Herbata Saga zachęca do wspólnego tworzenia opowieści

Herbata Saga zachęca do wspólnego tworzenia opowieści

Brief.pl / Inspiracje

16 września Herbata Saga rozpoczęła nową akcję promocyjną. Jej główny element stanowi lubiana przez konsumentów rodzina pluszowych misiów. W sprzedaży pojawiły się nowe opakowania, do których dołączane są pluszaki, a w mediach społecznościowych wystartowała kampania zachęcająca do wspólnego, rodzinnego snucia opowieści.

-

Rodzina pluszowych misiów jest obecna w komunikacji marki Saga już od 12 lat. Tym razem wraca ona w kampanii obejmującej komunikację w social media oraz reklamę telewizyjną. Działania w social media zaplanowała i realizuje agencja Hypermedia Isobar, a spot TV przygotowała agencja JWT.

Centralnym punktem komunikacji w social media jest tocząca się na Facebooku akcja Wielka Księga Misiów, w ramach której fani Herbaty Saga wspólnie tworzą ilustrowane opowiadanie – proponują jego dalszy ciąg i dodają zdjęcia. Wybrane prace zostaną przerobione przez rysownika na ilustracje i dołączają do opowiadania. Dodatkowo autorzy zgłoszeń otrzymają pięknie wydaną i spersonalizowaną Wielką Księgę Misiów zawierającą całą historię. Kampania obejmuje również współpracę z blogerkami parentingowymi w celu promocji idei wspólnego, rodzinnego snucia opowieści. Pierwszym jej etapem były warsztaty kreatywności i storytellingu.

Historie angażują

Wielki powrót misiów do komunikacji Herbaty Saga zaczął się w listopadzie 2012 roku wraz z wygranym przez agencję Hypermedia Isobar przetargiem na obsługę marki w social media. Koncepcja strategiczno-kreatywna zakładała – po wielu latach przerwy – ponowne wykorzystanie pluszaków w działaniach marketingowych. Misie otrzymały odmienne osobowości, a relacje między nimi stały się podstawą do budowania zabawnych i ciepłych historii o urokach rodzinnego życia. – Grupka postaci o różnych charakterach stała się kanwą do tworzenia branded stories i przekazywania wartości marki – opisuje koncepcję team kreatywny. W przygotowywanie treści na fanpage zaangażowany został po stronie agencji specjalny zespół produkcyjny, który realizuje sesje zdjęciowe i animacje poklatkowe.

Koncepcja została bardzo dobrze przyjęta na Facebooku, konsumenci pamiętali misie i bardzo pozytywnie odebrali ich powrót. W listopadzie 2012 roku, gdy Hypermedia Isobar rozpoczynała obsługę marki na Facebooku, fanpage Herbata Saga lubiło 20 tys. fanów. W ciągu pół roku działania agencji spowodowały wzrost liczby fanów o 188 proc. (do ponad 57 tys) oraz ich zaangażowania w interakcje z publikowanymi treściami. Zachęciło to Unilever do wykorzystania rodziny misiów także w kampanii ATL.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.