121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

Brief.pl / Aktualności

W sumie do jubileuszowej, dwudziestej już edycji festiwalu zgłoszono 1395 prac z 26 krajów.

-

Niekwestionowanym liderem jest Rosja, która zgłosiła w tym roku aż 312 prac. Na drugim miejsu jest Turcja z 143 zgłoszeniami (warto odnotować, że liczba ta podwoiła się w porównaniu z ubiegłym rokiem).

W ubiegłym roku wpłynęło 1438 zgłoszeń w tym 141 z Polski.

Golden Drum

 

Kategorie zgłoszeń zostały podzielone na dwie grupy: "Single channel" (kategorie oznaczone w tabelce literami od A do N) oraz "Multi Channel".

Zaskakująca jest liczba zgłoszeń w poszczególnych kategoriach. Okazuje się, że najwięcej wpłynęło w kategorii "Prasa", co więcej liczba zgłoszeń wzrosła w porównaniu z ostatnim rokiem z 292 do 301. Zaledwie 3 zgłoszenia wpłynęły do kategorii "Kampania mobilna" (11 w roku ubiegłym). Czyżby era mobile w Europie jeszcze nie nadeszła? 


Golden Drum zgłoszenia

Wśród licznego jury konkursu Golden Drum jest jeden Polak - Wojciech Dagiel, Chief Creative Officer, Havas Poland.

Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9-11 października w Słowenii. Więcej informacji na stronie www.goldendrum.com

 

 

Tagi:

Golden Drum

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.