Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Brief.pl / Aktualności

Agencja social mediowa Think Kong podpisała umowę partnerską z Freshdesk – najszybciej rozwijającym się międzynarodowym dostawcą oprogramowania wspierającego zarządzanie kontaktami firm z klientami. Partnerstwo wzmacnia kompetencje agencji Think Kong w obszarze Social CRM.

-

Umowa odnosi się do współpracy, w ramach której powstanie polska wersja serwisu Freshdesk, a agencja Think Kong – jako Social Media Partner Freshdesk – będzie wspierać rozwój oprogramowania i dostosowania go do wymagań firm w Polsce. We współpracy z Freshdesk Think Kong poszerza ofertę o rozwiązania dedykowane do obsługi dużej liczby zapytań klientów pojawiających się w serwisach społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter) oraz fora.

„Nie da się dobrze prowadzić obsługi klientów w social media np. dużej firmy usługowej bez dedykowanego oprogramowania” – komentuje Norbert Kilen z Think Kong – „Partnerstwo podpisane z Freshdesk wzmacnia nasze możliwości i sprawia, że naszym klientom będziemy mogli zaoferować dedykowane rozwiązanie, niewymagające reorganizacji struktur firmy.”

Freshdesk (www.freshdesk.com) to dostawca rozwiązania, które umożliwia firmom i organizacjom wspierać klientów przy pomocy poczty email, telefonu, strony internetowej, Facebooka oraz Twittera. Funkcje Freshdesk, łatwość obsługi oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że jest to najszybciej na świecie rozwijający się dostawca rozwiązania z zakresu CRM. Freshedsk jest obecnie używany przez 10 000 klientów w 118 krajach. Siedziba firmy znajduje się z Walnut w Kalifornii, a centrum badań ulokowane jest w Indiach.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.