San Markos wypromuje lubelskie

San Markos wypromuje lubelskie

Brief for Poland / Aktualności

Agencja San Markos wygrała otwarty przetarg na kampanię promocyjno-wizerunkową województwa lubelskiego. Oferta została wybrana jako najlepsza spośród 13 zgłoszonych do przetargu. Kampania będzie miała zasięg ogólnopolski.

-

Kampania promocyjna, którą dla samorządu województwa lubelskiego opracuje i zrealizuje San Markos, ma pokazać potencjał oraz walory gospodarcze i turystyczne regionu. Jej celem jest zainteresowanie potencjalnych inwestorów, jak również zachęcenie turystów do spędzenia wypoczynku na Lubelszczyźnie.

W ramach kampanii promocyjno-wizerunkowej agencja San Markos opracuje strategię i hasło reklamowe dla województwa, stworzy 45-sekundowy spot reklamowy oraz przygotuje kreację outdoorową.

- Promocja regionu to trudny temat. Znalezienie platformy komunikacji, która będzie akceptowalna dla tak szerokiej grupy, a jednocześnie nie będzie banalnie generyczna, to prawdziwe wyzwanie. Kluczowy jest brief – mówi Piotr Zajlich, dyrektor strategiczny i kreatywny San Markos. – Muszę przyznać, że osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta to prawdziwi fachowcy – zrobili to bardzo dobrze. To dzięki ich pracy przy opracowaniu wytycznych mogliśmy przygotować odpowiedni koncept - dodaje Zajlich.

::

Zobacz także: Lublin skraca dystans - fragmenty rozmowy z Krzysztofem Żukiem, prezydentem Lublina na temat kierunków rozwoju, podejmowanych krokach i współpracy władz miasta z biznesem i uczelniami.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.