50. kreatywnych: Listonic - konkurując z kartką

Brief TV / Ludzie

Twórcy spółki Listonic, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu "50 najbardziej kreatywnych wg Briefu", opowiadają o rozwoju ich projektu, konkurencji i modelu biznesowego.

-

Kamil Janiszewski, Filip Miłoszewski, Piotr Wójcicki to grupa trzech programistów, którzy, mieszkając razem w czasie wymiany studenckiej, dostrzegli potrzebę ułatwienia sobie życia. Z pomocą przyszło rozwiązanie będące początkowo projektem "na zaliczenie studiów", jednak szybko stało się źródłem dochodów - aplikacja pozwalająca tworzyć wygodną listę zakupów stała się na polskim rynku synonimem całej kategorii.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.