San Markos wypromuje lubelskie

San Markos wypromuje lubelskie

Brief for Poland / Aktualności

Agencja San Markos wygrała otwarty przetarg na kampanię promocyjno-wizerunkową województwa lubelskiego. Oferta została wybrana jako najlepsza spośród 13 zgłoszonych do przetargu. Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski.

-

Kampania promocyjna, którą dla samorządu województwa lubelskiego opracuje i zrealizuje San Markos, ma pokazać potencjał oraz walory gospodarcze i turystyczne regionu. Jej celem jest zainteresowanie potencjalnych inwestorów, jak również zachęcenie turystów do spędzenia wypoczynku na Lubelszczyźnie.

W ramach kampanii promocyjno-wizerunkowej agencja San Markos opracuje strategię i hasło reklamowe dla województwa, stworzy 45-sekundowy spot reklamowy oraz przygotuje kreację outdoorową.

- Promocja regionu to trudny temat. Znalezienie platformy komunikacji, która będzie akceptowalna dla tak szerokiej grupy, a jednocześnie nie będzie banalnie generyczna, to prawdziwe wyzwanie. Kluczowy jest brief – mówi Piotr Zajlich, dyrektor strategiczny i kreatywny San Markos. – Muszę przyznać, że osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta to prawdziwi fachowcy – zrobili to bardzo dobrze. To dzięki ich pracy przy opracowaniu wytycznych mogliśmy przygotować odpowiedni koncept - dodaje Zajlich.

::

Zobacz także: Lublin skraca dystans - fragmenty rozmowy z Krzysztofem Żukiem, prezydentem Lublina na temat kierunków rozwoju, podejmowanych krokach i współpracy władz miasta z biznesem i uczelniami.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.