Energia słów

Energia słów

Brief.pl / Inspiracje

Zamiast fan page’a, aplikacji i konkursów we wpisach - niestandardowe wykorzystanie Facebooka. 18 września ruszyła akcja edukacyjna Energia Słów, w której słowa zamieszczone przez ludzi w statusach posłużą jako surowiec do napisania bajek o energii odnawialnej. W ten sposób agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT i PGE Polska Grupa Energetyczna SA nauczą dorosłych, że ich słowa znaczą więcej niż facebookowy status, a dzieci – czym są odnawialne źródła energii.

-

Przeciętny użytkownik Facebooka zamieszcza nowy wpis co najmniej kilka razy w tygodniu. Większość z tych słów traci swoją moc w zaledwie parę minut i szybko odchodzi w niepamięć. Akcja "Energia Słów" pozwoli wykrzesać z naszych wyrazów ukrytą siłę. Za sprawą specjalnej aplikacji, dostępnej na stronie internetowej www.energiaslow.pl, każdy użytkownik Facebooka będzie mógł przekazać wykorzystane w swoich postach słowa jednemu z zaangażowanych w akcję bajkopisarzy: piosenkarce Paulinie Przybysz, raperowi Silkowi lub pisarce Sylwii Chutnik. Artyści ułożą z nich opowiastki o trzech zielonych źródłach energii: wodzie, biomasie i wietrze. W ten sposób słowa posłużą jako odnawialny surowiec energetyczny.

Stworzone przez artystów bajki będą dostępne od grudnia na stronie akcji, natomiast internauci mogą przekazywać swoje słowa od 18 września do 16 października. "Energia Słów" przybliży dzieciom zagadkę powstawania prądu i zachęci do dalszego zgłębiania wiedzy na temat jego odnawialnych źródeł. - Prąd wypływa z gniazdka, ale skąd tam się bierze i jak się go wytwarza? I co to właściwie są odnawialne źródła energii? - To wszystko dobrze byłoby wyjaśnić dzieciom. Problem w tym, że nawet rodzicom trudno mówić o takich zagadnieniach w sposób zrozumiały dla najmłodszych. Z pomocą - dzieciom i dorosłym - przyjdzie akcja "Energia słów" - wyjaśnia Jowita Michalska, dyrektor departamentu marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej SA.

Udział w akcji Energia słów to prosty sposób na włączenie się w edukowanie najmłodszych. Wystarczy kilka kliknięć, by stać się współautorem mądrej bajki o zielonych źródłach prądu. Wydobycie energii z facebookowych wpisów ułatwia PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Projekt został przygotowany przez 180heartbeats + Jung v. Matt. Agencja odpowiada za pomysł kampanii, materiały kreatywne, serwis internetowy i komunikację projektu w mediach.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.