Podkarpacie wdraża System e-Administracji Publicznej

Podkarpacie wdraża System e-Administracji Publicznej

Brief for Poland / Technologie

Firma Atos IT Services podpisała z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego umowę na wdrożenie Systemu e-Administracji Publicznej (PSeAP). Projekt o wartości 92.570.966,18 zł brutto zostanie zrealizowany w ciągu 12 miesięcy.

-

Podkarpacki System e-Administracji Publicznej ukierunkowany jest głównie na modernizację infrastruktury informatycznej i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w 160 jednostkach samorządu terytorialnego, integrację urzędów z e-PUAP-em oraz podniesienie jakości świadczonych usług, a co za tym idzie, łatwiejszy dostęp obywateli do wszystkich urzędów administracji publicznej.

Atos odpowiada za projekt, wykonanie i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, Systemu e-Usług Internetowych, wdrożenie e-usług publicznych partnerów projektu w dostarczonym systemie informatycznym oraz na platformie ePUAP. Dostarczy i uruchomi 157 serwerów, 6939 komputerów wraz z pakietami biurowymi oraz 217 infomatów dla wszystkich jednostek samorządu terytorialnego.

Przedmiotem zamówienia jest również dostarczenie i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych - do przyjmowania dokumentów, zestawów do składania podpisu cyfrowego, urządzeń sieciowych oraz serwerów dla Centrum Przetwarzania Danych PSeAP.

Istotnym elementem realizowanej umowy będzie uruchomienie 420 e-usług dla obywateli - od chwili wdrożenia większość spraw w urzędzie będzie można zrealizować za pośrednictwem internetu, bez konieczności wielokrotnych wizyt w Urzędzie – dotyczy to wszystkich urzędów jednostek samorządu terytorialnego biorących udział w projekcie.

Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 – III Oś priorytetowa – Społeczeństwo Informacyjne. Mając na uwadze zakres i liczbę partnerów jest to największy realizowany przez jednostki samorządu terytorialnego projekt w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.