Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Brief.pl / Aktualności

Agencja social mediowa Think Kong podpisała umowę partnerską z Freshdesk – najszybciej rozwijającym się międzynarodowym dostawcą oprogramowania wspierającego zarządzanie kontaktami firm z klientami. Partnerstwo wzmacnia kompetencje agencji Think Kong w obszarze Social CRM.

-

Umowa odnosi się do współpracy, w ramach której powstanie polska wersja serwisu Freshdesk, a agencja Think Kong – jako Social Media Partner Freshdesk – będzie wspierać rozwój oprogramowania i dostosowania go do wymagań firm w Polsce. We współpracy z Freshdesk Think Kong poszerza ofertę o rozwiązania dedykowane do obsługi dużej liczby zapytań klientów pojawiających się w serwisach społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter) oraz fora.

„Nie da się dobrze prowadzić obsługi klientów w social media np. dużej firmy usługowej bez dedykowanego oprogramowania” – komentuje Norbert Kilen z Think Kong – „Partnerstwo podpisane z Freshdesk wzmacnia nasze możliwości i sprawia, że naszym klientom będziemy mogli zaoferować dedykowane rozwiązanie, niewymagające reorganizacji struktur firmy.”

Freshdesk (www.freshdesk.com) to dostawca rozwiązania, które umożliwia firmom i organizacjom wspierać klientów przy pomocy poczty email, telefonu, strony internetowej, Facebooka oraz Twittera. Funkcje Freshdesk, łatwość obsługi oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że jest to najszybciej na świecie rozwijający się dostawca rozwiązania z zakresu CRM. Freshedsk jest obecnie używany przez 10 000 klientów w 118 krajach. Siedziba firmy znajduje się z Walnut w Kalifornii, a centrum badań ulokowane jest w Indiach.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.