Mediapolis Custom Publishing wygrywa kolejne przetargi

Mediapolis Custom Publishing  wygrywa kolejne przetargi

Brief.pl / Aktualności

Mediapolis Custom Publishing wygrało dwa przetargi oraz pozyskało do obsługi kolejny tytuł swojego klienta. Łącznie agencja będzie obsługiwać trzy nowe magazyny dla firm Goodyear, PGNiG oraz Medtronic Polska.

-

Pierwszy wygrany przetarg dotyczył tytułu lifestylowego „Goodyear Magazyn”. Jest on wydawany z myślą o użytkownikach produktów Goodyear oraz partnerach biznesowych firmy. Są nimi autoryzowani sprzedawcy opon i produktów oferowanych przez grupę, właściciele i pracownicy warsztatów sieci „Premio”. Publikacja przygotowywana jest w cyklu półrocznym. Na łamach magazynu tematyka motoryzacyjna przeplata się z materiałami firmowymi Goodyear.

W wyniku drugiego wygranego przez Mediapolis Custom Publishing przetargu do agencji powrócił „Magazyn” PGNiG. Tytuł ten to wewnętrzny magazyn firmowy skierowany do pracowników firmy. Jest on wydawany w cyklu miesięcznym. Łamy publikacji wypełniają materiały firmowe, branżowe oraz informacje o spółce.

Agencja realizuje także magazyn „Dobre Serce”, który jest kolejnym po „MEDStory” tytułem wydawanym dla Medtronic Polska. „Dobre Serce” jest publikacją zewnętrzną skierowaną do osób, które mają defibrylator-kardiowerter lub stymulator serca. Porusza na swoich łamach ważne dla tej grupy tematy, jak metody leczenia, informacje o zabiegach czy rehabilitacji pozabiegowej. Magazyn jest wydawany w cyklu kwartalnym.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.