121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

Brief.pl / Aktualności

W sumie do jubileuszowej, dwudziestej już edycji festiwalu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów.

-

Niekwestionowanym liderem jest Rosja, która zgłosiła w tym roku aż 312 prac. Na drugim miejsu jest Turcja z 143 zgłoszeniami (warto odnotować, że liczba ta podwoiła się w porównaniu z ubiegłym rokiem).

W ubiegłym roku wpłynęło 1438 zgłoszeń w tym 141 z Polski.

Golden Drum

 

Kategorie zgłoszeń zostały podzielone na dwie grupy: "Single channel" (kategorie oznaczone w tabelce literami od A do N) oraz "Multi Channel".

Zaskakująca jest liczba zgłoszeń w poszczególnych kategoriach. Okazuje się, że najwięcej wpłynęło w kategorii "Prasa", co więcej liczba zgłoszeń wzrosła w porównaniu z ostatnim rokiem z 292 do 301. Zaledwie 3 zgłoszenia wpłynęły do kategorii "Kampania mobilna" (11 w roku ubiegłym). Czyżby era mobile w Europie jeszcze nie nadeszła? 


Golden Drum zgłoszenia

Wśród licznego jury konkursu Golden Drum jest jeden Polak - Wojciech Dagiel, Chief Creative Officer, Havas Poland.

Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października w Słowenii. Więcej informacji na stronie www.goldendrum.com

 

 

Tagi:

Golden Drum

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.