Nickelodeon w nowej odsłonie

Nickelodeon w nowej odsłonie

Brief.pl / Inspiracje

Adresowana do dzieci stacja Nickelodeon odświeża swój design. Zmiany obejmą zarówno kanał telewizyjny, jak i inne platformy marki. Poza nowym wizerunkiem, we wszystkich krajach grupy północnoeuropejskiej Nickelodeon wprowadza wspólną piosenkę, jako motyw przewodni. Specjalnie w tym celu opracowano własny język.

-

Najważniejszym celem marki Nickelodeon jest dostarczanie dzieciom rozrywki. Dlatego 23 września Nickelodeon odświeży design na antenie i w internecie, na bardziej kolorowy i zabawny. Nową szatę graficzną Nickelodeon charakteryzują intensywniejsze kolory, nowe wzory graficzne połączone ze znanymi elementami i nowe czcionki. Szlam („slime”) będzie wykorzystywany przez cały rok, nie tylko na antenie, lecz na wszystkich platformach. Po raz pierwszy w Polsce Nickelodeon będzie miał również własną piosenkę w międzynarodowym „języku”: stworzony z różnych dźwięków pochodzących z programów Nickelodeon zabawny utwór, skoncentrowany wokół logo stacji.

Grupa docelowa naszej stacji stale się rozwija pod wpływem nowych trendów w telewizji, muzyce, modzie, czy nowych platform rozrywkowych. Dlatego logicznym jest by Nickelodeon ewoluował razem ze swoją publicznością – mówi Bettina Vogel, dyrektor kreatywny Nickelodeon, pytana o powody tych zmian.

Nickelodeon branding

Po odświeżeniu wizerunku, w połowie października tego roku, Nickelodeon rozpocznie w Polsce pierwszą kampanię brandową. Akcja, pod hasłem „Dołącz do Nickelodeon”, prowadzona będzie z wykorzystaniem najbardziej popularnych i lubianych postaci – SpongeBoba Kanciastoportego i jego kumpla Patryka, chłopców z "Big Time Rush", czy bohaterów nowej kreskówki “Sanjay & Craig”.

Promocji w prasie towarzyszyć będzie kampania marketingowa prowadzona w internecie (portale dla dzieci m.in.: Zadane.pl, Nk.pl, Yummy.pl, Dladzieci.pl. Giercownia.pl) i na kanałach największych grup mediowych w Polsce: TVN, Polsat, TVP, AtMedia i Discovery. Na listopad planowane są również eventy w centrach handlowych, skupiające się wokół nowej piosenki promującej Nickelodeon.

Jesienna ramówka stacji również przyniesie wiele nowości. Na widzów czeka 230 premierowych odcinków, 6 nowych programów i 9 premier filmowych. Odświeżony design wraz z nowościami programowymi z pewnością spełnią oczekiwania młodych widzów, dostarczając im jeszcze lepszej rozrywki i zabawy, gdziekolwiek się znajdą.  

Nickelodeon branding

Tagi:

Nickelodeon

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.