynają kolejny etap rozwoju .

Fakty TVN w Social Media to prawdziwe wyzwanie – 26-cio minutowy program rozszerzamy na cały dzień. Jest to ewolucja dialogu, który Fakty mogą poprowadzić z odbiorcą, bo dziś telewizja nie powinna działać jednokierunkowo – mówi Mikołaj Nowak, producent Faktów Online odpowiedzialny za obecność Faktów TVN w mediach społecznościowych.
Pojawią się kolejne oficjalne profile reporterów Faktów, na których można wyrazić opinię o materiale, zainteresować dziennikarza tematem czy komentować na bieżąco reportaże i wydarzenia. Fakty TVN obecne są także na popularnym fotograficznym serwisie społecznościowym Instagram, a niedługo zadebiutują na Twitterze.

Wraz z uruchomieniem nowej strony przygotowywane są aplikacje mobilne, dzięki którym każdy użytkownik telefonu będzie mógł w prosty i czytelny sposób korzystać z portalu.

Fakty TVN infografika

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.