BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

Brief.pl / Patronaty

Łódź stanie się 25 października 2013 roku centrum współpracy przedsiębiorców i designerów. Mariaż designu i biznesu dokona się dzięki konferencji BiznesUp! organizowanej przez Łódź Design Festival, Harvard Business Review Polska i ICAN Institute. Mecenasem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.

-

O tym, że design jest kluczowy w biznesie przekonujemy się coraz bardziej. Dlatego też, warto dowiedzieć się jakie korzyści przedsiębiorcom może przynieść współpraca z projektantami i ekspertami zarządzania designem oraz jak taka współpraca przyczyni się do podniesienia efektywności działania firmy, jak również do budowania przewag konkurencyjnych na różnych rynkach.

W trakcie BiznesUp! przedsiębiorcy będą mieli szansę poznania najlepszych specjalistów zajmujących się budowaniem strategii w oparciu o design, projektowaniem doświadczeń (user experience), czy opracowywaniem usług (service design). Wśród nich są eksperci, którzy prowadzili projekty doradcze dla takich firm jak: Porsche, Orange, GlaxoSmithKline, Coca Cola, Mercedes, Orlen, Allegro, Amica, BRE Bank, Endo, Play, Meble VOX, YES, Raiffeisen POLBANK, ERGO HESTIA, Narodowy Bank Polski.

Jest to również okazja do zapoznania się z polskimi firmami, które wykorzystują metody zarządzania designem oraz myślenia projektowego (design thinking) do budowania swojej strategii. W trakcie BiznesUp! zostaną przedstawione przykłady przekuwania takiego podejścia do biznesu na ważne przewagi konkurencyjne.

W konferencji BiznesUp! wezmą udział designerzy i przedsiębiorcy z całej Polski.

BiznesUp! odbędzie się 25.10.2013 w Łodzi w hotelu Double Tree by Hilton (ul. Łąkowa 29). Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie www.lodzdesign.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.