YouTube jak MTV

Brief.pl / Aktualności

Statuetki VMA przyznawane przez telewizję MTV to jedne z najważniejszych nagród w branży muzycznej. W tym roku być może wyrośnie im ważna konkurencja w postaci YouTube Music Awards.

-

- Rozumiemy to. Kochacie muzykę. (…) Żeby uhonorować fanów muzyki i wykonawców, których uwielbiacie postanowiliśmy stworzyć nowy rodzaj nagrody, na który największy wpływ będziecie mieli wy - tak zaczyna się wpis na oficjalnym blogu YouTube'a.

W sobotę, 3 listopada odbędzie się pierwsza w historii gala YouTube Music Awards, którą będzie można śledzić na żywo na YouTubie. W trakcie gali zostaną uhonorowani artyści, którzy odnosili sukcesy w mijającym roku. Wśród wykonawców, którzy na niej wystąpią znaleźli się m. in. Lady Gaga, Eminem, Arcade Fire, Lindsey Stirling i CDZA. Galę poprowadzi aktor Jason Schwartzman.

Natomiast 17 października zostaną ogłoszone nominacje do YouTube Music Awards. Ich podstawą są teledyski najchętniej oglądane i udostępniane przez użytkowników YouTube'a.

Źródło: oficjalny blog YouTube'a

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.