ŠKODA.fm – mobilna lista przebojów

ŠKODA.fm – mobilna lista przebojów

Brief.pl / Inspiracje

ŠKODA.fm to aplikacja, dzięki której najlepsze utwory z konkursu ŠKODA Auto Muzyka można odtwarzać na smartfonie lub tablecie. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.

-

Aplikacja ŠKODA.fm to propozycja dla osób, które uwielbiają podróżować samochodem w towarzystwie muzyki. Dzięki niej, każdy kierowca ma możliwość „zabrania” ze sobą najlepszych utworów znanych z konkursu ŠKODA Auto Muzyka. Do udziału w nim zgłosiło się aż 880 zespołów, prezentując 1666 utworów z różnych gatunków muzycznych.

ŠKODA.fm gwarantuje nielimitowany, mobilny dostęp do najlepszych utworów z poziomu smartfona lub tabletu, a także umożliwia dowolne tworzenie własnych playlist. Dzięki temu, kierowca może skomponować własną ścieżkę dźwiękową do wybranej przez siebie trasy. Aplikacja zapewnia również możliwość dzielenia się muzyką ze znajomymi i dostępu do informacji o najbliższych koncertach wykonawców. Odtwarzanie pobranych utworów może odbywać się w trybie offline.

Aplikacja ŠKODA.fm stanowi część konkursu ŠKODA Auto Muzyka i jest dostępna dla systemów iOS oraz Android.

ŠKODA.fm w skrócie:

  • mobilny i nielimitowany dostęp do setek utworów,

  • tworzenie własnych playlist,

  • odtwarzanie pobranej muzyki w trybie offline,

  • informacje o koncertach artystów,

  • łatwy dostęp podczas jazdy dzięki trybowi samochodowemu,

  • polecanie muzyki znajomym.

 

Wsparcie kampanii zapewnia dom mediowy MediaCom.

Aplikacja do ściągnięcia:

https://itunes.apple.com/pl/app/skoda.fm/id695121401?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.goldensubmarine.skodafm

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.