Kevin Spacey reklamuje BZ WBK

Kevin Spacey reklamuje BZ WBK

Brief.pl / Inspiracje

Kolejna zagraniczna gwiazda wystąpiła w kampanii banku BZ WBK - tym razem jest to Kevin Spacey, znany m. in. z roli Franka Underwooda w serialu “House of cards”.

-

Pierwszy spot z udziałem amerykańskiego autora zostanie wyemitowany 1 października, a cała zintegrowana kampania marketingowa wystartuje 23 września. Kampania zakłada wykorzystanie m.in. TV, prasy, internetu, siatek wielkoformatowych na budynkach, ekranów bankomatów, monitorów LCD w placówkach banku oraz mediów społecznościowych.

Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Red8 Advertising. Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM. Reżyserem spotów jest Jurek Bogajewicz (Kasia i Tomek, Niania, Camera Cafe), a wyprodukował je dom produkcyjny PropellerFilm.

BZ WBK następująco tłumaczy wykorzystanie wizerunku Kevina Spacey’ego w swojej kampanii:

- Wybierając Kevina Spacey zależało nam przede wszystkim na podkreśleniu takich elementów pozycjonowania marki jak skuteczność i nowoczesność. Kevin Spacey idealnie pomaga sportretować docelowego klienta: wymagającego, ceniącego jakość i relację. Z drugiej strony aktor dobrze komunikuje się z młodszą grupą docelową: docenia niekonwencjonalne rozwiązania, zachęca do oryginalnych pomysłów wykorzystujących nowe technologie czy kanały komunikacji. Jego charyzmatyczna osobowość idzie w parze z filozofią banku, który także stale poszukuje i proponuje klientom innowacyjne podejście ułatwiające szeroko rozumiane „bankowanie”. Spacey jest gwiazdą największego formatu – uważany obecnie za jednego z trzech najlepszych aktorów na świecie, swoim udziałem w naszych reklamach wesprze nowe pozycjonowanie banku, który po integracji oraz migracji marki umocni swój wizerunek i pozycję trzeciej największej instytucji finansowej w Polsce - wyjaśnia Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.

Kampania z udziałem gwiazdy “House of cards” towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowego produktu BZ WBK - Konta Godnego Polecenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.