YouTube jak MTV

Brief.pl / Aktualności

Statuetki VMA przyznawane przez telewizję MTV to jedne z najważniejszych nagród w branży muzycznej. W tym roku być może wyrośnie im ważna konkurencja w postaci YouTube Music Awards.

-

- Rozumiemy to. Kochacie muzykę. (…) Żeby uhonorować fanów muzyki i wykonawców, których uwielbiacie postanowiliśmy stworzyć nowy rodzaj nagrody, na który największy wpływ będziecie mieli wy - tak zaczyna się wpis na oficjalnym blogu YouTube'a.

W sobotę, 3 listopada odbędzie się pierwsza w historii gala YouTube Music Awards, którą będzie można śledzić na żywo na YouTubie. W trakcie gali zostaną uhonorowani artyści, którzy odnosili sukcesy w mijającym roku. Wśród wykonawców, którzy na niej wystąpią znaleźli się m. in. Lady Gaga, Eminem, Arcade Fire, Lindsey Stirling i CDZA. Galę poprowadzi aktor Jason Schwartzman.

Natomiast 17 października zostaną ogłoszone nominacje do YouTube Music Awards. Ich podstawą są teledyski najchętniej oglądane i udostępniane przez użytkowników YouTube'a.

Źródło: oficjalny blog YouTube'a

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.