121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

Brief.pl / Aktualności

W sumie do jubileuszowej, dwudziestej już edycji festiwalu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów.

-

Niekwestionowanym liderem jest Rosja, która zgłosiła w tym roku aż 312 prac. Na drugim miejsu jest Turcja z 143 zgłoszeniami (warto odnotować, że liczba ta podwoiła się w porównaniu z ubiegłym rokiem).

W ubiegłym roku wpłynęło 1438 zgłoszeń w tym 141 z Polski.

Golden Drum

 

Kategorie zgłoszeń zostały podzielone na dwie grupy: "Single channel" (kategorie oznaczone w tabelce literami od A do N) oraz "Multi Channel".

Zaskakująca jest liczba zgłoszeń w poszczególnych kategoriach. Okazuje się, że najwięcej wpłynęło w kategorii "Prasa", co więcej liczba zgłoszeń wzrosła w porównaniu z ostatnim rokiem z 292 do 301. Zaledwie 3 zgłoszenia wpłynęły do kategorii "Kampania mobilna" (11 w roku ubiegłym). Czyżby era mobile w Europie jeszcze nie nadeszła? 


Golden Drum zgłoszenia

Wśród licznego jury konkursu Golden Drum jest jeden Polak - Wojciech Dagiel, Chief Creative Officer, Havas Poland.

Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października w Słowenii. Więcej informacji na stronie www.goldendrum.com

 

 

Tagi:

Golden Drum

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.