Konkurs dla przedsiębiorczych: Asus i Grywalizacja

Brief.pl / Aktualności

Konkurs "Asus i Grywalizacja" ma zachęcić młodych przedsiębiorców do wprowadzania w swoich firmach zasad grywalizacji. Nagrodą jest sfinansowanie pomysłu na grywalizację, tablety Asusa oraz wyjazd na konferencję Webit Congress 2013 w Turcji.

-

Inauguracja konkursu odbędzie się 25 września w warszawskim Business Linku w trakcie, której Paweł Tkaczyk, autora książki "Grywalizacja" i felietonista magazynu "Brief", poprowadzi warsztaty dla przedsiębiorców.

Po części szkoleniowej zostanie ogłoszone zadanie dla uczestników konkursu. Rozstrzygnięcie nastąpi 18 października.

Ambasadorami konkursu są: Marcin Gortat, znany koszykarz, Aleksandra Mikołajczyk, aktorka, prezenterka i założycielka telewizji internetowej StartupTV.pl oraz Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl.

Zgłoszenia można wysyłać na adres: asusigrywalizacja@przedsiebiorca.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.