BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

Brief.pl / Patronaty

Łódź stanie się 25 października 2013 roku centrum współpracy przedsiębiorców i designerów. Mariaż designu i biznesu dokona się dzięki konferencji BiznesUp! organizowanej przez Łódź Design Festival, Harvard Business Review Polska i ICAN Institute. Mecenasem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.

-

O tym, że design jest kluczowy w biznesie przekonujemy się coraz bardziej. Dlatego też, warto dowiedzieć się jakie korzyści przedsiębiorcom może przynieść współpraca z projektantami i ekspertami zarządzania designem oraz jak taka współpraca przyczyni się do podniesienia efektywności działania firmy, jak również do budowania przewag konkurencyjnych na różnych rynkach.

W trakcie BiznesUp! przedsiębiorcy będą mieli szansę poznania najlepszych specjalistów zajmujących się budowaniem strategii w oparciu o design, projektowaniem doświadczeń (user experience), czy opracowywaniem usług (service design). Wśród nich są eksperci, którzy prowadzili projekty doradcze dla takich firm jak: Porsche, Orange, GlaxoSmithKline, Coca Cola, Mercedes, Orlen, Allegro, Amica, BRE Bank, Endo, Play, Meble VOX, YES, Raiffeisen POLBANK, ERGO HESTIA, Narodowy Bank Polski.

Jest to również okazja do zapoznania się z polskimi firmami, które wykorzystują metody zarządzania designem oraz myślenia projektowego (design thinking) do budowania swojej strategii. W trakcie BiznesUp! zostaną przedstawione przykłady przekuwania takiego podejścia do biznesu na ważne przewagi konkurencyjne.

W konferencji BiznesUp! wezmą udział designerzy i przedsiębiorcy z całej Polski.

BiznesUp! odbędzie się 25.10.2013 w Łodzi w hotelu Double Tree by Hilton (ul. Łąkowa 29). Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie www.lodzdesign.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.