Energia słów

Energia słów

Brief.pl / Inspiracje

Zamiast fan page’a, aplikacji i konkursów we wpisach - niestandardowe wykorzystanie Facebooka. 18 września ruszyła akcja edukacyjna Energia Słów, w której słowa zamieszczone przez ludzi w statusach posłużą jako surowiec do napisania bajek o energii odnawialnej. W ten sposób agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT i PGE Polska Grupa Energetyczna SA nauczą dorosłych, że ich słowa znaczą więcej niż facebookowy status, a dzieci – czym są odnawialne źródła energii.

-

Przeciętny użytkownik Facebooka zamieszcza nowy wpis co najmniej kilka razy w tygodniu. Większość z tych słów traci swoją moc w zaledwie parę minut i szybko odchodzi w niepamięć. Akcja "Energia Słów" pozwoli wykrzesać z naszych wyrazów ukrytą siłę. Za sprawą specjalnej aplikacji, dostępnej na stronie internetowej www.energiaslow.pl, każdy użytkownik Facebooka będzie mógł przekazać wykorzystane w swoich postach słowa jednemu z zaangażowanych w akcję bajkopisarzy: piosenkarce Paulinie Przybysz, raperowi Silkowi lub pisarce Sylwii Chutnik. Artyści ułożą z nich opowiastki o trzech zielonych źródłach energii: wodzie, biomasie i wietrze. W ten sposób słowa posłużą jako odnawialny surowiec energetyczny.

Stworzone przez artystów bajki będą dostępne od grudnia na stronie akcji, natomiast internauci mogą przekazywać swoje słowa od 18 września do 16 października. "Energia Słów" przybliży dzieciom zagadkę powstawania prądu i zachęci do dalszego zgłębiania wiedzy na temat jego odnawialnych źródeł. - Prąd wypływa z gniazdka, ale skąd tam się bierze i jak się go wytwarza? I co to właściwie są odnawialne źródła energii? - To wszystko dobrze byłoby wyjaśnić dzieciom. Problem w tym, że nawet rodzicom trudno mówić o takich zagadnieniach w sposób zrozumiały dla najmłodszych. Z pomocą - dzieciom i dorosłym - przyjdzie akcja "Energia słów" - wyjaśnia Jowita Michalska, dyrektor departamentu marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej SA.

Udział w akcji Energia słów to prosty sposób na włączenie się w edukowanie najmłodszych. Wystarczy kilka kliknięć, by stać się współautorem mądrej bajki o zielonych źródłach prądu. Wydobycie energii z facebookowych wpisów ułatwia PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Projekt został przygotowany przez 180heartbeats + Jung v. Matt. Agencja odpowiada za pomysł kampanii, materiały kreatywne, serwis internetowy i komunikację projektu w mediach.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?