ŠKODA.fm – mobilna lista przebojów

ŠKODA.fm – mobilna lista przebojów

Brief.pl / Inspiracje

ŠKODA.fm to aplikacja, dzięki której najlepsze utwory z konkursu ŠKODA Auto Muzyka można odtwarzać na smartfonie lub tablecie. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

-

Aplikacja ŠKODA.fm to propozycja dla osób, które uwielbiają podróżować samochodem w towarzystwie muzyki. Dzięki niej, każdy kierowca ma możliwość „zabrania” ze sobą najlepszych utworów znanych z konkursu ŠKODA Auto Muzyka. Do udziału w nim zgłosiło się aż 880 zespołów, prezentując 1666 utworów z różnych gatunków muzycznych.

ŠKODA.fm gwarantuje nielimitowany, mobilny dostęp do najlepszych utworów z poziomu smartfona lub tabletu, a także umożliwia dowolne tworzenie własnych playlist. Dzięki temu, kierowca może skomponować własną ścieżkę dźwiękową do wybranej przez siebie trasy. Aplikacja zapewnia również możliwość dzielenia się muzyką ze znajomymi i dostępu do informacji o najbliższych koncertach wykonawców. Odtwarzanie pobranych utworów może odbywać się w trybie offline.

Aplikacja ŠKODA.fm stanowi część konkursu ŠKODA Auto Muzyka i jest dostępna dla systemów iOS oraz Android.

ŠKODA.fm w skrócie:

  • mobilny i nielimitowany dostęp do setek utworów,

  • tworzenie własnych playlist,

  • odtwarzanie pobranej muzyki w trybie offline,

  • informacje o koncertach artystów,

  • łatwy dostęp podczas jazdy dzięki trybowi samochodowemu,

  • polecanie muzyki znajomym.

 

Wsparcie kampanii zapewnia dom mediowy MediaCom.

Aplikacja do ściągnięcia:

https://itunes.apple.com/pl/app/skoda.fm/id695121401?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.goldensubmarine.skodafm

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.