UP w Lublinie wprowadza System Identyfikacji Wizualnej

Brief for Poland / Aktualności

Nowe logo, uporządkowana kolorystyka i wzory dokumentów firmowych – to główne elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej wprowadzone przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie. Ma on na celu tworzenie spójnego wizerunku uczelni.

-

System Identyfikacji Wizualnej został wprowadzony w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie 16 września br. zarządzeniem Rektora. Celem systemu jest budowa spójnego i rozpoznawalnego wizerunku Uczelni poprzez wprowadzenie jednolitych zasad dotyczących komunikacji wizualnej. Nowe logo ma podkreślać przemiany zachodzące w uczelni, nastawionej na praktykę i otwartej na współpracę.

- Jednym z głównych założeń prac nad uporządkowaniem stosowanej wizualizacji Uczelni było wprowadzenie rozróżnienia między godłem uczelni, czyli elementem symboliki związanej z wieloletnią tradycją i prestiżem uniwersyteckim, a nowym znakiem (logo) wykorzystywanym do celów promocyjnych – wyjaśnia prorektor ds. organizacji i kadr, prof. dr hab. Andrzej Borowy. - Zgodnie z tą koncepcją, od tej pory, na broszurach rekrutacyjnych, ulotkach i gadżetach, takich jak kubki, będziemy używać właśnie nowego logo – tłumaczy prorektor prof. dr hab. Andrzej Borowy.



Tym samym Godło zostało zarezerwowane dla oficjalnych dokumentów władz Uczelni. Ujednolicone zostały znaki siedmiu wydziałów Uczelni, a także wzory pism firmowych i typografia. System Identyfikacji Wizualnej opiera się na nowym logotypie, odwołującym się bezpośrednio do nazwy uczelni i elementów godła: barw i fragmentu kłosów. Kolorystyka znaku jest odzwierciedleniem barw polskiej przyrody: złotych łanów zbóż i głębokiej zieleni dębów.

Za opracowanie logo i SIW uczelni odpowiada lubelska Agencja Reklamowa Cumulus. Prace nad Systemem Identyfikacji Wizualnej trwały od lutego 2013 r., kiedy to Senat Uczelni podjął uchwałę o potrzebie jego wprowadzenia. W ich toku odbyły się szerokie konsultacje ze środowiskiem akademickim. Wykonawca logo i SIW został wyłoniony w ramach konkursu, do którego przystąpiło 7 oferentów. Prace graficzne oceniane były w połowie br. na wspólnych posiedzeniach władz rektorskich z dziekanami, samorządem
studenckim, doktoranckim oraz jednostkami związanymi z promocją uczelni.

Nowe logo i system będzie wdrażany stopniowo. Aktualnie stosowane druki i materiały promocyjne będą używane do czasu wyczerpania nakładu. Terminem ostatecznego dostosowania wszystkich elementów wizerunku do zasad określonych w Systemie jest dzień 1 września 2014 r.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?