BNP Paribas ma ofertę dla mikroprzedsiębiorców

BNP Paribas ma ofertę dla mikroprzedsiębiorców

Brief.pl / Aktualności

BNP Paribas Bank Polska startuje z kampanią reklamową pożyczki skierownej do mikroprzedsiębiorców. - Widzimy, że polscy mikroprzedsiębiorcy mają świetne pomysły i są w stanie zainwestować w rozwój swoich firm - podkreśla BNP Paribas.

-

Jak deklaruje bank, rozpoczynająca się kampania reklamowa produktu przygotowanego specjalnie z myślą
o potrzebach najmniejszych firm skupi się na mediach branżowych dedykowanych poszczególnym grupom zawodowym.

Oferta pożyczki BNP Paribas jest skierowana do podmiotów prowadzących działalność co najmniej 24 miesiące i specjalistów wykonujących wolny zawód przez co najmniej 12 miesięcy.

– Segment mikro, małych i średnich firm stanowi bardzo ważną gałąź gospodarki i potrzebuje konkurencyjnych rozwiązań, które trafiają w ich specyficzne potrzeby. Widzimy, że polscy mikroprzedsiębiorcy mają świetne pomysły i są w stanie zainwestować w rozwój swoich firm, potrzebują jednak zrozumienia i wsparcia takich instytucji jak nasza. Chcemy być dla nich pierwszym wyborem – podkreśla Piotr Makowski, dyrektor ds. Zarządzania Segmentem Klientów SME i Mikro w BNP Paribas Banku.

– Tej jesieni nie damy o sobie zapomnieć – mówi natomiast Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku. – Na początku września rozpoczęliśmy kampanię kredytów dla klientów indywidualnych, a dziś ruszamy z działaniami marketingowymi promującymi kredyt dla firm. Precyzyjnie targetujemy komunikację skierowaną do wyselekcjonowanych grup zawodowych, takich jak lekarze, księgowi, farmaceuci czy radcy prawni. Będziemy widoczni w mediach branżowych, a także w prasie ogólnopolskiej – zaznacza.

Co ważne dla mikroprzedsiębiorców, pożyczka będzie udzielana przy najmniejszych możliwych formalnościach.

– Największą wartością, jaką bank może dać w dzisiejszych czasach swoim klientom jest minimum formalności, szybka decyzja, dobra cena i chęć zrozumienia biznesu klienta – chcemy aby te cechy nas wyróżniały – podsumowuje Piotr Makowski.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.