Pierwszy w Polsce Google Analytics Summit już w październiku!

Pierwszy w Polsce Google Analytics Summit już w październiku!

Brief.pl / Patronaty

Wyjątkowe spotkanie twórców i użytkowników Google Analytics będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń związanych z użyciem najpopularniejszego na świecie narzędzia do analityki internetowej. Prelegentami będą m.in. goście z Google USA i UK, a konferencję jako certyfikowani partnerzy GA współorganizują Bluerank i M@rketing Online.

-

22 października w warszawskim Multikinie odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie Google Analytics Summit. Dla wszystkich zajmujących się analityką internetową to wyśmienita szansa na skonfrontowanie swoich doświadczeń z tymi, którzy tworzą narzędzia do tego typu działań. Dobrze znana w USA i Europie Zachodnie formuła wymiany wiedzy tym razem zawita także do Polski.

Na szczególną uwagę zasługuję udział gości specjalnych konferencji: Stefan Schnabl pracujący na co dzień w głównym biurze Google w Mountain View oraz Clancy Childs z londyńskiej siedziby Google nie tylko przedstawią swoje prelekcje, ale także będą do dyspozycji uczestników w trakcie trwania wydarzenia. Co więcej, zaprezentują oni również najświeższe informacje prosto z Doliny Krzemowej, wraz z planami na 2014 rok.

Drugim, równie ważnym kontekstem tematycznym spotkania będzie praktyczny wymiar korzystania z Google Analytics, zwłaszcza lokalnie. Doświadczenia i trendy z polskiego rynku zaprezentują przedstawiciele dwóch czołowych agencji SEM w Polsce (certyfikowanych partnerów GA): Bluerank i M@rketing Online.

Do udziału w konferencji GA Summit zapraszamy wszystkich zainteresowanych obszarem analityki internetowej, a Ci, którzy zajmują się nią na co dzień, wręcz nie mogą takiej szansy przegapić!

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

 

Więcej informacji i rejestracja na:

www.gasummit.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.