Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Brief.pl / Patronaty

Jak co roku, wydarzenie podzielone będzie na dwie części: sesję główną z udziałem wszystkich uczestników i część popołudniową składającą się z trzech równoległych modułów tematycznych poświęconych: digital relations, różne oblicza CSR, reputacja w sieci.

-

Zapraszamy do udziału w XI edycji PR FORUM, które odbędzie się 16 października br.
w hotelu Marriott w Warszawie. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest:

"PR nieklasycznie - koniec tradycyjnego podejścia?
Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja".

PR FORUM 2013 będzie gościć w tym roku Marian Salzman, CEO, Havas PR NorthAmerica, Chairman, Havas PR Global Collective, która opowie o najnowszych trendach w komunikacji i przyszłości reputacji. Gościem wydarzenia będzie także KatiePaine, amerykańska specjalistka w zakresie mierzenia efektywności i wykorzystania narzędzi do badania efektów w działaniach public relations realizowanych za pomocą różnych kanałów komunikacji. Autorski ranking najciekawszych międzynarodowych kampanii PR mijającego roku przedstawi natomiast Richard Kanareck, managing director, Senior Partner FleishmanHillard London. Wśród prelegentów znajdą się również polscy, znani i cenieni eksperci PR, komunikacji i marketingu. Lista wszystkich prelegentów znajduje się w zakładce Prelegenci. Partnerem popołudniowego panelu pt. „Różne oblicza CSR” będzie Grupa Atlas.

PR FORUM to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży PR w Polsce, zapewniające wysoki poziom merytoryczny oraz możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR.

Będzie to także świetna okazja do spotkań i wymiany doświadczeń.
Więcej o konferencji na www.prforum.pl

Brief jest patronem medialnym wydarzenia.

Tagi:

PR Forum PR

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.