Pierwszy w Polsce Google Analytics Summit już w październiku!

Pierwszy w Polsce Google Analytics Summit już w październiku!

Brief.pl / Patronaty

Wyjątkowe spotkanie twórców i użytkowników Google Analytics będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń związanych z użyciem najpopularniejszego na świecie narzędzia do analityki internetowej. Prelegentami będą m.in. goście z Google USA i UK, a konferencję jako certyfikowani partnerzy GA współorganizują Bluerank i M@rketing Online.

-

22 października w warszawskim Multikinie odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie Google Analytics Summit. Dla wszystkich zajmujących się analityką internetową to wyśmienita szansa na skonfrontowanie swoich doświadczeń z tymi, którzy tworzą narzędzia do tego typu działań. Dobrze znana w USA i Europie Zachodnie formuła wymiany wiedzy tym razem zawita także do Polski.

Na szczególną uwagę zasługuję udział gości specjalnych konferencji: Stefan Schnabl pracujący na co dzień w głównym biurze Google w Mountain View oraz Clancy Childs z londyńskiej siedziby Google nie tylko przedstawią swoje prelekcje, ale także będą do dyspozycji uczestników w trakcie trwania wydarzenia. Co więcej, zaprezentują oni również najświeższe informacje prosto z Doliny Krzemowej, wraz z planami na 2014 rok.

Drugim, równie ważnym kontekstem tematycznym spotkania będzie praktyczny wymiar korzystania z Google Analytics, zwłaszcza lokalnie. Doświadczenia i trendy z polskiego rynku zaprezentują przedstawiciele dwóch czołowych agencji SEM w Polsce (certyfikowanych partnerów GA): Bluerank i M@rketing Online.

Do udziału w konferencji GA Summit zapraszamy wszystkich zainteresowanych obszarem analityki internetowej, a Ci, którzy zajmują się nią na co dzień, wręcz nie mogą takiej szansy przegapić!

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

 

Więcej informacji i rejestracja na:

www.gasummit.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.