Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Koniec tradycyjnego podejścia w PR - PR FORUM 2013

Brief.pl / Patronaty

Jak co roku, wydarzenie podzielone będzie na dwie części: sesję główną z udziałem wszystkich uczestników i część popołudniową składającą się z trzech równoległych modułów tematycznych poświęconych: digital relations, różne oblicza CSR, reputacja w sieci.

-

Zapraszamy do udziału w XI edycji PR FORUM, które odbędzie się 16 października br.
w hotelu Marriott w Warszawie. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest:

"PR nieklasycznie - koniec tradycyjnego podejścia?
Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja".

PR FORUM 2013 będzie gościć w tym roku Marian Salzman, CEO, Havas PR NorthAmerica, Chairman, Havas PR Global Collective, która opowie o najnowszych trendach w komunikacji i przyszłości reputacji. Gościem wydarzenia będzie także KatiePaine, amerykańska specjalistka w zakresie mierzenia efektywności i wykorzystania narzędzi do badania efektów w działaniach public relations realizowanych za pomocą różnych kanałów komunikacji. Autorski ranking najciekawszych międzynarodowych kampanii PR mijającego roku przedstawi natomiast Richard Kanareck, managing director, Senior Partner FleishmanHillard London. Wśród prelegentów znajdą się również polscy, znani i cenieni eksperci PR, komunikacji i marketingu. Lista wszystkich prelegentów znajduje się w zakładce Prelegenci. Partnerem popołudniowego panelu pt. „Różne oblicza CSR” będzie Grupa Atlas.

PR FORUM to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży PR w Polsce, zapewniające wysoki poziom merytoryczny oraz możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR.

Będzie to także świetna okazja do spotkań i wymiany doświadczeń.
Więcej o konferencji na www.prforum.pl

Brief jest patronem medialnym wydarzenia.

Tagi:

PR Forum PR

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.