BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

BiznesUp! Design spotyka się z biznesem

Brief.pl / Patronaty

Łódź stanie się 25 października 2013 roku centrum współpracy przedsiębiorców i designerów. Mariaż designu i biznesu dokona się dzięki konferencji BiznesUp! organizowanej przez Łódź Design Festival, Harvard Business Review Polska i ICAN Institute. Mecenasem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.

-

O tym, że design jest kluczowy w biznesie przekonujemy się coraz bardziej. Dlatego też, warto dowiedzieć się jakie korzyści przedsiębiorcom może przynieść współpraca z projektantami i ekspertami zarządzania designem oraz jak taka współpraca przyczyni się do podniesienia efektywności działania firmy, jak również do budowania przewag konkurencyjnych na różnych rynkach.

W trakcie BiznesUp! przedsiębiorcy będą mieli szansę poznania najlepszych specjalistów zajmujących się budowaniem strategii w oparciu o design, projektowaniem doświadczeń (user experience), czy opracowywaniem usług (service design). Wśród nich są eksperci, którzy prowadzili projekty doradcze dla takich firm jak: Porsche, Orange, GlaxoSmithKline, Coca Cola, Mercedes, Orlen, Allegro, Amica, BRE Bank, Endo, Play, Meble VOX, YES, Raiffeisen POLBANK, ERGO HESTIA, Narodowy Bank Polski.

Jest to również okazja do zapoznania się z polskimi firmami, które wykorzystują metody zarządzania designem oraz myślenia projektowego (design thinking) do budowania swojej strategii. W trakcie BiznesUp! zostaną przedstawione przykłady przekuwania takiego podejścia do biznesu na ważne przewagi konkurencyjne.

W konferencji BiznesUp! wezmą udział designerzy i przedsiębiorcy z całej Polski.

BiznesUp! odbędzie się 25.10.2013 w Łodzi w hotelu Double Tree by Hilton (ul. Łąkowa 29). Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie www.lodzdesign.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.