YouTube jak MTV

Brief.pl / Aktualności

Statuetki VMA przyznawane przez telewizję MTV to jedne z najważniejszych nagród w branży muzycznej. W tym roku być może wyrośnie im ważna konkurencja w postaci YouTube Music Awards.

-

- Rozumiemy to. Kochacie muzykę. (…) Żeby uhonorować fanów muzyki i wykonawców, których uwielbiacie postanowiliśmy stworzyć nowy rodzaj nagrody, na który największy wpływ będziecie mieli wy - tak zaczyna się wpis na oficjalnym blogu YouTube'a.

W sobotę, 3 listopada odbędzie się pierwsza w historii gala YouTube Music Awards, którą będzie można śledzić na żywo na YouTubie. W trakcie gali zostaną uhonorowani artyści, którzy odnosili sukcesy w mijającym roku. Wśród wykonawców, którzy na niej wystąpią znaleźli się m. in. Lady Gaga, Eminem, Arcade Fire, Lindsey Stirling i CDZA. Galę poprowadzi aktor Jason Schwartzman.

Natomiast 17 października zostaną ogłoszone nominacje do YouTube Music Awards. Ich podstawą są teledyski najchętniej oglądane i udostępniane przez użytkowników YouTube'a.

Źródło: oficjalny blog YouTube'a

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.