Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Brief.pl / Aktualności

Agencja social mediowa Think Kong podpisała umowę partnerską z Freshdesk – najszybciej rozwijającym się międzynarodowym dostawcą oprogramowania wspierającego zarządzanie kontaktami firm z klientami. Partnerstwo wzmacnia kompetencje agencji Think Kong w obszarze Social CRM.

-

Umowa odnosi się do współpracy, w ramach której powstanie polska wersja serwisu Freshdesk, a agencja Think Kong – jako Social Media Partner Freshdesk – będzie wspierać rozwój oprogramowania i dostosowania go do wymagań firm w Polsce. We współpracy z Freshdesk Think Kong poszerza ofertę o rozwiązania dedykowane do obsługi dużej liczby zapytań klientów pojawiających się w serwisach społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter) oraz fora.

„Nie da się dobrze prowadzić obsługi klientów w social media np. dużej firmy usługowej bez dedykowanego oprogramowania” – komentuje Norbert Kilen z Think Kong – „Partnerstwo podpisane z Freshdesk wzmacnia nasze możliwości i sprawia, że naszym klientom będziemy mogli zaoferować dedykowane rozwiązanie, niewymagające reorganizacji struktur firmy.”

Freshdesk (www.freshdesk.com) to dostawca rozwiązania, które umożliwia firmom i organizacjom wspierać klientów przy pomocy poczty email, telefonu, strony internetowej, Facebooka oraz Twittera. Funkcje Freshdesk, łatwość obsługi oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że jest to najszybciej na świecie rozwijający się dostawca rozwiązania z zakresu CRM. Freshedsk jest obecnie używany przez 10 000 klientów w 118 krajach. Siedziba firmy znajduje się z Walnut w Kalifornii, a centrum badań ulokowane jest w Indiach.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.