BNP Paribas ma ofertę dla mikroprzedsiębiorców

BNP Paribas ma ofertę dla mikroprzedsiębiorców

Brief.pl / Aktualności

BNP Paribas Bank Polska startuje z kampanią reklamową pożyczki skierownej do mikroprzedsiębiorców. - Widzimy, że polscy mikroprzedsiębiorcy mają świetne pomysły i są w stanie zainwestować w rozwój swoich firm - podkreśla BNP Paribas.

-

Jak deklaruje bank, rozpoczynająca się kampania reklamowa produktu przygotowanego specjalnie z myślą
o potrzebach najmniejszych firm skupi się na mediach branżowych dedykowanych poszczególnym grupom zawodowym.

Oferta pożyczki BNP Paribas jest skierowana do podmiotów prowadzących działalność co najmniej 24 miesiące i specjalistów wykonujących wolny zawód przez co najmniej 12 miesięcy.

– Segment mikro, małych i średnich firm stanowi bardzo ważną gałąź gospodarki i potrzebuje konkurencyjnych rozwiązań, które trafiają w ich specyficzne potrzeby. Widzimy, że polscy mikroprzedsiębiorcy mają świetne pomysły i są w stanie zainwestować w rozwój swoich firm, potrzebują jednak zrozumienia i wsparcia takich instytucji jak nasza. Chcemy być dla nich pierwszym wyborem – podkreśla Piotr Makowski, dyrektor ds. Zarządzania Segmentem Klientów SME i Mikro w BNP Paribas Banku.

– Tej jesieni nie damy o sobie zapomnieć – mówi natomiast Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku. – Na początku września rozpoczęliśmy kampanię kredytów dla klientów indywidualnych, a dziś ruszamy z działaniami marketingowymi promującymi kredyt dla firm. Precyzyjnie targetujemy komunikację skierowaną do wyselekcjonowanych grup zawodowych, takich jak lekarze, księgowi, farmaceuci czy radcy prawni. Będziemy widoczni w mediach branżowych, a także w prasie ogólnopolskiej – zaznacza.

Co ważne dla mikroprzedsiębiorców, pożyczka będzie udzielana przy najmniejszych możliwych formalnościach.

– Największą wartością, jaką bank może dać w dzisiejszych czasach swoim klientom jest minimum formalności, szybka decyzja, dobra cena i chęć zrozumienia biznesu klienta – chcemy aby te cechy nas wyróżniały – podsumowuje Piotr Makowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.