wp - grudzien 2016

Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Brief.pl / Patronaty

Jak co roku, wydarzenie podzielone będzie na dwie części: sesję główną z udziałem wszystkich uczestników i część popołudniową składającą się z trzech równoległych modułów tematycznych poświęconych: digital relations, różne oblicza CSR, reputacja w sieci.

-

Zapraszamy do udziału w XI edycji PR FORUM, które odbędzie się 16 października br.
w hotelu Marriott w Warszawie. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest:

"PR nieklasycznie - koniec tradycyjnego podejścia?
Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja".

PR FORUM 2013 będzie gościć w tym roku Marian Salzman, CEO, Havas PR NorthAmerica, Chairman, Havas PR Global Collective, która opowie o najnowszych trendach w komunikacji i przyszłości reputacji. Gościem wydarzenia będzie także KatiePaine, amerykańska specjalistka w zakresie mierzenia efektywności i wykorzystania narzędzi do badania efektów w działaniach public relations realizowanych za pomocą różnych kanałów komunikacji. Autorski ranking najciekawszych międzynarodowych kampanii PR mijającego roku przedstawi natomiast Richard Kanareck, managing director, Senior Partner FleishmanHillard London. Wśród prelegentów znajdą się również polscy, znani i cenieni eksperci PR, komunikacji i marketingu. Lista wszystkich prelegentów znajduje się w zakładce Prelegenci. Partnerem popołudniowego panelu pt. „Różne oblicza CSR” będzie Grupa Atlas.

PR FORUM to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży PR w Polsce, zapewniające wysoki poziom merytoryczny oraz możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR.

Będzie to także świetna okazja do spotkań i wymiany doświadczeń.
Więcej o konferencji na www.prforum.pl

Brief jest patronem medialnym wydarzenia.

Tagi:

PR Forum PR

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.