Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą wszechczasów

Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą wszechczasów

Brief.pl / Aktualności

W zaledwie 3 dni gra zarobiła 1 mld dolarów. Jest to wynik, który będzie ciężko osiągnąć jakiejkolwiek innej grze przez najbliższe lata.

-

Poprzedni rekord należał do gry Call of Duty: Black Ops 2, która barierę 1 mld dolarów przychodu przekroczyła po 15 dniach od premiery. W przypadku GTA V już wyniki pierwszego dnia sprzedaży (800 mln dolarów) dały wyraźny znak, że rekord zostanie pobity.

Gdyby grę potraktować jako film, to w tej chwili zajmowałaby 13 miejsce na liście najbardziej dochodowych filmów wszechczasów. W zależności od dalszej sprzedaży ma szansę na tej liście wskoczyć do czołowej piątki zestawienia - obecnie tę pozycję zajmuje Transformers 3 z przychodem na poziomie 1,23 mld dolarów.  Pozycja lidera, Avatara i jego 2,78 mld dolarów przychodu, wydaje się być niezagrożona.

GTA V jest też jedną z najdroższych gier - jej stworzenie kosztowało 260 mln dolarów, a jej twórcą jest Rockstar Games.

 

Czy jesteście fanami tej serii? Graliście już, jakie są Wasze wrażenia?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.