GoldenSubmarine współpracuje z ING Bankiem Śląskim

GoldenSubmarine współpracuje z ING Bankiem Śląskim

Brief.pl / Aktualności

GoldenSubmarine podpisał umowę z ING Bankiem Śląskim o współpracy w zakresie obsługi działań reklamowych. Podpisanie długoterminowej umowy jest efektem dotychczasowej współpracy projektowej.

-

W ramach obsługi GoldenSubmarine zrealizował już dla Banku kilka projektów, w tym kampanię Konta Direct „Małe Wielkie Odkrycie”, w której agencja była odpowiedzialna za przygotowanie promocji w internecie oraz materiałów reklamowych do oddziałów banku. W efekcie współpracy i uzyskanych efektów bank powierzył agencji realizację kolejnych projektów.

W ramach nowej umowy GoldenSubmarine przygotowało już między innymi kampanię internetową Otwartego Konta Oszczędnościowego, materiały multimedialne do oddziałów banku promujące Konto Direct oraz inne materiały na potrzeby serwisu edukacyjnego banku - Zafinansowani.pl i kampanii „Bądź aktywny i poleć konto znajomemu.”

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.