San Markos wypromuje lubelskie

San Markos wypromuje lubelskie

Brief for Poland / Aktualności

Agencja San Markos wygrała otwarty przetarg na kampanię promocyjno-wizerunkową województwa lubelskiego. Oferta została wybrana jako najlepsza spośród 13 zgłoszonych do przetargu. Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski.

-

Kampania promocyjna, którą dla samorządu województwa lubelskiego opracuje i zrealizuje San Markos, ma pokazać potencjał oraz walory gospodarcze i turystyczne regionu. Jej celem jest zainteresowanie potencjalnych inwestorów, jak również zachęcenie turystów do spędzenia wypoczynku na Lubelszczyźnie.

W ramach kampanii promocyjno-wizerunkowej agencja San Markos opracuje strategię i hasło reklamowe dla województwa, stworzy 45-sekundowy spot reklamowy oraz przygotuje kreację outdoorową.

- Promocja regionu to trudny temat. Znalezienie platformy komunikacji, która będzie akceptowalna dla tak szerokiej grupy, a jednocześnie nie będzie banalnie generyczna, to prawdziwe wyzwanie. Kluczowy jest brief – mówi Piotr Zajlich, dyrektor strategiczny i kreatywny San Markos. – Muszę przyznać, że osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta to prawdziwi fachowcy – zrobili to bardzo dobrze. To dzięki ich pracy przy opracowaniu wytycznych mogliśmy przygotować odpowiedni koncept - dodaje Zajlich.

::

Zobacz także: Lublin skraca dystans - fragmenty rozmowy z Krzysztofem Żukiem, prezydentem Lublina na temat kierunków rozwoju, podejmowanych krokach i współpracy władz miasta z biznesem i uczelniami.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?