wp - grudzien 2016

Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Brief.pl / Aktualności

Agencja social mediowa Think Kong podpisała umowę partnerską z Freshdesk – najszybciej rozwijającym się międzynarodowym dostawcą oprogramowania wspierającego zarządzanie kontaktami firm z klientami. Partnerstwo wzmacnia kompetencje agencji Think Kong w obszarze Social CRM.

-

Umowa odnosi się do współpracy, w ramach której powstanie polska wersja serwisu Freshdesk, a agencja Think Kong – jako Social Media Partner Freshdesk – będzie wspierać rozwój oprogramowania i dostosowania go do wymagań firm w Polsce. We współpracy z Freshdesk Think Kong poszerza ofertę o rozwiązania dedykowane do obsługi dużej liczby zapytań klientów pojawiających się w serwisach społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter) oraz fora.

„Nie da się dobrze prowadzić obsługi klientów w social media np. dużej firmy usługowej bez dedykowanego oprogramowania” – komentuje Norbert Kilen z Think Kong – „Partnerstwo podpisane z Freshdesk wzmacnia nasze możliwości i sprawia, że naszym klientom będziemy mogli zaoferować dedykowane rozwiązanie, niewymagające reorganizacji struktur firmy.”

Freshdesk (www.freshdesk.com) to dostawca rozwiązania, które umożliwia firmom i organizacjom wspierać klientów przy pomocy poczty email, telefonu, strony internetowej, Facebooka oraz Twittera. Funkcje Freshdesk, łatwość obsługi oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że jest to najszybciej na świecie rozwijający się dostawca rozwiązania z zakresu CRM. Freshedsk jest obecnie używany przez 10 000 klientów w 118 krajach. Siedziba firmy znajduje się z Walnut w Kalifornii, a centrum badań ulokowane jest w Indiach.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.