ŠKODA.fm – mobilna lista przebojów

ŠKODA.fm – mobilna lista przebojów

Brief.pl / Inspiracje

ŠKODA.fm to aplikacja, dzięki której najlepsze utwory z konkursu ŠKODA Auto Muzyka można odtwarzać na smartfonie lub tablecie. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

-

Aplikacja ŠKODA.fm to propozycja dla osób, które uwielbiają podróżować samochodem w towarzystwie muzyki. Dzięki niej, każdy kierowca ma możliwość „zabrania” ze sobą najlepszych utworów znanych z konkursu ŠKODA Auto Muzyka. Do udziału w nim zgłosiło się aż 880 zespołów, prezentując 1666 utworów z różnych gatunków muzycznych.

ŠKODA.fm gwarantuje nielimitowany, mobilny dostęp do najlepszych utworów z poziomu smartfona lub tabletu, a także umożliwia dowolne tworzenie własnych playlist. Dzięki temu, kierowca może skomponować własną ścieżkę dźwiękową do wybranej przez siebie trasy. Aplikacja zapewnia również możliwość dzielenia się muzyką ze znajomymi i dostępu do informacji o najbliższych koncertach wykonawców. Odtwarzanie pobranych utworów może odbywać się w trybie offline.

Aplikacja ŠKODA.fm stanowi część konkursu ŠKODA Auto Muzyka i jest dostępna dla systemów iOS oraz Android.

ŠKODA.fm w skrócie:

  • mobilny i nielimitowany dostęp do setek utworów,

  • tworzenie własnych playlist,

  • odtwarzanie pobranej muzyki w trybie offline,

  • informacje o koncertach artystów,

  • łatwy dostęp podczas jazdy dzięki trybowi samochodowemu,

  • polecanie muzyki znajomym.

 

Wsparcie kampanii zapewnia dom mediowy MediaCom.

Aplikacja do ściągnięcia:

https://itunes.apple.com/pl/app/skoda.fm/id695121401?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.goldensubmarine.skodafm

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.