Nickelodeon w nowej odsłonie

Nickelodeon w nowej odsłonie

Brief.pl / Inspiracje

Adresowana do dzieci stacja Nickelodeon odświeża swój design. Zmiany obejmą zarówno kanał telewizyjny, jak i inne platformy marki. Poza nowym wizerunkiem, we wszystkich krajach grupy północnoeuropejskiej Nickelodeon wprowadza wspólną piosenkę, jako motyw przewodni. Specjalnie w tym celu opracowano własny język.

-

Najważniejszym celem marki Nickelodeon jest dostarczanie dzieciom rozrywki. Dlatego 23 września Nickelodeon odświeży design na antenie i w internecie, na bardziej kolorowy i zabawny. Nową szatę graficzną Nickelodeon charakteryzują intensywniejsze kolory, nowe wzory graficzne połączone ze znanymi elementami i nowe czcionki. Szlam („slime”) będzie wykorzystywany przez cały rok, nie tylko na antenie, lecz na wszystkich platformach. Po raz pierwszy w Polsce Nickelodeon będzie miał również własną piosenkę w międzynarodowym „języku”: stworzony z różnych dźwięków pochodzących z programów Nickelodeon zabawny utwór, skoncentrowany wokół logo stacji.

Grupa docelowa naszej stacji stale się rozwija pod wpływem nowych trendów w telewizji, muzyce, modzie, czy nowych platform rozrywkowych. Dlatego logicznym jest by Nickelodeon ewoluował razem ze swoją publicznością – mówi Bettina Vogel, dyrektor kreatywny Nickelodeon, pytana o powody tych zmian.

Nickelodeon branding

Po odświeżeniu wizerunku, w połowie października tego roku, Nickelodeon rozpocznie w Polsce pierwszą kampanię brandową. Akcja, pod hasłem „Dołącz do Nickelodeon”, prowadzona będzie z wykorzystaniem najbardziej popularnych i lubianych postaci – SpongeBoba Kanciastoportego i jego kumpla Patryka, chłopców z "Big Time Rush", czy bohaterów nowej kreskówki “Sanjay & Craig”.

Promocji w prasie towarzyszyć będzie kampania marketingowa prowadzona w internecie (portale dla dzieci m.in.: Zadane.pl, Nk.pl, Yummy.pl, Dladzieci.pl. Giercownia.pl) i na kanałach największych grup mediowych w Polsce: TVN, Polsat, TVP, AtMedia i Discovery. Na listopad planowane są również eventy w centrach handlowych, skupiające się wokół nowej piosenki promującej Nickelodeon.

Jesienna ramówka stacji również przyniesie wiele nowości. Na widzów czeka 230 premierowych odcinków, 6 nowych programów i 9 premier filmowych. Odświeżony design wraz z nowościami programowymi z pewnością spełnią oczekiwania młodych widzów, dostarczając im jeszcze lepszej rozrywki i zabawy, gdziekolwiek się znajdą.  

Nickelodeon branding

Tagi:

Nickelodeon

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?