Pierwszy w Polsce Google Analytics Summit już w październiku!

Pierwszy w Polsce Google Analytics Summit już w październiku!

Brief.pl / Patronaty

Wyjątkowe spotkanie twórców i użytkowników Google Analytics będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń związanych z użyciem najpopularniejszego na świecie narzędzia do analityki internetowej. Prelegentami będą m.in. goście z Google USA i UK, a konferencję jako certyfikowani partnerzy GA współorganizują Bluerank i M@rketing Online.

-

22 października w warszawskim Multikinie odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie Google Analytics Summit. Dla wszystkich zajmujących się analityką internetową to wyśmienita szansa na skonfrontowanie swoich doświadczeń z tymi, którzy tworzą narzędzia do tego typu działań. Dobrze znana w USA i Europie Zachodnie formuła wymiany wiedzy tym razem zawita także do Polski.

Na szczególną uwagę zasługuję udział gości specjalnych konferencji: Stefan Schnabl pracujący na co dzień w głównym biurze Google w Mountain View oraz Clancy Childs z londyńskiej siedziby Google nie tylko przedstawią swoje prelekcje, ale także będą do dyspozycji uczestników w trakcie trwania wydarzenia. Co więcej, zaprezentują oni również najświeższe informacje prosto z Doliny Krzemowej, wraz z planami na 2014 rok.

Drugim, równie ważnym kontekstem tematycznym spotkania będzie praktyczny wymiar korzystania z Google Analytics, zwłaszcza lokalnie. Doświadczenia i trendy z polskiego rynku zaprezentują przedstawiciele dwóch czołowych agencji SEM w Polsce (certyfikowanych partnerów GA): Bluerank i M@rketing Online.

Do udziału w konferencji GA Summit zapraszamy wszystkich zainteresowanych obszarem analityki internetowej, a Ci, którzy zajmują się nią na co dzień, wręcz nie mogą takiej szansy przegapić!

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

 

Więcej informacji i rejestracja na:

www.gasummit.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?