Ivona Software częścią Amazon.com

Ivona Software częścią Amazon.com

Brief.pl / Aktualności

Polska firma Ivona Software działająca w obszarze technologii text-to-speech została częścią Amazon.com

-

Polska firma Ivona Software działająca w obszarze technologii text-to-speech została częścią Amazon.com.

Ivona dostarcza światowej klasy technologię syntezy mowy, na której opierają się funkcje Text-to-Speech, Voice Guide oraz Explore by Touch w tabletach Kindle Fire. FIrma dostarcza również produkty i usługi text-to-speech dla developerów, firm oraz klientów indywidualnych na całym świecie.

- Opracowana przez Ivona Software wyjątkowa technologia text-to-speech wyróżnia się naturalnością, dokładnością wymowy oraz łatwością wykorzystania - mówi Dave Limp, vice president w Amazon Kindle.

Ivona oferuje portfolio produktów mówiących 44 głosami w 17 językach i prowadzi prace nad kolejnymi.

:: ::

Założyciele Ivona Software (wcześniej Ivo Software) - Łukasz Osowski i Michał Kaszczuk - znaleźli się na 4. miejscu rankingu Briefu "50 najbardziej kreatywnych w biznesie" 2012.

:: ::

Kalendarium Ivona Software:

2001 – Powstanie Ivo Software, sprzedaż pierwszego syntezatora mowy (Spiker)

2003 – Rozpoczęcie pracy nad docelowym syntezatorem – Ivoną

2005 – Pierwsza wersja Ivony na rynku

2006 – Ivona najbardziej popularnym syntezatorem mowy w Polsce. Ivona najlepsza w międzynarodowym konkursie branżowym Blizzard Challenge, pokonując m.in. IBM, Microsoft, Nokia.

2008 – Ivona dla każdego: program Expressivo 1.4.4, który integruje się z Microsoft Word, Skype, przeglądarkami internetowymi

2009 – Rozpoczęcie współpracy z największą angielską organizacją charytatywną Royal National Institute of Blind People

2010 – Wprowadzenie Ivona Speech Cloudw modelu usługowym Software as a Service (SaaS), wprowadzenie portalu dla developerów, rozpoczęcie sprzedaży w USA

2011 – Zmiana nazwy firmy IVO Software na IVONA Software

2011 - Aplikacja Ivona Text-To-Speech HQ i głosy Ivona dostępne za darmo w sklepie Android Market

2011 – W raporcie niezależnej amerykańskiej organizacji Voice Information Associates Ivona najdokładniejszym komercyjnym syntezatorem mowy, wygrywa z rozwiązaniami m.in. Microsoftu, AT&T, Nuance czy Loquendo


 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.