Herbata Saga zachęca do wspólnego tworzenia opowieści

Herbata Saga zachęca do wspólnego tworzenia opowieści

Brief.pl / Inspiracje

16 września Herbata Saga rozpoczęła nową akcję promocyjną. Jej główny element stanowi lubiana przez konsumentów rodzina pluszowych misiów. W sprzedaży pojawiły się nowe opakowania, do których dołączane są pluszaki, a w mediach społecznościowych wystartowała kampania zachęcająca do wspólnego, rodzinnego snucia opowieści.

-

Rodzina pluszowych misiów jest obecna w komunikacji marki Saga już od 12 lat. Tym razem wraca ona w kampanii obejmującej komunikację w social media oraz reklamę telewizyjną. Działania w social media zaplanowała i realizuje agencja Hypermedia Isobar, a spot TV przygotowała agencja JWT.

Centralnym punktem komunikacji w social media jest tocząca się na Facebooku akcja Wielka Księga Misiów, w ramach której fani Herbaty Saga wspólnie tworzą ilustrowane opowiadanie – proponują jego dalszy ciąg i dodają zdjęcia. Wybrane prace zostaną przerobione przez rysownika na ilustracje i dołączają do opowiadania. Dodatkowo autorzy zgłoszeń otrzymają pięknie wydaną i spersonalizowaną Wielką Księgę Misiów zawierającą całą historię. Kampania obejmuje również współpracę z blogerkami parentingowymi w celu promocji idei wspólnego, rodzinnego snucia opowieści. Pierwszym jej etapem były warsztaty kreatywności i storytellingu.

Historie angażują

Wielki powrót misiów do komunikacji Herbaty Saga zaczął się w listopadzie 2012 roku wraz z wygranym przez agencję Hypermedia Isobar przetargiem na obsługę marki w social media. Koncepcja strategiczno-kreatywna zakładała – po wielu latach przerwy – ponowne wykorzystanie pluszaków w działaniach marketingowych. Misie otrzymały odmienne osobowości, a relacje między nimi stały się podstawą do budowania zabawnych i ciepłych historii o urokach rodzinnego życia. – Grupka postaci o różnych charakterach stała się kanwą do tworzenia branded stories i przekazywania wartości marki – opisuje koncepcję team kreatywny. W przygotowywanie treści na fanpage zaangażowany został po stronie agencji specjalny zespół produkcyjny, który realizuje sesje zdjęciowe i animacje poklatkowe.

Koncepcja została bardzo dobrze przyjęta na Facebooku, konsumenci pamiętali misie i bardzo pozytywnie odebrali ich powrót. W listopadzie 2012 roku, gdy Hypermedia Isobar rozpoczynała obsługę marki na Facebooku, fanpage Herbata Saga lubiło 20 tys. fanów. W ciągu pół roku działania agencji spowodowały wzrost liczby fanów o 188 proc. (do ponad 57 tys) oraz ich zaangażowania w interakcje z publikowanymi treściami. Zachęciło to Unilever do wykorzystania rodziny misiów także w kampanii ATL.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?