Ivona Software częścią Amazon.com

Ivona Software częścią Amazon.com

Brief.pl / Aktualności

Polska firma Ivona Software działająca w obszarze technologii text-to-speech została częścią Amazon.com

-

Polska firma Ivona Software działająca w obszarze technologii text-to-speech została częścią Amazon.com.

Ivona dostarcza światowej klasy technologię syntezy mowy, na której opierają się funkcje Text-to-Speech, Voice Guide oraz Explore by Touch w tabletach Kindle Fire. FIrma dostarcza również produkty i usługi text-to-speech dla developerów, firm oraz klientów indywidualnych na całym świecie.

- Opracowana przez Ivona Software wyjątkowa technologia text-to-speech wyróżnia się naturalnością, dokładnością wymowy oraz łatwością wykorzystania - mówi Dave Limp, vice president w Amazon Kindle.

Ivona oferuje portfolio produktów mówiących 44 głosami w 17 językach i prowadzi prace nad kolejnymi.

:: ::

Założyciele Ivona Software (wcześniej Ivo Software) - Łukasz Osowski i Michał Kaszczuk - znaleźli się na 4. miejscu rankingu Briefu "50 najbardziej kreatywnych w biznesie" 2012.

:: ::

Kalendarium Ivona Software:

2001 – Powstanie Ivo Software, sprzedaż pierwszego syntezatora mowy (Spiker)

2003 – Rozpoczęcie pracy nad docelowym syntezatorem – Ivoną

2005 – Pierwsza wersja Ivony na rynku

2006 – Ivona najbardziej popularnym syntezatorem mowy w Polsce. Ivona najlepsza w międzynarodowym konkursie branżowym Blizzard Challenge, pokonując m.in. IBM, Microsoft, Nokia.

2008 – Ivona dla każdego: program Expressivo 1.4.4, który integruje się z Microsoft Word, Skype, przeglądarkami internetowymi

2009 – Rozpoczęcie współpracy z największą angielską organizacją charytatywną Royal National Institute of Blind People

2010 – Wprowadzenie Ivona Speech Cloudw modelu usługowym Software as a Service (SaaS), wprowadzenie portalu dla developerów, rozpoczęcie sprzedaży w USA

2011 – Zmiana nazwy firmy IVO Software na IVONA Software

2011 - Aplikacja Ivona Text-To-Speech HQ i głosy Ivona dostępne za darmo w sklepie Android Market

2011 – W raporcie niezależnej amerykańskiej organizacji Voice Information Associates Ivona najdokładniejszym komercyjnym syntezatorem mowy, wygrywa z rozwiązaniami m.in. Microsoftu, AT&T, Nuance czy Loquendo


 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.