wp - grudzien 2016

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

Brief.pl / Patronaty

Łódź stanie się 25 października 2013 roku centrum współpracy przedsiębiorców i designerów. Mariaż designu i biznesu dokona się dzięki konferencji BiznesUp! organizowanej przez Łódź Design Festival, Harvard Business Review Polska i ICAN Institute. Mecenasem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.

-

O tym, że design jest kluczowy w biznesie przekonujemy się coraz bardziej. Dlatego też, warto dowiedzieć się jakie korzyści przedsiębiorcom może przynieść współpraca z projektantami i ekspertami zarządzania designem oraz jak taka współpraca przyczyni się do podniesienia efektywności działania firmy, jak również do budowania przewag konkurencyjnych na różnych rynkach.

W trakcie BiznesUp! przedsiębiorcy będą mieli szansę poznania najlepszych specjalistów zajmujących się budowaniem strategii w oparciu o design, projektowaniem doświadczeń (user experience), czy opracowywaniem usług (service design). Wśród nich są eksperci, którzy prowadzili projekty doradcze dla takich firm jak: Porsche, Orange, GlaxoSmithKline, Coca Cola, Mercedes, Orlen, Allegro, Amica, BRE Bank, Endo, Play, Meble VOX, YES, Raiffeisen POLBANK, ERGO HESTIA, Narodowy Bank Polski.

Jest to również okazja do zapoznania się z polskimi firmami, które wykorzystują metody zarządzania designem oraz myślenia projektowego (design thinking) do budowania swojej strategii. W trakcie BiznesUp! zostaną przedstawione przykłady przekuwania takiego podejścia do biznesu na ważne przewagi konkurencyjne.

W konferencji BiznesUp! wezmą udział designerzy i przedsiębiorcy z całej Polski.

BiznesUp! odbędzie się 25.10.2013 w Łodzi w hotelu Double Tree by Hilton (ul. Łąkowa 29). Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie www.lodzdesign.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.