Rusza V edycja konkursu Sukces pisany szminką Bizneswoman Roku

Rusza V edycja konkursu Sukces pisany szminką Bizneswoman Roku

Brief.pl / Aktualności

Konkurs Bizneswoman Roku, stworzony przez kobietę dla kobiet, ma jeden podstawowy cel: nagrodzenie i nagłośnienie dokonań przedstawicielek płci pięknej w świecie biznesu.

-

W konkursie oceniana jest przedsiębiorczość, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pozyskiwania funduszy na rozwój, efektywność inwestycji, poziom społecznego zaangażowania zarządzanych podmiotów, a także pasja i wytrwałość uczestniczek w realizacji zamierzonych celów. W tym roku obok kategorii Bizneswoman Roku „Korporacja”, Bizneswoman Roku „Moja Firma” oraz „Działalność na rzecz kobiet” pojawi się kategoria dedykowana start-upom - „Debiut roku”.

W konkursie mogą wziąć udział menedżerki pracujące w korporacjach i dużych firmach, jak również właścicielki firm z sektora mikro i MŚP, założycielki start-upów oraz kobiety prowadzące działalność charytatywną i społeczną. W V edycji konkursu mogą ponownie próbować swoich sił uczestniczki poprzednich edycji, z wyłączeniem dotychczasowych laureatek. Zgłoszenia należy nadsyłać do końca listopada b.r. na adres e-mail: bizneswoman@radiopin.pl.

Finalistki konkursu poznamy w styczniu 2014 roku, natomiast laureatki zostaną przedstawione na uroczystej gali, która odbędzie się 11 lutego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Szczegółowe informacje na temat zasad uczestnictwa oraz przebiegu konkursu można znaleźć na stronie www.bizneswomanroku.pl lub www.radiopin.pl/bizneswoman.

W dotychczasowych czterech edycjach konkursu brało udział kilkaset kobiet reprezentujących najwyższy poziom kompetencji biznesowych. Wśród laureatek znalazły się m.in. Justyna Garstecka -założycielka Motherhood, Lidia Mikołajczyk-Gmur - dyrektor zarządzająca Velux Polska, Iwona Świętochowska - założycielka Dworu Kaliszki, Katarzyna Rutkowska - prezes AC S.A., Agnieszka Świergiel - Imperial Tabacco Polska, Edyta Wojciechowska-Malke z Vision One, Beata Dethloff z Dental Excellence. W kategorii działalność na rzecz kobiet wyróżnienia odebrały: siostra Małgorzata Chmielewska i ŚP Magdalena Prokopowicz z fundacji Rak'n Roll oraz Dorota Stasikowska-Woniak z Dress for Success.

Dokonania uczestniczek konkursu stały się inspiracją dla innych menedżerek do realizowania swoich pasji, dalszego rozwoju oraz pokonywania barier w zdobywaniu biznesowych i osobistych szczytów.

Nadzoruję dział HR i wiem, że dobrze jest budować organizację opartą na kobietach - mówi Olga Zarachowicz, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU. Jesteśmy bardziej lojalne wobec pracodawcy. Cenimy bezpieczeństwo i stabilność. Dzięki kobietom łatwiej jest zbudować pozytywny wizerunek firmy. W naszej firmie staramy się umożliwiać i wspierać rozwój kobiet, ale taka świadomość jest potrzeba w całym świecie biznesu w Polsce. Ten konkurs udowadnia, że kobiety mogą osiągnąć wiele i warto czerpać z nich inspirację” – przekonuje Olga Zarachowicz.

W tegorocznej edycji konkursu wyboru laureatek dokona jury, w którego skład wchodzą następujące osobistości świata biznesu i showbiznesu: Dr Irena Eris – założycielka Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Henryka Bochniarz – prezydent Konfederacji Pracodawców Polskich „Lewiatan”, Nina Terentiew – dyrektor programowa Polsatu, Beata Jarosz – wiceprezes Giełdy Papierów Wartościowych, Olga Grygier – prezes PWC, Bożena Lublińska-Kasprzak – prezes PARP, Agata Młynarska – działaczka na rzecz kobiet, dziennikarka, Jolanta Borowiec – dyrektor zarządzająca Polsat Cafe, Dominika Herburt-Heybowicz – wiceprezes WP, dr Ewa Rumińska Zimny - ekspert ONZ ds. Gender and Economy, Olga Zarachowicz – dyrektor zarządzająca ds. HR z grupie PZU, Grażyna Piotrowska-Oliwa - wiceprezydent pracodawców RP, członek Rady Nadzorczej i przewodnicząca Komitetu Audytu w Hawe S.A, Grzegorz Hajdarowicz – przedsiębiorca, wydawca, założyciel Grupy Kapitałowej GREMI, Marek Borzestowski – partner Giza Ventures, Dariusz Żuk – prezes fundacji Polska Przedsiębiorcza, Dariusz Grzywaczewski – prezes Radia PiN.

Organizatorami konkursu są Sukces pisany szminką i Radio Pin. Partnerem strategicznym Grupa PZU, zaś audytorem i partnerem prawnym - PWC.

Partnerzy konkursu: GPW, Konfederacja Lewiatan, PARP, PWC, Polska Przedsiębiorcza, Europejska Unia Kobiet.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?