Ostatnie dni rekrutacji na II edycję Podyplomowego Studium Event Management

Ostatnie dni rekrutacji na II edycję Podyplomowego Studium Event Management

Brief.pl / Aktualności

Do dnia 04.10.2013 istnieje możliwość zapisania się na II edycję Studium Event Management organizowanego przez Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz Fundację na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

-

Zajęcia odbywać się będą na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. To pierwsze w Polsce Studium z zakresu Event Managementu, na którym wykładowcami są zarówno pracownicy naukowi renomowanej uczelni w Polsce jaką jest Uniwersytet Warszawski oraz wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin z branży eventowej. To pierwsze w Polsce Studium, na którym uczestnicy oprócz bardzo mocnej teorii otrzymają też ogromny pakiet wiedzy praktycznej.

W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi możliwości uczestnictwa w Studium Event Management została podjęta decyzja o uruchomieniu II edycji.Pierwsza edycja studium spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno osób doświadczonych jak i tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży eventowej - mówi Anna Nowakowska, członek zarządu SBE, kierownik ds. projektów edukacyjnych

Pierwsza edycja składała się z dwóch semestrów podzielonych na bloki tematyczne: część teoretyczną prowadzona przez kadrę Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i część praktyczną prowadzoną przez specjalistów i praktyków z branży eventowej. W drugiej edycji zdecydowaliśmy się zmienić lekko formułę studium. Nadal będziemy dzielili zakres tematyczny na część teoretyczną i praktyczną lecz w obrębie jednego tematu będzie działo się to jednego dnia a nie jak do tej pory w dwóch semestrach. Oznacza to, że np. zajęcia z prawa w eventach do południa będą prowadzone przez pracownika naukowego WZ UW a po południu tego samego dnia teoria zetrze się z praktyką, gdyż dalszą część zajęć poprowadzi specjalista z branży eventowej. Taką zmianę zdecydowaliśmy się wprowadzić obserwując grupę, która obecnie uczestniczy w I edycji Studium Event Management. Zauważyliśmy, iż starcie tych dwóch aspektów teorii, podstaw naukowych i praktyki czyli rzeczywistości eventowej to najważniejsze aspekty dla uczestników, którzy chłonni są poznania wszelakich ciekawych rozwiązań i analizy problemów oraz działań eventowych. Rozbijając temat na dwa semestry pozostawialiśmy uczestników z lekkim niedosytem po zajęciach, a zależy nam aby uczestnicy studium wychodzili z zajęć przepełnieni wiedzą zarówno teoretyczną jak i praktyczną i byli gotowi do wejścia w rzeczywistość eventową. Zapraszamy zatem Państwa do uczestnictwa w tym wyjątkowym projekcie. – mówi Anna Nowakowska.

Opis studium: Program studium powstał we ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podstawowym celem studium jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej event managementu (zarządzania projektami eventowymi). Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez wybitnych przedstawicieli branży eventowej: m.in. właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą. Informacje o zajęciach i wykładowcach znajdą Państwo na stronie: http://sbe.org.pl/studium,28

Termin rekrutacji: 04.10.2013

Miejsce składania dokumentów do 04.10. 2013 r:  WZ UW, 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. B004 pon.-pt.: 10.00 - 16.00 tel.: 022 55 34 190 mail: zgloszenie@wz.uw.edu.pl Informacji na temat Studium udziela: Anna Nowakowska, Kierownik ds. Projektów Edukacyjnych - Stowarzyszenie Branży Eventowej tel. 600-175-291, email: anna.nowakowska@sbe.org.pl

Data rozpoczęcia zajęć: listopad 2013                                                                

Ilość godzin: 168 (2 semestry)

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.