Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Brief.pl / Patronaty

Jak co roku, wydarzenie podzielone będzie na dwie części: sesję główną z udziałem wszystkich uczestników i część popołudniową składającą się z trzech równoległych modułów tematycznych poświęconych: digital relations, różne oblicza CSR, reputacja w sieci.

-

Zapraszamy do udziału w XI edycji PR FORUM, które odbędzie się 16 października br.
w hotelu Marriott w Warszawie. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest:

"PR nieklasycznie - koniec tradycyjnego podejścia?
Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja".

PR FORUM 2013 będzie gościć w tym roku Marian Salzman, CEO, Havas PR NorthAmerica, Chairman, Havas PR Global Collective, która opowie o najnowszych trendach w komunikacji i przyszłości reputacji. Gościem wydarzenia będzie także KatiePaine, amerykańska specjalistka w zakresie mierzenia efektywności i wykorzystania narzędzi do badania efektów w działaniach public relations realizowanych za pomocą różnych kanałów komunikacji. Autorski ranking najciekawszych międzynarodowych kampanii PR mijającego roku przedstawi natomiast Richard Kanareck, managing director, Senior Partner FleishmanHillard London. Wśród prelegentów znajdą się również polscy, znani i cenieni eksperci PR, komunikacji i marketingu. Lista wszystkich prelegentów znajduje się w zakładce Prelegenci. Partnerem popołudniowego panelu pt. „Różne oblicza CSR” będzie Grupa Atlas.

PR FORUM to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży PR w Polsce, zapewniające wysoki poziom merytoryczny oraz możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR.

Będzie to także świetna okazja do spotkań i wymiany doświadczeń.
Więcej o konferencji na www.prforum.pl

Brief jest patronem medialnym wydarzenia.

Tagi:

PR Forum PR

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.