50. kreatywnych: Listonic - konkurując z kartką

Brief TV / Ludzie

Twórcy spółki Listonic, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu "50 najbardziej kreatywnych wg Briefu", opowiadają o rozwoju ich projektu, konkurencji i modelu biznesowego.

-

Kamil Janiszewski, Filip Miłoszewski, Piotr Wójcicki to grupa trzech programistów, którzy, mieszkając razem w czasie wymiany studenckiej, dostrzegli potrzebę ułatwienia sobie życia. Z pomocą przyszło rozwiązanie będące początkowo projektem "na zaliczenie studiów", jednak szybko stało się źródłem dochodów - aplikacja pozwalająca tworzyć wygodną listę zakupów stała się na polskim rynku synonimem całej kategorii.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.