Ivona Software częścią Amazon.com

Ivona Software częścią Amazon.com

Brief.pl / Aktualności

Polska firma Ivona Software działająca w obszarze technologii text-to-speech została częścią Amazon.com

-

Polska firma Ivona Software działająca w obszarze technologii text-to-speech została częścią Amazon.com.

Ivona dostarcza światowej klasy technologię syntezy mowy, na której opierają się funkcje Text-to-Speech, Voice Guide oraz Explore by Touch w tabletach Kindle Fire. FIrma dostarcza również produkty i usługi text-to-speech dla developerów, firm oraz klientów indywidualnych na całym świecie.

- Opracowana przez Ivona Software wyjątkowa technologia text-to-speech wyróżnia się naturalnością, dokładnością wymowy oraz łatwością wykorzystania - mówi Dave Limp, vice president w Amazon Kindle.

Ivona oferuje portfolio produktów mówiących 44 głosami w 17 językach i prowadzi prace nad kolejnymi.

:: ::

Założyciele Ivona Software (wcześniej Ivo Software) - Łukasz Osowski i Michał Kaszczuk - znaleźli się na 4. miejscu rankingu Briefu "50 najbardziej kreatywnych w biznesie" 2012.

:: ::

Kalendarium Ivona Software:

2001 – Powstanie Ivo Software, sprzedaż pierwszego syntezatora mowy (Spiker)

2003 – Rozpoczęcie pracy nad docelowym syntezatorem – Ivoną

2005 – Pierwsza wersja Ivony na rynku

2006 – Ivona najbardziej popularnym syntezatorem mowy w Polsce. Ivona najlepsza w międzynarodowym konkursie branżowym Blizzard Challenge, pokonując m.in. IBM, Microsoft, Nokia.

2008 – Ivona dla każdego: program Expressivo 1.4.4, który integruje się z Microsoft Word, Skype, przeglądarkami internetowymi

2009 – Rozpoczęcie współpracy z największą angielską organizacją charytatywną Royal National Institute of Blind People

2010 – Wprowadzenie Ivona Speech Cloudw modelu usługowym Software as a Service (SaaS), wprowadzenie portalu dla developerów, rozpoczęcie sprzedaży w USA

2011 – Zmiana nazwy firmy IVO Software na IVONA Software

2011 - Aplikacja Ivona Text-To-Speech HQ i głosy Ivona dostępne za darmo w sklepie Android Market

2011 – W raporcie niezależnej amerykańskiej organizacji Voice Information Associates Ivona najdokładniejszym komercyjnym syntezatorem mowy, wygrywa z rozwiązaniami m.in. Microsoftu, AT&T, Nuance czy Loquendo


 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.