121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

Brief.pl / Aktualności

W sumie do jubileuszowej, dwudziestej już edycji festiwalu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów.

-

Niekwestionowanym liderem jest Rosja, która zgłosiła w tym roku aż 312 prac. Na drugim miejsu jest Turcja z 143 zgłoszeniami (warto odnotować, że liczba ta podwoiła się w porównaniu z ubiegłym rokiem).

W ubiegłym roku wpłynęło 1438 zgłoszeń w tym 141 z Polski.

Golden Drum

 

Kategorie zgłoszeń zostały podzielone na dwie grupy: "Single channel" (kategorie oznaczone w tabelce literami od A do N) oraz "Multi Channel".

Zaskakująca jest liczba zgłoszeń w poszczególnych kategoriach. Okazuje się, że najwięcej wpłynęło w kategorii "Prasa", co więcej liczba zgłoszeń wzrosła w porównaniu z ostatnim rokiem z 292 do 301. Zaledwie 3 zgłoszenia wpłynęły do kategorii "Kampania mobilna" (11 w roku ubiegłym). Czyżby era mobile w Europie jeszcze nie nadeszła? 


Golden Drum zgłoszenia

Wśród licznego jury konkursu Golden Drum jest jeden Polak - Wojciech Dagiel, Chief Creative Officer, Havas Poland.

Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października w Słowenii. Więcej informacji na stronie www.goldendrum.com

 

 

Tagi:

Golden Drum

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.